Sunday, January 27, 2013

Sinar perbesar laporan tak sah, Diamkan salahlaku seks calun2 PAS ..


Sinar Harian hari ahad perbesarkan isu yang mereka TAK SAHKAN berlaku untuk naskhah hari Ahad. Diputar belit isu untuk naskhah yang luas jualan hari ahad untuk gembar gemburkan laporan mereka bahawa SPRM dah tak lepaskan beberapa Menteri. baca SINI.

Menyedari bahawa perkara ini sudah backfire pada Pakatan Rakyat yang tidak mahu calun mereka disaring dari tuduhan rasuah, lalu cepat mereka cover balik dengan laporan muka depan dan liputan lebih besar untuk palingkan kembali ke BN.



Lepas nafi-nafi pusing balik ke arah BN. Padahal isu ini tak ada pengesahan.


Nampak sangat SInar Harian cuba pusing isu yang mereka mulakan tapi tiada pengesahan. Apa puya profesyenalisma dan etika kewartawanan? Butuhlah konon pro BN!!!!

Pencacai PKR dan pasyukkk dari Khalid Ibrahim. Wartawan dan editor disogok anwar Ibrahim.

Ini mesti dipinta Tian CHua atau Saifuddin nasution untuk cover balik. Benda tak sah digembar gemburkan tapi hal 17 ADUN PAS Kelantan tak boleh lepas pasal hal seks mana cerita???



baca Flying Kick dan Putera Merdeka SINI.


Hah ... ini ada nasi tambah di Kota Terengganu pula SINI.

BELUM CERITA SALAHLAKU SEKS PKR ... LAGI BANYAK!!!!

Ada banyak lagi cerita pasal PAS ... kelantan dan tempat lain, ada ke Sinar Harian nak keluarkan???? Ada otak jawab ...



Ah ... jom boikot Sinar Harian.

4 comments:

  • Anonymous says:
    January 27, 2013 at 6:47:00 PM GMT+8

    2 thun dah aku
    xbeli sinar harian..berat sebelah

  • Anonymous says:
    January 27, 2013 at 6:53:00 PM GMT+8

    janganlah boikot bro, sinar harian tu agen kita, biar semua orang percaya dan syok pada laporan sinar harian nanti dekat dekat nak pikihanraya pandailah editornya pusing 360 darjah sokong kita biar puak pakatan bingong keliru distulah nanti jaginya undi atas pagar, macam yang watan, mingguan perdana buat dulu dulu tu, alahai bro ni mcm buat buat lupa sistem politik. afterall suratkhabar ni pun milik karangkraf,!!!

  • Anonymous says:
    January 27, 2013 at 9:22:00 PM GMT+8

    Bos Sinar harian/karangkaf itu memang penyokong PASlah...nak pusing apanya?
    Saya pernah bekerja di Karangkaf...terang bulan mengambang di sana. PKr apa lagi!

  • Anonymous says:
    January 28, 2013 at 10:56:00 PM GMT+8

    Sedih jadi melayu ni. Kalau akhbar cina, india, mereka tak banyak timbulkan keraguan yang boleh gugat perpepaduan kalangan kaumnya secara keseluruhannya. Akhbar Melayu pula, rata rata kaum lain boleh baca, namun tak beli pun.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)