Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak

Kelantan tidak layak untuk terima royalti minyak
Jangan angkuh... terimalah Wang Ehsan

Monday, February 4, 2013

Tak faham ditolak Permatang Pauh


5 comments:

  • tengokperati says:
    February 4, 2013 at 10:45:00 AM GMT+8

    Salah la .Hang saja buat tak faham . Orang tak kenai depan belakang mana boleh buat fatwa.

  • Anonymous says:
    February 4, 2013 at 11:12:00 AM GMT+8

    Mana hang pi pun kali ni pasti kena benam.. Jangan biarkan manusia yang tidak bermoral ini menjadi pemimpin..

  • Anonymous says:
    February 4, 2013 at 11:16:00 AM GMT+8

    Tak salah, cuma hang tersalah masuk negara Malaysia. Kalau kat Indonesia, hang mungkin dah boleh jadi bapak Presiden yang pluralisme. Nama Allah hang boleh gadai demi kerusi Presiden kat sana. Sape nak marah kan...

  • Anonymous says:
    February 4, 2013 at 11:37:00 AM GMT+8

    manusia keparat mcm nuar ni patut dihumban dlm api nerake je....jual agama,jual akidah hanye kerana undi....pru13..PR bungkus!

  • Anonymous says:
    February 4, 2013 at 1:00:00 PM GMT+8

    Sebelum Tun M. terima dia masuk UMNO kami dah tau perangai dia.

    Kalau perjuang Islam sampai bila pun dia akan tetap dengan pendiriannya.

    Akhlak tetap dijaga sejauh manapun dia berada. Ini tidak menari, berjoget terkinja-kinja pottu di dahi belum lagi masalah moral.

    Jantan betina semua balun. Macam ni kah yang PAS dok junjung.

    Belum lagi cakap fasal rasuah. Inilah punca rasuah dalam parti.

    PAS & DAP adalah port untuk makhluk yang ada masalah.

    Tanya diri sendiri selama perintah kerajaan negeri berapa banyak ataupun sikit yang telah dibuat untuk kesejahteraan rakyat.

    Gah dengan berdemo habuk pun tarak.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)