Thursday, February 14, 2013

Deepak minta diliwat tapi dikecewakan lalu dedah Razak Baginda mati pucuk


Adakah dia minta diliwat tapi Razak Baginda dikecewakanya?

Deepak Jaikishan berjaya menjadi seorang 'selebriti' apabila beliau menuduh Perdana Menteri dan isteri terhadap penglibatan mereka dengan perniagaan Deepak di mana mereka dikatakan tidak membantu Deepak langsung.

Jika kita kembali kepada situasi semasa isu ini sedang berlaku, Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib, sedang memegang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri, nama Deepak dikaitkan sebagai 'orang tengah' dalam kes pembunuhan Altantuya, seorang model warga Mongolia yang dikatakan terlibat dalam skandal kapal selam dan skandal kepada DPM.

Deepak menafikan segala tuduhan tersebut, dan mempersoalkan tentang mengapa beliau perlu berjumpa dengan adik kepada DPM, Nazim, secara langsung untuk memberikan bayaran terhadap pembunuhan tersebut? Deepak menyatakan hubungan antara beliau dan juga PM dan isteri hanyalah untuk perniagaan.

Ketika itu, Deepak ada mengenali Bala. Benar, Bala pernah meminta pertolongan daripada Deepak, namun Deepak tidak memberi sebarang pertolongan kepada Bala kerana Deepak tidak percayakan Bala.
Namun, itu dulu, ketika perniagaan Deepak sedang maju.

Kini, setelah semuanya mula merudum, Deepak perlukan seorang mangsa untuk dituduh. Siapa lagi yang boleh dituduh jika tidak seseorang yang pernah membantu Deepak dalam perniagaan beliau. Deepak perlu memulihkan kerugian yang ditanggung, siapa lagi yang boleh membantu beliau jika bukan seseorang yang mempunyai kuasa atau seseorang yang mahukan kuasa?

Jadi, Deepak mengambil kesempatan dengan menggunakan nama Perdana Menteri dan isteri, dan pada masa yang sama membuat 'pelaburan' pada 'kerajaan baru'.

Itulah sebab mengapa Deepak tidak takut untuk mendedahkan bahawa PM adalah dalang dalam kes pembunuhan Altantuya.

Mengapa Deepak tidak membuat pendedahan yang sama ketika Dato’ Seri Najib sedang memegang jawatan DPM?

Kisah kes pembunuhan ini mula 'dihangatkan' oleh Pembangkang. Versi mereka 'menceritakan' bahawa isteri PM berada di tempat kejadian ketika pembunuhan tersebut berlaku, berdasarkan 'bukti-bukti kukuh' (kasut beliau). Mereka kemudiannya mendakwa bahawa isteri PM sempat melihat Altantuya dibunuh.

Namun, terdapat gambar-gambar isteri PM, termasuk kenyataan akhbar yang melaporkan bahawa beliau sedang menghadiri majlis berbuka puasa bersama anak yatim pada masa kejadian. Jadi, cerita tersebut kemudiannya diubah lagi oleh Pembangkang.

Selain itu, terdapat gambar yang di'super-imposed' bagi menunjukkan PM duduk semeja bersama Altantuya untuk makan malam yang digunakan oleh pihak Pembangkang sebagai 'bukti'.

Namun, apabila gambar super-impose itu dibuktikan sebagai gambar yang direka-reka, pihak pembangkang mula memusingkan cerita dengan menuduh bahawa individu yang mempunyai hubungan bersama model Mongolia itu adalah pembantu PM, Razak Baginda.

Namun, kini, Deepak membuat satu lagi pendedahan dengan menyatakan bahawa Razak tidak mungkin mempunyai sebarang hubungan dengan Altantuya, kerana Razak mempunyai masalah mati pucuk. Bukan Razak, PM yang mempunyai hubungan bersama Altantuya.

Deepak juga berkata bahawa SPRM tidak berani, polis tidak berani, Azilah dan Sirul (pesalah) juga tidak berani untuk menyatakan perkara sebenar hinggakan mereka sanggup dipersalahkan atas tuduhan yang dibuat keatas DPM.

Rakyat sudah penat atas segala U-turn yang dibuat oleh Bala dan Raja Petra, kini giliran Deepak pula?

Mungkin Deepak perlu mengambil ujian alkohol sebelum sesiapa mengambil kenyataan yang dikeluarkan oleh saudagar karpet ini.

Penulis pasti bahawa Deepak tidak sedar bahawa jika beliau mengambil U-turn, cerita tersebut perlulah selari dengan cerita dari Bala dan juga Raja Petra, termasuk SUARAM dan Tian Chua juga, jika tidak, segalanya akan hancur.

Buat masa sekarang, semua kisah yang diceritakan tidak membawa makna, termasuklah cerita Deepak.
SUARAM kini terpaksa bersembunyi untuk menutup malu mereka apabila kisah mereka dibongkar. Deepak pula hanyalah seorang peniaga yang terpaksa menyambung perjuangan SUARAM yang gagal.

Deepak bukan sahaja perlu mencantumkan cerita-cerita dari pihak pembangkang, beliau juga perlu mengambikira penjelasan yang datang dari bahagian pro-kerajaan.

Deepak perlu memperjelaskan bagaimana cerita beliau mempunyai kaitan dengan cerita Dato’ Zulkefli Nordin’s, bekas peguam Anwar yang juga pernah mewakili Azilah dan Sirul? Dato’ Zulkefli Nordin pernah mendedahkan di dalam blog beliau bagaimana beliau bertindak untuk tidak mewakili pesalah-pesalah tersebut.

Zulkefli yang kini telah meninggalkan PKR, mengaku bagaimana beliau dipaksa oleh Anwar untuk mereka bukti yang membolehkan Azilah dan Sirul membuat tuduhan kepada Dato’ Seri Najib dan Datin Seri Rosmah sebagai dalang yang memberikan arahan untuk membunuh.

Satu perkara yang menghairankan penulis, walaupun cerita Deepak tidak boleh digunapakai, ada yang masih percaya akan cerita tersebut!

Lihatlah segala penipuan Bala, Raja Petra, Tian Chua, SUARAM melalui pembangkang yang berjaya dibongkarkan, dan kini Deepak pula, siapa yang masih percayakan cerita mereka?

11 comments:

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 6:52:00 PM GMT+8

    pariah memang suka mabuk. Deepak adalah yang sejenis dengannya. hanya yang mabuk dan sengal otak macam cai-cai pembangkang yang percaya habis.

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 8:22:00 PM GMT+8

    Sedikit sedutan surat terbuka Deepak kpd Tun Mahathir. Sila lihat http://bm.malaysia-chronicle.com/index.php...-surat-terbuka-untuk-dr-mahathir&Itemid=2

    ..Tun,

    I had bought a 200 acres piece of land from Raja Ropiah in 2007 who is now UMNO Selangor Wanita Chief and BN Wanita Chief. We paid her cash RM 13,000,000.00 and issued a Land Bond (Bank Guarantee) of RM 72,500,000.00 to complete the purchase consideration. Raja Ropiah after collecting the money, purposely delayed the issuance of the Land Title to us by completely neglecting her responsibilities to deliver this Land Title and in the sly by committing CBT sold the land to another company at a higher price and also collecting close to RM 90,000,000.00 in cash and Bank Guarantees from them, this too while our "Land Bond" was still valid and collecting Rm 13,000,000.00 from us in cash. We also paid as disclosed in open court RM 8,000,000.00 to DS Najib family. I have lodged police reports and to date zero action has been taken on Raja Ropiah and the other "R"

    Instead I had to go through a harrowing experience of receiving a Foreclosure notice called a "16 D" by non other that DS Najib brother's; D Johari Razak law firm Shearn Delamore exactly 24 hours after my press conference informing the media of the corruption and malpractice of this couple. Tun, pray advice me which bank does a foreclosure without even going through the legal process involved?

    Anyway by sheer "coincidence" their foreclosure was for RM 30,000,000.00 and Boustead Holding suddenly appears out of nowhere to agree to Purchase our Company that owns this 200 Acre letter under the name of Asta Canggih Sdn Bhd for the same RM 30,000,000.00 !! Wonders of Wonders right ? The best part is Boustead also paid us in "advance" before signing the Agreement on condition that we withdraw the case from the courts immediately as the open court date was in the same week, Now Tun, please advice me what you would have done in this circumstances?? The best part is that Raja Ropiah was paid a further RM 29,000,000.00 as her “sentence” for the CBT...

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 8:46:00 PM GMT+8

    Kalau kita rakyat Malaysia hendak tahu:-
    (1) Siapa yang terlibat dalam pembunuhan Altantuya
    (2) Bagaimana wang RM500 juta komisyen diagihkan
    (3) Siapa yang terlibat dalam pemberian konsesi tol jalanraya
    (4) Bagaimana projek2 kerajaan mengayakan Ananda, Syed Mokhtar, YTL, Bejaya, Gamuda dll
    (5) Cerita disebalik pembelian segala alatan untuk tentera Malaysia- bot peronda buatan Amin Shah, bot peronda jenerasi ke2, pembelian Sukhoi, pembelian APC dll
    (6) Kebenaran disebalik pendedahan Deepak
    (7) Sama ada Najib dan isteri merompak negara
    (8) Dan banyak lagi

    Maka langkah yang paling mudah, ialah bila PRU 13 tiba, mari kita berpakat dengan suatu hati dan matlamat, humbankan UMNO dan BN. kemudian kita buat tribunal, mahkamah khusus dan select ccommitees memanggil semua yang terlibat, untuk di adili sebelum kita hantar mereka bermukim di Resort Sungai Buloh. Tidak mati orang Melayu kalau UMNO tewas!

  • Anonymous says:
    February 14, 2013 at 10:23:00 PM GMT+8

    Melayu mmg tak akan mati kalau UMNO kalah...tapi hidup mcm kat seberang tambak lah...jgn hasad dengki..kalau mampu, maju kehadapan mintak projek...hantar proposal...jgn putus asa kalau setakat sekali gagal..berapa banyak sangatlah harta yg boleh dibawak mati..kalau syed mokhtar membayar zakat dan YTL membayar cukai..bermaksud bahagian untuk mereka yg kurang berkemampuan sudah ditunaikan..fikir2kan lah..

  • Anonymous says:
    February 15, 2013 at 7:22:00 AM GMT+8

    Melayu memang tak mati kalau UMNO tewas tetapi Melayu termasuk engkau akan dilenyapkan dari muka bumi Malaysia ini jila PR memerintah.

    Ingat bagaimana LKY tipu Melayu Singapura. Siap pakai songkok lagi. Kat sana PAP, di sini DAP . . .

    Berfikiran jangka panjang bro . . .

  • BOB MALAYA says:
    February 15, 2013 at 11:17:00 AM GMT+8

    si deepak pondan karpet nie dah onani sangat ker sama anwar..sehingga tau razak mati pucuk..anjing peliharaan PR nie semakin mengada-gada walhal rakat sudah muak dengan kaki belit..cikuplah deepak bodoh

  • Badut Rakyat says:
    February 15, 2013 at 11:33:00 AM GMT+8

    muahaha apa lagi deepak ni ??? kencing lagi ker cerita PM ??? sudah-sudah lah tu.nak kencing pun beragak sikit !!!

  • kakbedah says:
    February 15, 2013 at 2:01:00 PM GMT+8

    lepas nie sape plak ko nak dedah mati pucuk deefuck???? bapak ko plak ke???

  • Afiq KLtown says:
    February 15, 2013 at 2:53:00 PM GMT+8

    dia ni sebab bisnes karpet tak laku jadi dia cuba cari jalan penyeesaian untuk mebayar hutang dia dengan membuat kerja kerja yang dah dirancang oleh anwar, bukan apa pun, siapalah sipenjual karpet ni beb !!

  • Anonymous says:
    February 15, 2013 at 3:24:00 PM GMT+8

    Tak mati melayu kalau umno tewas kau cakap memang senang tak pakai otak langsung. kalau kau suka sangat hidup diperintah ngan cina maknanya kau takde maruah punya melayu. kau ingat kalau cina perintah kau akan jadi lebih kaya/senang ke. Mungkin pengalaman kau masih cetek ataupun hati kau sungguh busuk sebusuk anwar berahim dan pemimpin2 pas pis puss.

  • Anonymous says:
    February 15, 2013 at 3:30:00 PM GMT+8

    Mintak2 janganlah sampai cina perintah Malaysia ni sebab aku tau sengsaranya kerja dibawah bangsa cina di syarikat aku kerja dulu. Bagi orang yang dah hilang jatidiri melayu/Islamnya memang tak kisah hidup bawah cina. Harap2 anak2ku tidak perlu bergantung/mengharap pada syarikat cina dalam mencari rezeki di bumi yang bertuah ini.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)