Wednesday, February 6, 2013

Gagal penuhi janji: Nik Aziz dah rasa akan kalah di Kelantan


Kita tahu bahawa Nik Aziz dah membelakangkan Pakatan Rakyat untuk memberi tumpuan kepada kempen pertahan Kelantan. Dia dah rasa bahawa ramai penyokong PAS tak akan keluar mengundi.

Dia tahu ramai rakyat Kelantan dah sedia tukar kerajaan baru yang tak boleh mentadbir, banyak skandal dan gagal beri kemudahan asas seperti air.

Banyak janji tak dipenuhi:


Banyak skandal penyelewengan bawah menantu Nik Aziz ariffahmi, Husam, Nik Amar dan Takiyuddin. Mereka baru tahu duit air diseleweng dan kini rakyat tak dapat pun air bersih.

Tanah dah diberi kepada taukeh Cina untuk pajakkan jangkamasa panjang seluas sekurang-kurangnya 81,000 ekar. Banyak lagi penyelwengan dan penindasan tanah, rumah murah Kesedar, penafian geran tanah, rampasan tanah, pemberiaan tanah pada kroni, ladang rakyat untuk kroni pas dan bukan rakyat, penindasan terhadap orang asli, dll.

Ini semua kerana PAS adalah parti hopikrit yang menjaja ugama untuk mendapatkan kesetiaan membabi buta pada ulamak PAS yang macam ular dalam semak. Mengguna ugama untuk menakut-nakutkan agar rakyat akur pada ulamak sesat PAS.


Kini nama Allah pun sanggup dipolitikkan. Macam mana mereka nak perjuang dan martabatkan Islam?

4 comments:

  • Jijan Mali.... says:
    February 6, 2013 at 10:53:00 AM GMT+8

    Biasanya tak tunai janji ni tanpa asas yang haq, termasuk dalam golongan munafik. Tapi tak tahulah dengan Father Pork Nik'U-Turn'Ajiz ni. Dia taram semacam saja...takut last-last pakai escape clause Khalid Gagap - manifesto bukan janji....kahkahkah...

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 10:58:00 AM GMT+8

    ha ha ha...ni baru Kelantan, kalau merintah Msia, habis lingkup.. low class punya orang PAS...barua Cina DAP..Mat Sabu kata 'saya lebih rela makan babi bersama Lim Guan Eng dari makan ayam dgn Najib...demi kuasa..

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 4:49:00 PM GMT+8

    Umur dah lebih 80 thn..patutnya kena kasihan pada diri sendiri..penganut2 pas ni pun zalim..tak tengok k nik aziz ni dah uzur, bertongkat trketar2 masih ada hati nak jd mb dunia..perghh.nik aziz tentu faham apa balasan mendustakan agama sepanjang hayatnya dan mmbiarkan umat islam berpecah belah dan bercelaru kerana fatwa songsangnya...menakutkan bila dirujuk dlm alquran balasan dan azab yg menunggu puak pas yg menggunakan islam untuk hal dunia...dlm alquran dah sebut akan muncul ulamak2 jahat spt ini di akhir zaman..jika diteliti ramai ulamat jahat dlm kalangan puak pas ni...jauhkan diri kita drp bersubahat..

  • Anonymous says:
    February 6, 2013 at 6:58:00 PM GMT+8

    Wooiiihh.....banyaknya janji.!!

    Sapa la nak tanggung bila janji-janji tu dituntut diakhirat nanti... tentu UMNO juga yang nak kena tanggung ni sebab tak bagi duit royalti minyak. Tapi kalau UMNO (bukan BN) bagi, nanti masuk poket kroni Pulau Melako jugok...rakyat marhaen dok gittu lo la jugok.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)