Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, February 16, 2013

Tukar! Tukar! Tukar! ... sampai N. Aziz berhenti


Semalam satu perhimpunan pemimpin bersama rakyat di hadapan Bangunan UMNO kelantan di Kota Baru telah menarik ramai rakyat Kelantan menyuarakan tuntutan Tukar terhadap MB Nik Aziz.












Ketika perhimpunan, Presiden Tukar, Kamaruddin mengutarakan isu tanah yang telah dipajak kepada pemimpin DAP Perak.




Tok Pa pun turut bercakap. Katanya rakyat kelantan tak sabar untuk tukar kerajaan negeri yang ada. Dia mengajat semua yang hadhir supaya bekerja penuh semangat dan berjihad untuk menentang kejahatan dan penindasan.

Dia menyentuh mengenai isu tanah an tanah bukit yang sudah dibotakkan. Tok Pa pun turut menyentuh mengenai temberang pihak PAS untuk menutup mata rakyat dengan isu tanah dan air.



Tok Pa mengumumkan bahawa satu perhimpunan raksakasa akan diadakan besuk 17hb bersama PM.

Jertitan Tukar bergema daripada hadirin.

11 comments:

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 6:59:00 PM GMT+8

    Nampaknya Pok Nik akan pendek umor selepas PRU13 nih......

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 7:19:00 PM GMT+8

    kita tukar untuk Malaysia sekali...

  • sedara bunian Islam says:
    February 16, 2013 at 8:03:00 PM GMT+8

    Tukar ! Tukar ! Tukar ! bg Tok Pa jadi MB pulak ! Change for the better, for who can walk the talk !

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 8:30:00 PM GMT+8

    *Pengumuman*
    PAS klate AKAN MENGADAKAN UPACARA PERASMIAN STADIUM BARU (stadium TOK GURU) yg baru siap dibina di KB secara GHAIB. SEMUA DIJEMPUT HADHIR heehehehe

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 8:46:00 PM GMT+8

    TUKAR, TUKAR, TUKAR ! tukar lampin dewasa nik aziz nyanyuk inco tu sama, byk sgt dah kencing nya. Byk projek2 pecah tanah, satu pun belum dilaksana lagi. Kencing kuat, byk hancing lor

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 8:49:00 PM GMT+8

    OMG... tak kesian ke kat TGNA? Kenapalah UMNO ni zalim sangat? Kalau kawan tu sakit sebab terkejut, macam aman?

  • Anonymous says:
    February 16, 2013 at 10:31:00 PM GMT+8

    Tanda2 orang munafik:
    bercakap,misti bohong
    berjanji,misti mungkir
    Amanah,misti khianat.

    Ada ke ciri2 ini pada pemimpin PAS,xkira POK NIK atau HJ Heading.
    Fikir2kan leeee oiiiiiiiiiiiiii.

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 9:55:00 AM GMT+8

    lee kuan yew kawan baik n.ajis dah nak mampos...mari kita semua celebrate!!!yeahhh!!!!

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 12:20:00 PM GMT+8

    Spot on Anon 10.31
    NIK AZIZ byk JANJI projek stadium, lebuhraya dll tapi dia MUNGKIR JANJI
    AMANAH rakyat supaya manage hutan balak tapi dia KHIANATI iaitu bagi kat cina DAP sdg kan ramai rakyat takde tanah.

    PAS byk ciri-ciri sifat MUNAFIQ

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 6:27:00 PM GMT+8

    Nicky Ajis. You are the numero uno of Kelate for many many years.

    You have a lot of answering to do when you die.

    Hok aloh, tok pehe rupo nyo.

    Dong understang. You go ask LKY, he also going to die very soong.

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 8:48:00 AM GMT+8

    yg menyokong fuckatan haram adalah kebodohan yg hanya terdapat pada pencacai pembangkang yg terdiri daripada kafir HARBI atau melayu BANGSAT yg mnjadi BARUA kepada kafir HARBI seperti N.AJIS, HADI AMANAT dan AL-JUBURI

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)