Greetings

Sunday, February 17, 2013

Leong Pei Koe petunjuk komunis tajaan DAP wujud

Komunis bandar merupakan fenomena yang DAP sedang terapkan ke dalam masyarakat terutamanya di Selangor dan Pulau Pinang.  Penulis selalu memberitahu bahawa DAP telah menyusup ke dalam gereja-gereja dengan mempergunakan agama seperti yang telah dilakukan oleh PAS. Ajaran songsang yang mereka terapkan didalam gereja amat cenderung kepada fahaman komunis bandar.

Mereka di ajar bagaimana membenci dan meluat dan menyampah terhadap institusi di Raja. Perlu kita ingat bahawa di Cina mereka telah berjaya menumbangkan Dinasti Raja dan membawa fahaman komunis yang menjadi dokongan para pemimpin DAP.



Berbalik kita kepada manusia durjana yang benama LEONG PEI KOE telah dikenakan penjara selama 30 hari kerana tunjuk isyarat lucah dengan sengaja pada Permaisuri Agong . Undang-undang di Malaysia masih tidak dapat mengajar dan mendidik rakyatnya, terutama sekali yang berasal daripada kaum imigran agar tunduk hormat kepada apa-apa sahaja yang digariskan oleh Perlembagaan.

Sedangkan di Singapura, mana-mana usaha untuk memburuk-burukkan PAP dan Lee Kuan Yew akan berhadapan dengan tindakan undang-undang yang sangat keras, termasuklah hidup dalam kemuflisan buat selama-lamanya, apa yang berlaku di Malaysia pula adalah sebaliknya.



Siapa benci Raja Melayu ? Siapa benci Melayu ? Siapa nak hapuskan Melayu ?



Leong Pei Koe ini dilahirkan di Selangor manakala alamat rumah sekarang di Penang dan bekerja d Singapore..belajar d luar negara..dan yang paling mustahak kenapa masih kekal nak mengundi di Subang Jaya!!



Tahukah anda bahawa :

-Subang Jaya antara tempat yang punyai rekod kadar jenayah tertinggi..? -Subang Jaya merupakan tempat pusat hiburan dan maksiat terbesar ? -Subang Jaya pernah jadi medan kecoh kes KUGAN !



Apakah Subang Jaya pusat latihan Komunis Bandar yang berselindung di sebalik parti politik yang berasaskan RASIS yang nyata dan pati politik yang berasaskan fahaman komunis ?

Lim Kit Siang telah membuat kenyataan menghina Agong, maka kami rakyat Malaysia menuntut Lim Kit Siang ini dikenakan tindakan.



Rakyat Subang Jaya, anda harus peka dan sedar bahawa DAP sedang membawa komunis dalam kehidupan anda. Tolak DAP tolak Komunis Tolak kesengsaraan.

Selangordaily

ADUN Subang Jaya adalah komunis Evangelis Hannah Yeoh

9 comments:

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 9:46:00 AM GMT+8

    LEE KUAN YEW dah nak mampos!!!tu babi paling besar asia tenggara yg pioneer anti Islam & melayu!!lim kit sian dgn piglet lim guan eng akan sengsara bila melayu bersatu dan ganyang kafir2 harbi DAPigs!!!HOI cina!lu olang semua just wait for our wrath!!we will make u regret coming here in the first place!!!we are proud racist!!!CHINKS GO HOMKE!!!!!!!!!!

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 10:24:00 AM GMT+8

    Aku tak faham kenapa Kerajaan Malaysia mansuhkan ISA di negara yg penuh dgn Kominis dan Pembelot Agama Bangsa dan Negara??

    Negara seberang tambak yg pro yahudi dan kominis pon tak mansuhkan!!

    Pertimbangkanlah di aktifkan semula!!

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 10:34:00 AM GMT+8

    Itu laa. Kita pun terkadang pelik dengan segelintir kerabat raja yang terang-terang menghina dan pandang rendah UMNO. Kalau tak kerana UMNO, mimpilah kerabat raja boleh kekal dengan status mereka.

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 10:39:00 AM GMT+8

    setakat cakap berdekah dekah buat apa derr
    buktikan yang melayu tu berani,kuat dan bersatu
    selagi statment macam ni yang hanya org melayu berani keluarkan.
    bangsa ni tak gentar derr.........

    warning dan maki lepas tu diam
    tu jer lah yang melayu boleh buat

    gua tggu apa tindakannya

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 11:36:00 AM GMT+8

    Anon 10:39:00AM...kau mulakan dululah apasal nk tunggu org lain nk mulakan...kalau takut jgn "komen"...

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 11:16:00 PM GMT+8

    tunggu!!! selempang merah sudah siap bersedia untuk PRU13

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 11:17:00 PM GMT+8

    tunggu!!!..selempang merah sudah siap bersedia untuk PRU13

  • Anonymous says:
    February 19, 2013 at 9:48:00 PM GMT+8


    Tidak mustahil Kalau cina mendapat kuasa 2/3 majoriti yg didalangi PKR/PAS , habis la bangsa melayu/islam . kuasa untuk persempadanan semula dlm tangan CINA DAP.
    sebelum ini DAP menang 27 kerusi parlimen dgn majoriti 75% bangssa cina dan sekiranya setiap 27 kerusi parlimen dipecahkan menjadi 5 kali ganda (P/Raya ke 14) bermakna jumlahnya mencapai 135 kerusi parlimen dan DAP menguasai parlimen dan PM Malaysia sudah tentu orang CINA . adakah orang melayu/islam suka dgn keadaan tersebut . PAS hanya menang 23 kerusi parlimen dari 66 kerusi yg bertanding , adakah PAS boleh berkuasa , PAS akan melukut ditepi gantang dan mohon ehsan DAP untuk jawatan menteri , sama mcm negeri p.pinang .
    Keistemewaan orang melayu islam akan terhapus bila perlembagaan dipinda oleh DAP . barulah puas PAS dan penyokongnya PAS yg tidak mahu bersatu dgn UMNO yg sentiasa ada agenda yg amat baik untuk orang Melayu ISLAM.
    Moga-moga ini tidak berlaku dalam pilihan raya 13 dan 14 akan datang

  • Anonymous says:
    February 19, 2013 at 9:49:00 PM GMT+8


    Tidak mustahil Kalau cina mendapat kuasa 2/3 majoriti yg didalangi PKR/PAS , habis la bangsa melayu/islam . kuasa untuk persempadanan semula dlm tangan CINA DAP.
    sebelum ini DAP menang 27 kerusi parlimen dgn majoriti 75% bangssa cina dan sekiranya setiap 27 kerusi parlimen dipecahkan menjadi 5 kali ganda (P/Raya ke 14) bermakna jumlahnya mencapai 135 kerusi parlimen dan DAP menguasai parlimen dan PM Malaysia sudah tentu orang CINA . adakah orang melayu/islam suka dgn keadaan tersebut . PAS hanya menang 23 kerusi parlimen dari 66 kerusi yg bertanding , adakah PAS boleh berkuasa , PAS akan melukut ditepi gantang dan mohon ehsan DAP untuk jawatan menteri , sama mcm negeri p.pinang .
    Keistemewaan orang melayu islam akan terhapus bila perlembagaan dipinda oleh DAP . barulah puas PAS dan penyokongnya PAS yg tidak mahu bersatu dgn UMNO yg sentiasa ada agenda yg amat baik untuk orang Melayu ISLAM.
    Moga-moga ini tidak berlaku dalam pilihan raya 13 dan 14 akan datang

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)