Thursday, February 14, 2013

Orang Islam dikafirkan, Bishop dimuliakan Nik Aziz mu




8 comments:

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 8:41:00 PM GMT+8

    darah n.ajis ni dah kira halal ke belum ni?apa hukumnya org mcm ni dalam hukum hudud?apa yg Rasullullah akan buat pada org mcm ni?apa yg sahabat2 akan lakukan pada org sebegini?sebagai seorang Muslimin,apa yg wajib kita buat pada n.ajis?kami mau hukum HUDUD dilaksanakan ke atas n.ajis!!!!!

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 8:44:00 PM GMT+8

    Banyak persatuan,pertubuhan dan NGO mewakili pelbagai majlis Ulama,ustaz muda di kelantan dah MENGISTIHARKAN 'UNDI PAS ADALAH HARAM'

    Dalam masa terdekat di Terengganu akan diadakan satu malis kemasukkan MEGA beramai-ramai 1000 ahli pas ke dalam UMNO. PAS DAH NAZAK !!!

    gen2felda
    CERAMAH UMUM DATO DR.HASAN ALI
    TMN.SRI LAMBAK (T6),KLUANG,JOHOR
    15/2/2013 JUMAAT 9.00 MALAM.

    SEMUA DIJEMPUT HADIR.

  • usin says:
    February 14, 2013 at 9:04:00 PM GMT+8

    tuan guru hj abdullah saamah telah mengeluarkan kenyataan "mengundi pas adalah haram dalam pru13 ini". aku tiada pilihan, terpaksa tak undi pas sebab kalau undi pas jatuh hukum haram jadah....

  • Xpas says:
    February 14, 2013 at 9:39:00 PM GMT+8

    Terhadap golongan rafidah dahulu Imam Malik rh.a. kata tinggalkan sahaje, lbh kurang maksudnya toksah layan, buang masa, mrk ni taksub tak boleh terima pndgn org ! Tak guna pun berhujah dgn diaorg. Mrk bukan cari kebenaran tp cari kemenangan !

  • Xpas says:
    February 14, 2013 at 9:41:00 PM GMT+8

    Terhadap golongan rafidah dahulu Imam Malik rh.a. kata tinggalkan sahaje, lbh kurang maksudnya toksah layan, buang masa, mrk ni taksub tak boleh terima pndgn org ! Tak guna pun berhujah dgn diaorg. Mrk bukan cari kebenaran tp cari kemenangan !

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 10:12:00 PM GMT+8

    dalam agama pas dibolehkan mengkafirkan sesama islam tapi dalam masa yg sama dibolehkan bersaudarakan org2 kafir yg menentang islam sbb org2 kafir ini nanti akan membawa pas ke putrajaya itu lagi penting dalam agama pas..
    kalimah Allah tak penting..
    murtad tak penting..
    akidah tak penting..
    org melayu boleh pilih agama lain tak penting..
    bangsa dan hak melayu tak penting..

    tapi yg penting undi dan putrajaya, kata2 ularmak pas

    pas dah semakin songsang

    demi agama, bangsa dan negara, pru ini pasti utk BN/UMNO

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 10:26:00 PM GMT+8

    Kita kena faham-faham sahajalah bahawa Pok Nik tu dah tua, macam roda basikal berpusnig kan? Sekejap di atas sekejap kebawah, umur dia pun dah melangkau 80an tentulah dah nyanyuk pun, terutamanya bila terlampau sangat megejar kebesaran di dunia ini sampai dia lupa rumah kata pi kubok kata mai. Seperkara lagi terlampau taksub sangat dengan menyangka ilmu agama dia tinggi maka dia pun dah jadi isin!

  • Anonymous says:
    February 15, 2013 at 10:02:00 AM GMT+8

    Nik Aziz adalah dalam kalangan orang yang kufur nikmat. Allah beri nikmat menjadi Menteri Besar selama lebih 22 tahun. Tetapi Nik Aziz gagal melaksanakan amanah itu sebaliknya menjadikan dia takbur, riak, sombong, angkuh dengan kedudukan dan pangkat dunia. Lebih menjijikan apabila Nik Aziz celupar dengan mengeluarkan fatwa2 songsang lagi menyesatkan. Nik Aziz lupa bahawa mereka yang kufur nikmat akan mendapat balasan yang amat pedih dari Allah SWT. Tunggulah saat dan ketikanya.

    mtk

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)