Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Sunday, February 17, 2013

Al Gore di belakang pun Anwar tersungkoq di Pengkalan Pegoh


Kesian Anwar ... terketar-ketar dia nak hadapi Ummi Hafilda di Pengkalan Pegoh, Perak.

Mula-mula dengar dia tak nak datang. Bila di hebuhkan dia nak cabut lari, terpaksa dia datang. Nak tunjukkan dia ada teloq.

Bila mai ...


Takpa ... kita dengaq kelentong Anwar berikut:.


Awat cerita basi dan retorik belaka!

Masih lagi tuduhan melulu yang perlu penjelasan panjang tapi dia simpulkan mudah untuk fitnah macam-macam. Bila dia kena jawab, macam si Khalid Ibrahim dan isu air, bukan dia tahu jawab, dok spin dan bohong tak habis-habis. Dia sabotaj air pasal dia nakkan projek tu.

Apa yang Ummi cakap pulak ....



Menurut Umi, dia memberanikan diri kerana tahu yang dia berada di tempat yang benar dalam memperjuangkan hak serta membuka mata rakyat tentang kezaliman Anwar.
 
Malah, beliau turut menegaskan yang Anwar telah sembilan kali ‘melarikan diri’ dari bertembung untuk berceramah di kawasan yang sama dia berceramah.
 
“Hari ini kita nampak siapa yang benar. Kenapa dia mesti takut, tukar tempat lain dari tapak asal?
 
“Kerana dia tahu siapa Umi Hafilda. Sebab Umi Hafilda ini akan menjatuhkan karier politiknya,” jelas Umi kepada lebih 2,000 hadirin yang berkumpul di padang bola Pengkalan Pegoh untuk menghadiri siri ceramahnya, malam tadi.
 
Antara pendedahan yang dibuat Umi berkenaan Anwar adalah isu skandal seks Anwar bersama pembantu-pembantu peribadi beliau termasuk isteri Azmin Ali, Shamsidar. 

Selain itu, Umi turut membangkitkan isu rasuah, agen-agen Yahudi, serta tragedi malang yang menimpa dirinya disebabkan oleh ketaksuban Anwar dalam mengejar karier politik beliau.
 
“Saya pernah dipaksa untuk membuat akuan sumpah dengan menulisnya semula dan ia telah dirangka oleh Anwar sendiri bagi menyelamatkan namanya yang telah tercemar dalam kalangan pemimpin UMNO ketika itu,” kata Umi merujuk kepada kes liwat Anwar.
 
Pada masa yang sama, Umi turut menyelar Anwar berikutan pembohongan demi pembohongan serta kezaliman Anwar kerana bagi dirinya dia tidak lagi mampu menghalalkan apa yang telah berlaku dalam keluarganya.

Dalam majlis ceramah umum yang dianjurkan oleh UMNO Cawangan Pengkalan Pegoh itu, ADUN Sungai Rapat, Datuk Hamidah Osman turut sama-sama hadir dalam membangkitkan semangat penyokong UMNO serta BN di kawasan itu.

Baca sepenuh di Perak News SINI

Ini pula apa yang Malaysia Bangkit SINI timbulkan

Mana tak tersungkor, banyak buat salah dan bersekongkol dengan kuasa asing. Lani dah sampai kena bawak AL Gore ke mari lepas Nicholas Xenophon kena tahan dari masuk kerana kesalahan imigresen kali terakhir dia mai masuk.

Tengok berikutsiapa Al Gore:



Baca di MyMassa SINI. Gameplan di Sabah sudah back firre.

4 comments:

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 10:05:00 PM GMT+8

    Hidop kita ni mcm roda!!

    Kadang2 Anwar Aljubs di atas Chinadoll di bawah!!

    Kadang2 Chinadoll di atas Anwar Aljubs di bawah!!

    Hehehehehe............

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 11:03:00 PM GMT+8

    Haha. ramai giler yg datang dgr ceramah nuar. Kena kelentong je lah, Puak PAS yg pertama2 kena dibodohkan, ketawalah korang dgn cara terbahak2 tu, esok bio korg tersedaak lak dgn kahak hijau korg tu. Dey.. kg buah pala cam ne? 16 Sept mcm mane? Ahli Parlimen main lompat-lompat mcm mane? Anuar harus bertaubat.Hidup menipu memang x berkat. Pahala x dpt dosa yg melekat. haha tipu Nuar selagi PAS ada utk ditipu, haha

  • Anonymous says:
    February 17, 2013 at 11:15:00 PM GMT+8

    sekali dah jatuhhhhh daaaa...hahahaha

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 8:45:00 AM GMT+8

    yg menyokong fuckatan haram adalah kebodohan yg hanya terdapat pada pencacai pembangkang yg terdiri daripada kafir HARBI atau melayu BANGSAT yg mnjadi BARUA kepada kafir HARBI seperti N.AJIS, HADI AMANAT dan AL-JUBURI

fda

Link2Me WeLinkBk (254)