Greetings

Friday, February 8, 2013

Mempercayai Rosmah bunuh Altantunya kemuncak kepompong minda serius


Kemuncak politik benci dan fitnah yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim dan PAS tiada lain lagi kalau tak fitnah Najib dan Rosmah membunuh ALtantunya.

Dengar penjelasan YB Dato Zulkifli Nordin berikut yang tak tergamak mengikut arahan Anwar menuduh Rosmah bunuh:


Baca pandangan Dato dr Zahid Hamidi dan Dato Zaini Hasan tentang hilangnya rasional akibat budaya taksub dan kepompong mind serius yang lahir dari politik benci membenci serta amalan bohong dan fitnah pembangkang dalam blog ABITW SINI.

13 comments:

  • House PK says:
    February 8, 2013 at 5:45:00 PM GMT+8

    Anwar ni memang sial! Selagia da pukimak ni maka selagi itu negara kita tak akan aman punya!

  • sonu nigam says:
    February 8, 2013 at 7:26:00 PM GMT+8

    sial punya peliwat,nk tuduh rosmah dan najib.
    sapa yg percaya dan menuduh rosmah dan najib yg bunuh altantunya mmg sial,mana buktinye.
    sanggup dia paksa peguam dia tuk cari jalan tuk fitnah najib n rosmah,mmg dajjal betul la si peliwat sial ni.
    dasar manusia sial yg lahanat,manusia yahudi yg hipokrit

  • MIRA EDORA says:
    February 8, 2013 at 7:29:00 PM GMT+8

    APA LAGI BUKTI YG PEMBANGKANG DAN RAKYAT MAHU SEDANGKAN YB DATO ZULKIFLI NORDIN DAH PUN BERI BUKTI YG SAHIH TENTANG RANCANGAN JAHAT ANWAR TU. KENAPA MESTI NAK FITNAH NAJIB DAN ROSMAH TENTANG PEMBUNUHAN ALTANTUNYA WALAUPUN BUKTI DAH ADA DEPAN MATA.

  • mawar hitam says:
    February 8, 2013 at 8:18:00 PM GMT+8

    buat lah fitnah mcm mna pun pasal Najib dan Rosmah kami tak akan percaya sama sekali!!! sbb bnda nie tak btl sama sekali! bodoh bangang pny anwar tu apa kebaikan yg dia buat ha??? asyik memfitnah je keje dia!! org mcm anwar tu sikit pon tak layak dipercayai tau tak!

  • kejora malam says:
    February 8, 2013 at 8:19:00 PM GMT+8

    setakat kalau si anuar dan kroninya yang bercakap pasal hal nie...
    boleh bla jelah..
    boleh tak jangan asyik melalak je ceramah tak tentu pasal tapi bukti takde..

  • Afiq KLtown says:
    February 8, 2013 at 8:27:00 PM GMT+8

    Isu ALtantunya ni memang direka oleh pakatan rakyat sama je macam isu cincin dll.. ada ke bukti ? so kenapa perbodohkan diri semata mata tabsub kepada seseorang pemimpin yang besar punya lahanat ?? Teruskan la membuat fitmah wahai pakatan rakyat, sebulan dua ko tipu rakyat masih tak perasan, sekarang dah masuk 4 tahun korang pikir2 lah sendiri !! 1 Malaysia tolak fitnah pakatan rakyat

  • MIRA EDORA says:
    February 8, 2013 at 8:28:00 PM GMT+8

    APA LAGI BUKTI YG PEMBANGKANG DAN RAKYAT MAHU SEDANGKAN YB DATO ZULKIFLI NORDIN DAH PUN BERI BUKTI YG SAHIH TENTANG RANCANGAN JAHAT ANWAR TU. KENAPA MESTI NAK FITNAH NAJIB DAN ROSMAH TENTANG PEMBUNUHAN ALTANTUNYA WALAUPUN BUKTI DAH ADA DEPAN MATA.

  • Commencal says:
    February 8, 2013 at 8:32:00 PM GMT+8

    Bro,
    I am an avid mountain biker, every week me a group of middle aged adventure seekers will venture into any estates, hills, mountains and any thing that challenging enough.

    One day we ventured into the scene of Altantuya being murdered. I must say that if Rosmah was at the scene supervising the murder, she must me a member of an elite special force that disguised as the wife of the prime minister. She must be very good is padding her body with all the artificial rubber pad. She must have the body statistics of Angelina Jolie. She must be very clever of hiding her true identity all these years especially falsely creatiing her big bottom.

    This is because the scene of the crime was very rugged place and only accessible partly big four wheels drive and partly by foots.

    There are a couple of Pakatan Guy in my group and we all agreed that the accusations are outlandish.

    Of course our mountain bikes and our atheletics feat are no match for the trails. We conquered the trails with bruises all over the body. We all are laughing to think that Rosmah was really there. If it was true, she could also becoming a world champion in mountain bike as well.

  • dolmat.. says:
    February 8, 2013 at 8:33:00 PM GMT+8

    siapa yg percaya dgn si anwar nie mmg bodoh nak mampos kerana mmg langsung tak masuk akal yg dia tuduh najib dan rosmah nie bunuh altantyunya. anwar nie dari dulu hinggalah sekarang tak hbs2 nak kenakan PM kita dan isterinya itu sedang mereka tu punyalah baik dan berjiwa rakyat tapi kenapa masih nak percaya apa yg pembangkang tuduh pada mereka berdua ini.

  • Anonymous says:
    February 8, 2013 at 8:39:00 PM GMT+8

    Yg paling best tu percaya pulak Rosmah manage pembunuhan on the ground.

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 7:49:00 AM GMT+8

    bukan cerita Altantuya jer, cuba fikirkan cerita cincin tu.Takkan lah Rosmah bodoh sangat nak bawa masuk cincin ke Malaysia macam tu. Kalau dia nak beli cincin tu dia boleh beli masa pergi luar negara dan pakai jer bawa balik.She is not silly enough to jeopardise Najibs reputation cam tu.Dia lebih academically qualified dari Anwar, tapi Melayu bodoh terlalu senang dibodohkan oleh Anwar All-Words and-No-Action ni.Satu lagi, cubalah fikirkan logik tak sebuah pembuat kapal selam menjual Scorpene kalau benda tu tak boleh menyelam?Its an established multimillion dollar company yang jual kapal selam serata dunia, bukannya kedai tutup buka.Memang betul orang Malaysia ni ada minda negara ketiga kerana suka percaya benda buruk yang direka tapi tak suka percaya benda yang berdasarkan fakta yang betul.Its time we love and put our country first and our political affiliation second.Janganlah pasal politik kita bocorkan kapal yang kita sama sama naiki.That will be the ultimate stupidity!

  • bro yul says:
    February 10, 2013 at 12:23:00 AM GMT+8

    saper x kenal anwar pembohong besar kat malaysia...suka memfitnah orng bila kena kat batang hidung sendiri mula mengelabah biawak yg duk ckp najib dan altantunya apa bukti yg si pelayan tegar cina dol nie ada????????klu setakat ckp aku pun boleh ckp..manusia yg bernama anwar nie mmg bodoh.....

  • Anonymous says:
    February 10, 2013 at 3:07:00 AM GMT+8

    Dahlah bengkok . . . penipu pulak tu.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)