Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Friday, February 8, 2013

Konvoi "hormat" Perkasa ke tanah Ngeh di Gua Musang




Oleh kerana Tengku Razaleigh tak kasi Wanita UMNO membuat apa program berhubung skandal tanah-untuk-jawatan MB yang melibatkan tanah di Relai Gua Musang, maka Perkasa Kelantan tidak akan buat kecoh-kecoh atau bising-bising tapi hanya satu kunjungan kormat ke tanah kepunyaan YB Dato Ngeh dan Nga.

Hidup Perkasa!

Konvoi sedang berkumpul sebelum memberi kunjongan hormat kepada Ngeh dan Nga ... penyumbang ekonomi Kelantan yang mana tanpa mereka orang kelantan pun tak tahu tanam getah, kelapa sawit dan urus balak.






Kunjungan hormat ini berupa konvoi dari Stadium Sultan Muhamad ke IV ke Kuala Betis Gua Musang.


Konvoi melibatkan 23 kenderaan dan 93 orang penumpang mula bertolak pada pukul 10 pagi tadi Mereka akan bertemu dengan kenderaan dari Gua Musang dan dijangka akan menjadikan jumlah kenderaan dalam konvoi seramai 400 buah kenderaan.

Konvoi Kuala Krai diketuai oleh Penyelaras DUN Mengkebang, Saudara Azizudin bin Husin. Mereka akan menanam 23 batang pokok cemara sebagai memperingati kunjungan hormat dan satu simbolik 23 tahun pemerintahan PAS di negeri Kelantan yang sungguh gilang gemilang dan penuh temberang.

Setakat maklumat yang diterima, konvoi berhenti sembahyang jumaat di Masjid Gua Musang dan akan meneruskan perjalanan ke Kg.Lalang, Kuala Betis.



Nanti kita kasi update ... hehehe

4 comments:

  • Pasquale says:
    February 8, 2013 at 3:10:00 PM GMT+8

    Memang orang Melayu Islam Kelantan yang menyokong mentri besar yang dah nyanyok dan yang bagi tanah pada Cina DAP Perak. Saya shorkan kan tanah tu di ambil balik kerana melanggar perlembagaan negeri Kelantan yang mana tanah di negeri tu cuma boleh di beli jual oleh warga negeri Kelantan sahaja, orang Melayu negeri lain puntak boleh mempunyai tanah di negeri ini...

  • Anonymous says:
    February 8, 2013 at 3:42:00 PM GMT+8

    Tahniah dan Syabas PERKASA!

    Semoga orghe kelate ppakat bukok mato lepah ni.

    Bo lah wi ko Cino nyo..tanoh kito, kito jago laa... deh..?

    (semoga orang kelantan ramai-ramailah buka mata selepas ni. Janganlah beri (tanah) kepada orang Cina lagi, tanah kita, kitalah yang jaga, ya?)

  • Pakcu Rantau Panjang says:
    February 8, 2013 at 4:10:00 PM GMT+8

    Satu laporan yang menarik. Pakcu nak dengar cerita benar tentang tanah tu...nasib baiklah Pakcu bukan YB DAP ....kalau tidak boleh dapat sekar dua tanah tu boleh juga tanam getah..untuk sama-sama memacu ekonomi Kelantan...entah laaaaa.....

  • Anonymous says:
    February 8, 2013 at 5:38:00 PM GMT+8

    nice bro....
    teruskan...


fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)