Greetings

Saturday, February 2, 2013

Anwar tarik 200,000 ceramah di Permatang Pauh?


Mana ada 200,000 ... 2,000 pun tak ada.

200-250 sajer.

Inilah akibat Anwar menjatuhkan martabat wanita menjadi hanya untuk kepuasan seksnya sebagai Chinadoll saja da menduakan wanita dengan budak jantan jambu.

"Perbincangan yang lebih mendalam", "cucur udang", hehehe ...

Larilah oh anwar Ku. Larilah dari Permatanag Pauh!

7 comments:

  • Anonymous says:
    February 2, 2013 at 9:14:00 PM GMT+8

    Biarlah dia reput dgn sendirinya...

    Masa dia dah berlalu...siapa yg terikut padanya..memang amat bodoh dan malang sekali...

    sentiasa diperbodohkan..

    Pembohong Tegar..

    Nasib kaulah ...segelintir rakyat malaysia...khususnya orang Cina...

  • Anonymous says:
    February 2, 2013 at 9:42:00 PM GMT+8

    Aljuburu dah tak boleh lari. Kemanapun dia pergi pasti akan ditolak.. Wahahaha.... Kuburkan aljuburi kuburkan nik ajis kuburkan aji adi pada pru nanti..

  • Anonymous says:
    February 2, 2013 at 10:20:00 PM GMT+8

    Tak lama dah tu...tapi jangan dimudah leka.

  • Anonymous says:
    February 2, 2013 at 10:50:00 PM GMT+8

    Ya betul!!!!!

  • bourne identity says:
    February 2, 2013 at 11:04:00 PM GMT+8

    himpunan kebangkitan rakyat and of all the people invited to be the main speaker....anwar al juburi?
    Dia memang nak banyak wanita sebab muka2 wanita dalam DAPigs memang muka macam pigs.... dan muka2 wanita dalam parti kencing rakyat memang muka macam dah minum kencing.
    Ingatkan orang permatang pauh semuanya bodoh...rupa2nya sedikit je yang bodoh...

  • Anonymous says:
    February 3, 2013 at 5:06:00 AM GMT+8

    Semua pompuan takut kena suntut mcm jijah

  • Anonymous says:
    February 3, 2013 at 10:59:00 PM GMT+8

    Betul,betul,betul.Rakyat Malaysia majoriti dah cerdik, yg kurang cerdik dah berkurang...tapi masih ada penyokong tegar PAS,yg dalam kategori...blurrrr tu,sebabnya mereka tak terdedah kpd tv,akhbar arus perdana,hanya terima bulat2 info tak benar dlm Harakah daily saja.Jadi macam katak bawah tempurunglah!

    Saya bukan ahli mana mana parti,saya baca semua akhbar.saya boleh buat perbandingan berita/fakta benar dgn bohong.Drpd analisa pengalaman sendiri,dalam harakah,banyak berita tak tepat...ada berita dilapor disensasikan fakta negatif melebihi yg positif.Kalau lapor berita berkaitan parti dan pemimpin PAS,diketengah dgn pujian lebih lebih sampai pembaca neutral dapat rasa apa yg tersirat.........

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)