Saturday, February 2, 2013

Naik mertabat Awang Adik dinerakakan Tok Guru sesat



Fahamlah kita Nik Aziz takut jawatan Menteri Besar yang dia tak rela lepaskan itu akan jatuh kepada Dato Dr Awang Adek.

Baca laporan terbaru ....

KOTA BHARU 31 Jan. - "Menteri itu akan masuk neraka, tidak ada kuasa yang boleh menyekat dia masuk neraka kecuali syafaat Nabi Muhammad SAW." 

Seolah-olah mempunyai kuasa menentukan balasan seseorang, Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat 'memutuskan' bahawa menteri yang bertanggunjawab dalam agihan royalti minyak kepada negeri akan masuk neraka kerana dakwanya telah menafikan hak kerajaan Pas Kelantan.-Utusan

Naik mertabat Awang Adek sama dengan Dao Najib yang didoa pecah perut. Sama dengan dr Mahathir yang didoakan dan dibuat macam-macam solat hajat. Dah 87/87 umur, masih sihat dan kuat lagi.

Yang Nik Aziz tu asyik sakit dan nyanyuk.

Ikutkan bukan Awang Adek yang dipertanggungjawabkan dalam hal agihan royalti minyak. Malahan bukan dia dipertanggungjawabkan untuk bawa minyak mendarat ke Bachok yang puak-puak R nak tuduh.

Ini melibatkan ramai pihak dan khususnya Jabatan Perdana Menetri dan Petronas dan syarikat asing.


Keputusannya melibatkan ramai pihak dan Husam sendiri tahu bahawa minyak tersebut jatuh di kawasan joint development. Husam juga dah tahu dari dulu Kelantan tak ada hak.

Mana ada on shore minyak yang akan keluar di tengah Bandar Kota Baru ... dengarnya pasar Khatijah akan ditutup semetara untuk tujuan kajian. hehehe ...

Ada menteri bodoh yang tak mahu kerjasama bina pipeline East West. Menteri bodoh tak mahu kerjasama dalam hal  Landbridge dan dekian infrastruktur minyak untuk minyak turun Bachok tapi keluar di Songkla yang dah bersedia.


Menteri bodoh tu adalah menteri Besar Nik aziz. Baguslah kamu doakan Nik Aziz penyesat ummah masuk neraka!

5 comments:

  • Anonymous says:
    February 2, 2013 at 11:06:00 PM GMT+8

    Salam

    Apa yang perlu dihairankan sangat dengan tindakan sesat Nik Aziz laknatullah. Bukankah dia hanya mengikut telunjuk moyangnya yang jauh lebih hebat:

    Orang Khawarij membuat ulah lagi dengan mengkafrkan Ali r.a. dengan berkata,

    كفرت لأنك حكمت رجالا في حكم الله, إن الحكم إلا لله

    “Anda telah kafir karena Anda telah menyerahkan urusan tahkim kepada orang dalam hukum Allah. Tiada yang berhak menghukum melainkan Allah.”

    sepertimana moyangnya terdahulu pernah membentak Nabi (saw):

    Untuk melihat sifat‑sifat mereka lebih jauh, kita lihat hadits‑hadits Rasul saw. yang membicarakan hal ini, diantaranya:

    عن أبي سعيد الخذري قال: بينما نحن عند رسول الله (ص) وهو يقسم قسما أتاه ذوالقويصرة وهو رجل من بني تميم فقال: يا رسول الله اعدل. قال رسول الله (ص) ويلك ومن يعدل إن لم اعدل؟ قد خبتُ وخسرتُ إن لم اعدل. فقال عمر بن خطاب (ض) يا رسول الله ائذن لي فيه اضرب عنقه. قال رسول الله (ص) دعه فإن له أصحابا يحقر أحدكم صلاته مع صلاتهم وصيامه مع صيامهم يقرئون القران لا يجاوز تراقيهم ويمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية

    Dari Abi Said Al‑Khudry berkata, Tatkala kami bersama Rasulullah saw. dan beliau sedang membagikan ghanimah, datang Dzul Khuwaishirah salah seorang dari Bani Tamim dan berkata, “Wahai Rasulullah berbuat adillah!” Berkata Rasulullah saw., “Celaka! Siapa yang akan berbuat adil jika saya tidak berbuat adil? Niscaya saya celaka dan binasa jika saya tidak adil.” Berkata Umar bin Khattab, “Wahai Rasulullah! Ijinkan saya memenggal lehernya.” Berkata Rasulullah saw., “Biarkanlah dia. Sesunggulinya dia mempunyai banyak teman, dirnana dianggap remeh shalat di antara kalian dibanding shalat mereka, puasa kalian dibanding puasa mereka, mereka membaca Al‑Qur’an tidak sampai kecuali pada tenggorokan mereka. Mereka keluar dari Islam sebagaimana lepasnya anak panah dari busur.” (HR. Bukhari dan Muslim)

    Jadi kira Awang Adek ini nothing buat Setan macae Nik Aziz laknatullah. Tetapi Nik Aziz jangan ghirah sangat naik main benda kafir mengkafir kerana akan muncul orang beriman yang akan ikut pesanan Rasulullah (saw):

    وفي رواية: إن من ضئضئ هذا قوما يقرئون القرآن لا يجاوز حناجرهم يقتلون أهل الإسلام ويدعون أهل الأوثان يمرقون الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لئن أدركتهم لأقتلنهم قتل عاد

    Dalam riwayat yang lain: “Sesungguhnya dari keturunan ini ada kaum yang membaca Al-Qur’an yang tidak sampai kecuali pada kerongkongan, mereka membunuh orang Islam dan membiarkan penyembah berhala, mereka keluar dari Islam sebagaimana lepasnya anak panah dari busurnya, jika saya menjumpai mereka pasti akan saya bunuh mereka seperti membunuh kaum Aad.” (HR. Bukhari dan Muslim)

    dan itu jam usah melatah....


    Warrior 231

  • Anonymous says:
    February 2, 2013 at 11:07:00 PM GMT+8

    Sebelum nak usaha mintak duit minyak yang tengah kaut nun, tuntutlah duit royalti lombong bijih emas, besi, perak, balak, air semulajadi (dibotol jual sebagai mineral water) dan pelbagai sumber alam dari taukey-taukey Cina yang dapat pajakan daripada Kelantan dulu.

  • Anonymous says:
    February 3, 2013 at 12:03:00 AM GMT+8

    Amanah tuhan dan rakyat supaya pas klate urus hutan balak dan lombong emas pun tak dpt ditunaikan sebaik2 nya oleh nik aziz, apa jaminan dia dpt urus wang royalti dgn amanah ? Itu psl tuhan tak bagi depa urus wang royalti minyak. Sudahnya taukey china jugak yg kenyang, rakyat dpt hidu bau je
    http://detikperubahan.com/2013/01/11/kek-hari-jadi-istimewa-dari-kenny-chua/

  • Xpas says:
    February 3, 2013 at 1:22:00 AM GMT+8

    cantik komen warrior 231, sama sgt ciri cirinya !

  • Rabbit says:
    February 3, 2013 at 7:10:00 AM GMT+8

    Ada sesiapa tengok siri 'The Borgias' kat Astro? Nik Aziz bercakap sebijik macam pope kat siri tu.

    125

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)