Saturday, February 9, 2013

Antara ular, keling dan Nik Aziz ... baling batu kat Nik Aziz



Kalau anda jumpa ular dan Nik Aziz, ambil batu balinglah batu itu kepada Nik Aziz.

Lihat video berikut:


Keling pun dah lama tak macam gitu.

12 comments:

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 12:21:00 PM GMT+8

    betul ke tak betuk nihh..

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 12:34:00 PM GMT+8

    baling aje muka tua kutuk nak mampus tu, dah laa gigi macam kambing

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 1:54:00 PM GMT+8

    masyallah...jelas dan cukup terang apa yg dikatakan olih nicky ajis sebelum dan selepas..memang berbelit2 dan berputar2 penjelasan nya....keputusan nya...jumpa nicky dan ular...katok kepala nicky dulu...ular biar lah pergi...apaaa barangggg..!

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 2:02:00 PM GMT+8

    Nik Aziz dah nyanyok tu tak ingat apa yang dicakap semalam dan yang dicakap hari ini. Biasalah orang dah nyanyok. Nasib orang PAS ada pimimpin yang nyanyok. Rakyat Kelantan kena reda punya MB nyanyok. Serah-serahlah jawatan tu pada Pemimpin PAS yang lain dan ramai lagi yang muda-muda....tak kan Nik Aziz nak jawat jawatan MB dan Mursidul Am PAS sampai mati. Kesian!!! Kesian!!! Kesian!!! Pengikut PAS. Nak disanggah cakap orang tua tak baik, tak disanggah mengelirukan akidah. Pemimpin Tertinggi PAS yang lain cuba-cubalah nasihatkan Nik Aziz tu supaya bersara. Ular tak hilang bisa jika menyusur dibawah akar. Tengok Mantan PM Dr. M dah bersara lama tapi pendapatnya masih dihormati bagi yang berfikiran matang.

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 2:14:00 PM GMT+8

    Baling batu pun tak sesuai untuk orang tua ni - simbah dengan taik baru betul

  • Xpas says:
    February 9, 2013 at 3:00:00 PM GMT+8

    Jangan,jangan,jangan ! maafkan dia dan berlapang dadalah, jangan kita jadi spt mrk ! biarlah dia menjawab di Mahsyar nanti !

  • hangkedee says:
    February 9, 2013 at 3:59:00 PM GMT+8

    Time will come. Which one is his god Jesus or Allah.spekong sikit pork nik weh....kamu pergi buat ujian Dementia di ospital.kaluung doktor kate mung nyanyok mu behenti weh.

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 5:15:00 PM GMT+8

    http://bigcatrambleon.blogspot.com/2013/02/sungai-siput-is-not-samy-vellus-family.html

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 7:01:00 PM GMT+8

    -hangkedee: time will come when you too will know that Jesus is God and Allah. you ppl fail to understand your own religion and you still dont know why? your religion is man-made and vile and is spread by the sword and fear, not real love....you treat women like dirt but still want to marry 4....how sad

  • Anonymous says:
    February 9, 2013 at 8:32:00 PM GMT+8

    Nak di biar mmg x boleh.soal akidahn blh main2. Klu yg dikata ulamak pun mcm ni punya feel, so apa lg la pencacai haprak yg jahil agama.lg teruk la jwbnya.

  • Jijan Mali.... says:
    February 10, 2013 at 12:07:00 AM GMT+8

    Apalah malangnya nasib PAS-piss-puss le ni, ada boss semua nya yang bangan-bangan kecuali sedikit.... malangnya yang sedikit tu pung demo tolak tepi.Yang bangan-bangan tu pulak, udah lah bangan, cakap berbelit-belit sampai ulor pun surrender. Orang macam ni nak suroh aku pangkah dalam PRU 13 nanti, jauh panggang dari api beb....

  • Anonymous says:
    February 10, 2013 at 2:52:00 AM GMT+8

    Dear anonymous at 7:01 p.m.

    It is you who fail to understand your own Christian religion and of course Islam.

    To us Muslims, your Jesus is a Prophet p.b.u.h. and he is just a human. God is Almighty and He don`t need to come down to earth in the form of a human.

    Muslims marry four only when they can afford it and they have to be fair to their wives. Marrying four gives the status of wife to a lady and also to avoid committing adultery.

    Christians pride in marrying only one but they leave the remaining of the Christians ladies into prostitution and adultery. You have free sex and your love child is actually a bastard.

    Don`t twist the reality of practising a religion. People join Christianity because it is a religion of convinience but most of the time you are commiting sins, and abundance of it.

    We Muslims seldom belittle the religion of others because it is their universal right to practice whatever religion you wish, so just don`t start an issue here.

    If you wish to discuss about Christianity and Islam. just go into the debates between the late Ahmad Deedat, Zakir Naik, Shabir Ally etc and the Christian Clerics and see how untruthful your religion is.

    Again I am saying, just don`t start an issue.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)