Sunday, February 3, 2013

Nik Aziz kata Abby Abadi wanita bermasaalah


Dah jangan nak buat-buat menyesal salah cakap. Dah memang kamu sebut. ...


Bagi janda-janda yang ibu tunggal atau ibu tinggal sebab suami tinggalkan tanpa nafkah untuk dipertanggungjawabkan untuk jaga anak-anak, nampaknya Nik Aziz kata kamu yang bersalah.

Bukan suami yang salah, sebab Nik Aziz kata "semua wanita yang enjadi janda akibat diceraikan suami semuanya golongan wanita yang bermasaalah."

Bukan lelaki bermasaalah tapi wanita yang bermasaalah.

Termasuk Abby Abadi yang diceraikan suami. Kalau Abby Abadai, memang dia satu masaalah.

8 comments:

  • Anonymous says:
    February 3, 2013 at 4:44:00 PM GMT+8

    Eermmm...kpd janda2.....fikir2 le baik2.. According to Nik Aziz....awk semua mmg bermasalah. Kesian Cik Ebby....susah payah tukang kempen PAS...last2 dikutuk pemimpin atasan plak. Xpe2..sabar je kan?

  • Jijan Mali.... says:
    February 3, 2013 at 4:46:00 PM GMT+8

    Hahahaha...there he goes again this revered FAther Pork Nik'U-Turn'Ajiz talking straight through his mouth bypassing his brain matter. Kalau dah bercerai tu, Pork Nik, makna nya dua-dua ada masalah, bukan nya sebelah pihak saja. Bodoh tak leh diajar, cerdik tak boleh diikut.

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

  • usin says:
    February 3, 2013 at 5:40:00 PM GMT+8

    cayalah poknik. gua setuju banget!!!

  • Anonymous says:
    February 3, 2013 at 6:11:00 PM GMT+8

    sedap mulut kau je kalau bercakap....yang jantan malas (faham ajela la kat mana) dan harap duit bini apa cerrrrr....

  • Anonymous says:
    February 3, 2013 at 6:31:00 PM GMT+8

    Untuk Abby Abadi memang BETUL, untuk janda2 yg lain tidak pasti.

  • Longchepoh says:
    February 3, 2013 at 6:56:00 PM GMT+8

    Cakap tak guna akai. Bila tanya dia nanti dia akan kata diputar belitkan oleh UMNO pulak. Dia buat-buat tekejut....mana ada ambo ghoyak lagu tu

  • Anonymous says:
    February 3, 2013 at 9:51:00 PM GMT+8

    Jangan duk layan orang tua nyanyuk ni...jenis orang " tak makan saman "....buat sakit jiwa je kalau nak layan auta dia.Dia ni, sekiranya kita bersua atau berjumpa dimana mana jangan duk tanya banyak2, ada peluang tolak je...biar jatuh bersama tongkat2nya (tp jangan tolak kuat sangat,hihi ), baru dia boleh tersedar yg org "geram " kat dia,berhujah tak guna..! Apa macam setuju!?

  • Anonymous says:
    April 10, 2013 at 1:11:00 AM GMT+8

    Ibu2 tunggal dijanjikan syurga, apa atuk ni tak baca buku kitab ke?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)