Greetings

Sunday, February 10, 2013

Ngeh jadikan Gua Musang tarikan pelancong


Inilah rancangan Nik Aziz disebalik tidornya. Dia mendapat ilham terus dari Allah yang telah dijaja kepada ugama kristian untuk dapatkan undi.

Dengan memberi tanah 10 ribu ekar tanah kepada Ngeh Koo Ham di Relai Gua Musang, dia menjadikan Gua Musang tarikkan pelancongan baru.


Ianya telah menarik 456 kenderaaan dan seramai 1,300 orang dalam satu konvoi besar-besaran ke Gua Musang pada hari Jumaat lepas.


Bayangkan kalau tiap-tiap hari minggu begini ramai orang datang ke Gua Musang. Nik Aziz boleh mengaku telah memajukan Jajahan Gua Musang ...






79 ribu tanah yang diberikan kepada kontraktor-kontraktor Cina yang uruskan Ladang rakyat hanya akan membawa hanya RM1.6 billion keuntungan.

Cukuoplah untuk Kelantan dapat RM400 juta. Nik Aziz janjikan syurga ...







2 comments:

  • Anonymous says:
    February 11, 2013 at 3:25:00 PM GMT+8

    Sebagai anok kelate, sayo tok sanggup nok baca de tengok gambar-gambar ni.. sedih dooh..

    22 tahun sayo bui demo tu perintoh kelate.. rupa-rupanyo dio gada tanoh kito!

  • azlan aini says:
    February 13, 2013 at 12:26:00 AM GMT+8

    Itulah... Baru nak kabar... Nasib baik aku tak pernah undi parti bodoh tuh

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)