Greetings

Monday, February 18, 2013

Ada bingai Pokok Sena kasi Mr Bean yang tak laku walkover?



Maaf gambar tak berapa nak kelia. Maklumlah guna handphone 'made in china' saja.

Mc tak rancang pun nak pi ceramah Mahfuz kat Pokok Sena semalam. Mahfuz buat ceramah panggil si Jutawan Polis yang dah pencen, Fauzi Shaari dan Izzat Adun Bukit Lada.

Tapi kehadiran yang datang memang amat menyedihkan. Sebagai seorang ahli parlimen Pokok Sena, kalau banyak ni yang datang, bermakna Mahfuz dalam bahaya. Namun Mahfuz bernasib baik kerana bertanding di Pokok Sena, kerana UMNO Pokok Sena, tak berapa rasa nak menang.

Rakyat Pokok Sena, ada yang tertanya-tanya, bila bilik gerakan pilihanraya UMNO di Bukit Lada nak buka? Banyak bilik gerakan yang tak buka lagi ni!! Bilik gerakan Pas, buat kenduri hari-hari. Bilik gerakan UMNO? Dok tidoq tak bangun-bangun!

Pas nak menang, tapi orang tak suka. Nak pilih UMNO, dok nampak UMNO serupa takmau menang saja kat Pokok Sena ni. Minta tolong noo.. pi gerak sikit UMNO Pokok Sena. Kalau dah rasa tak boleh nak buat kerja. Tolong bagi kat orang lain la.. ramai lagi yang boleh buat kerja!

KeKL

5 comments:

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 8:38:00 AM GMT+8

    Aku pernah tanya sorang kawan di Kedah. Macam mana hangpa di sana. Dia jawab apa? depa (UMNO) sini macam pelaq. Kita yang dok dera yang had atas tu dok relak saja.

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 10:14:00 AM GMT+8

    Sebenarnya banyak lagi yang mai dengaq ceramah tu,cuma mereka ni jenis halimunan yang tak boleh nampak dengan mata kasar....hahahaha...

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 10:54:00 AM GMT+8

    Salam, ceq salah seorang pengundi yang pernah menguundi Mahfuz ini..ceq dari kampung chepoh..parlimen pokok sena dan dun derga...dun derga kali ni pakat undi 'Isma'..pada pilihanraya yang lalu ceq undi rosak kat derga ni..hampa bayangkan majoriti melayu pi letak bukan melayu..bagi parlimen Datuk Mahfuz ni kena raih undi kat orang lain la..bagi kami sekeluarga dah serik dah..cukuplah sepenggal datuk oii..

  • Anonymous says:
    February 18, 2013 at 11:07:00 AM GMT+8

    Orang UMNO tau etika pilihanraya, bila nak kempen,tak nak langgar undang undang, tak macam PAS,tak kira waktu asyik kempen je....bukan kempen sangat tapi tempat mengtuk. nak orang yang mendengar tu tambah dosa..nak kongsi dosa pemimpinnya. Tunggulah bila nak pilihanraya,tentu jentera pilihanraya UMNO akan bergerak dengan teratur dan meriah. Barulah tengok betapa hebatnya jentera UMNO sebenar. Sokonglah UMNO dan BN, untuk kesejahteraan agama Islam, bangasa dan negara. Amin

  • cozzibay dickson says:
    February 18, 2013 at 6:03:00 PM GMT+8

    Sokong dan undi pas adalah haram dan berdosa

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)