Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, February 6, 2013

Khalid Ismath anak penyamun maki Azizan ... Ahli PAS patut tanya samun apa?


Dato Azizan selaku Menteri Besar Kedah dijemput dan disambut dengan baik oleh Dato Bashah untuk majlis 1M4U. Melenting mahasiswa yang tak pass sekolah.



Bagi yang tak ingat, Khalid Mohd Ismath ialah budak UiTM yang disuspek mempukul polis ketika Bersih.




Budak ini adalah budak PAS. Disitulah dia mendapat bimbingan adab sopan "Islam" yang baik.


Berfahaman syiah ala Mat Sabu.



Yang kaw sekali adalah bapa Khalid adalah terlibat dalam Kohilal.


Skandal Kohilal menipu duit kepunyaan ahli PAS duit sebanyak RM45


Khalid Ismath adalah anak penyamun makan duit haram! Baca SINI








7 comments:

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 4:23:00 PM GMT+8

    teringat mat syiah ni bila kena tangkap polis dulu.....muka mcm budak sial ..takut celah ketiak mak...ingat berani rupenyer berani mulut jer...hahahaha...

    syiah adalah dajal, sbb menghina sahabat nabi s.a.w dan menghalalkan zina dgn mutaah...

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 4:38:00 PM GMT+8

    Anak bapak penyangak rupanya.sesuai le jadi ahli ahlul bahalul hamPAS..Semoga berjaya atau senantiasa hamPAS

  • anti bohmau says:
    February 6, 2013 at 5:05:00 PM GMT+8

    kalu dah makan duit haram, jadi darah daging, sbb tu la anak dia jd macam tu!! memang salah makbapak dia dlm hal ni!! orang2 pas takmo ambik tahu dah ka pasal kohilal ni? koho hile & kohalal ja la ye 40juta riyal lbh tuh???

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 5:23:00 PM GMT+8

    Ini la perangai2 penyokong PAS...tang mana yang Islamnya tak tau la...

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 6:24:00 PM GMT+8

    baru setahun jagung dah berani maki orang tua!

    kau tu babi bin sial bin celaka bin penyamun!

    haram jadah punya budak!

    maki hamun orang suka hati datuk nenek setan kau aja ye?!

    amek kau aku maki kau balik anak PASetan bin penyamun bin kafir bin sial bin anak haramjadah!

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 6:26:00 PM GMT+8

    berani komen dekat fb je anak haram jadah didikan PASetan nih!

    kena tangkap hari tu, pucat muka aku tengok sial tu!

    hahaha

    orang PASetan memang macam tu, cakap je lebih, tapi telor takde pun!

    hahaha

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 7:44:00 PM GMT+8

    Betullah tu apa yang Azizan buat. Politik waktu pilihanraya je. Lepas tu kembali bermuafakat dan eratkan silaturahim, terutamanya saudara sesama Islam. Barulah seronok kan kan kan.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)