Thursday, February 7, 2013

Dah demo tapi Tok Lebai tak ngaku .... podah!!!

Gambar-gambar berikut adalah gambar yang kita lihat di hadapan Masjid terapung di Kuala Terengganu pada hari Selasa lepas.






Malahn perkara sama disuarakn oleh pemimpin akarumbi PAS yang lain.



PAS Kemaman pula membuat laporan polis untuk menafikan penglibatan dalam demo kalimah Allah hari ini. 

Pada pukul 1 tengahhari semalam, seramai 6 orang pemimpin PAS membuat laporan tersebut di Balai Polis Chukai, Kemaman untuk menafikan ahli PAS dan ahli PAS Kemaman terlibat didalam demo bantah isu Kalimah Allah.

Mereka mahu polis siasat peserta demo tersebut yang boleh menyebabkan ketegangan kaum. 

Sudahlah PAS ... usahlah lepas bersama nak simpan punai. Elleh tak ngaku konon. Takut dengan DAP ke????

6 comments:

  • usin says:
    February 7, 2013 at 1:21:00 PM GMT+8

    check je keahlian norman toha dan abdul mutalib ismail ni dari parti mana. sikit2 repot polis. ahli sendiri buat demo, umno jugak yg kena. biol sungguh!!!!

  • ajai62 says:
    February 7, 2013 at 2:40:00 PM GMT+8

    Assalam Bro

    Itu semua syaitan PAS tu belaan Nik Aziz... Bukan ahli PAS Kemaman tu... pusing tak abis cari jalan nak salah kan UMNO... Mesti UMNO upah...

  • Anonymous says:
    February 8, 2013 at 10:08:00 AM GMT+8

    Ada hikmah dari tindakan pemimpin2 Pas membuat lapuran polis. Dengan membuat lapuran tersebut ianya memberi ruang dan peluang kepada pihak2 terbabit untuk membuktikan siapa yang benar dan siapa yang salah.

    1) Pihak polis harus menyiasat secara terperinci mengenai perkara tersebut.

    2) Pihak yang mengadakan demonstrasi pula, jika mereka adalah ahli2 Pas boleh menyaman pemimpin2 Pas yang membuat lapuran dan menuntut ganti rugi am dan teladan kerana memfitnah mereka sebagai bukan ahli Pas.

    Selama ini tenaga dan pengorbanan ahli2 akar umbi yang berjuang dan menjadi tulang belakang Pas tetapi selepas berkawan dengan PKR dan DAP, Pas telah menjadikan ahli2 akar umbi dengan menidakan suara mereka. Malah lebih jijik lagi ada pemimpin Pas sendiri yang melabelkan ahli mereka sebagai PELAMPAU. Pemimpin jenis apakah mereka ini? Semoga lebih ramai ahli2 akar umbi Pas bangkit dan meluahkan ketidakpuasan hati mereka terhadap pemimpin2 kuda tunggan DAP dan PKR. Sampai bila ahli2 Pas sanggup menjadikan diri mereka alat kerakusan, kebiaDAPan, keanggkuhan, kesombongan dan keriakan pemimpin2 tertinggi mereka? Jawapannya ada pada ahli2 akar umbi Pas sendiri.Wallahualam.

    mtk

  • Anonymous says:
    February 10, 2013 at 12:03:00 AM GMT+8

    bangsat2 ini lebih takutkan setan yg direjam daripada takutkan Allah SWT.

  • Anonymous says:
    February 10, 2013 at 1:11:00 AM GMT+8

    Aku orang Kemaman tak dengar cerita pun. Tapi kalau betul apa yang berlaku demo tu apa salahnya? Baguslah tu demi agama Islam. Tak kiralah pas ke umno ke, agama Islam harus dipertahankan.

  • Anonymous says:
    February 10, 2013 at 3:21:00 AM GMT+8

    Ahli PAS ni apa guna buat demo kalau masa PRU Ke 13 nanti masih pangkah Pakatan Haram Jadah. Yang akan menang ahkirnya tetap DAP.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)