Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Thursday, February 7, 2013

Unit Amal dan Sinar H diarah ganggu dan spin Cikgu Non


Mahfuz Omar dan Salahuddin Ayub memperlecehkan Cikgu Non mengenai pendedahan Tabung Memali. Akhirnya Cikgu Non telah terima cabaran untuk buat laporan polis. Baca SINI


Dua badigol yang sana ke mari bersama-sama dan cakap sama-sama keluar media macam dua lebai gay dipercayai telah menghantar beberapa Unit Amal ke sidang akhbar Cikgu Non yang dijadualkan malam ini di KL International Hotel di Kg Baru/Chow Kit pada pukul 8 malam.

Jika tulisan Cikgu Non mengenai Amanah Haji Hadi, yang dikatakan isu lapuk, sudah teruk memberi parah pada PAS, kini penyelewengan Tabung Memali pasti lagi teruk impaknya.


Tabung Memali menjaja balu2 dan anak yatim2 untuk dapat wang tapi akhirnya tak diberi dan bantu wangnya kepad amereka. Baku2 dan anak2 yatim diperguna untuk parti PAS meraih dana. Tapi akhirnya mereka hidup terbiar dan dalam kedaifan.

Kalau masih hidup, pulangkan duit anak yatim yang kamu jaja nama Memali tapi tak kasi

Mereka tahu impaknya kepada PAS yang telah menyelweng duit anak yatim teruk. Mereka tahu banyak ulamak dan pemimpin PAS terlibat mengambil peluang dari Memali.



Mereka tahu seorang kuat PAS bernama Senator Yusof Husin akan terpalit dan dia tak mungkin dapat larikan diri. Mereka tahu ini satu letupan gunong berapi yang lebih teruk dari Amanah Haji hadi kerana orang ramai tak tahu perkara sebenar.

Nama PAS dan pemimpin-pemimpin yang hidup dan mati akan rosak jika ini meletup. Kalau disaman lagi meletup!


Maka dua naib presiden PAS yang gay kerana ke sana kemari dan cakap cama cama sudah atur supaya Unit Amal mengganggu penerangan Cikgu Non. Dipercayai sekumpulan 10 orang Unit Amal yang macam bouncer akan ganggu sidang akhbar malam ini.


Selain itu, pasangan kekasih gay Salahuddin Ayub dan Mahfuz Omar, yang dua-dua sokong anwar Irbahim,sudah arahkan SInar Harian supaya memutarbelit penerangan Cikgu Non.

Tak percaya tengok Sinar Harian tak akan mainkan penerangan Cikgu Non di mukadepan jika ianya mencederakan PAS teruk-teruk. Kalau ada salah silap penerangan Cikgu Non ianya akan berada dimuka depan.



3 comments:

  • Anonymous says:
    February 7, 2013 at 4:45:00 PM GMT+8

    Saya membesar di sekitar Pekan Baling. Saya tahu pekong mereka ini. Masa demo yang di anjur Al-Juburi 1974, saya tingkatan 3, di Sek. Men. Tunku Putera. Bersekolah Rendah di Sek. Ren. Tunku Putera.

    Bukan setakat tak beri duit kutipan derma pada balu-balu & keluarga mangsa Memali, pampasan yang kerajaan beri RM20,000 setiap waris pun kena songlap RM 3000 setiap penerima. Puak PAS ni kata: sebagai upah lawyer yang merundingkan pampasan tu.

    HamPAS betul puak-puak yang membalut diri dengan agama ni.
    Pasal tu, Kalau ada orang datang rumah minta derma, berpakaian seperti Arab, satu sen pun saya tak bagi. Lebih baik derma kat rumah anak yatim atau rumah orang tua. Dah tentu kita yakin, kemana duit itu akan di belanjakan.

    RD

  • Jijan Mali.... says:
    February 7, 2013 at 7:15:00 PM GMT+8


    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

  • Anonymous says:
    February 10, 2013 at 12:38:00 PM GMT+8

    Memang tempah neraka jahanam le PAS + Dapiggg + P Gay R ni..... Ya Allah... Kau laknat lah idup mereka.....hpuskanlah mereka scpat mgkin di muka bumi ini Ya Allah.... Amin.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)