Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Monday, January 7, 2013

Risalah Black Rose: Mana satu nak dipercaya?


Mencungkil balik posting lama kami SINI. pada Disember 13hb, Dugong Deepak dilaporkan The Malaysian Insiders berikut:


Kalau begitu, si Dugong ini patut dah siarkan risalah fitnahnya konon Rosmah terlibat dalam SD2 PI Bala yang bertukar menafikan SD1 yang dibuat Anwar dan rakan-rakannya di mana SD1 menuduh Rosmah membunuh sendiri Altantunya. Baca RBF SINI dan Gomo SINI

Rosmah tidak perlu nak senyapkan usaha untuk fitnah dirinya kerana Anwar sendiri yang atur SD2 dan persalahkan Rosmah. Lagi pun, Rosmah punya ramai alibi pada malam itu. Dia berada di satu majlis dan setiap kali Datin keluar dan masuk rumah akan ada polis di luar menyimpan log book siapa keluar dan masuk rumah dari PM, isteri, anak dan sesiapa sekali pun.

Risalah ini pastilah berkenaan Altantunya dan kita tahu sebelum ini Deepak berbohong atas permintaan Anwar dan skrip yang ditulis Sivarasa seolah-olah ada usaha untuk "membeli" PI Bala dan buat SD2 yang sebenarnya Anwar sendiri yang atur dan fitnah Rosmah.

Sebelum ini Deepak sudah nafikan terlibat:



Jadikan dua kontroversi dalam satu. Kalau ikutkan, risalah itu sudah keluar dan tersebar pada Disember 17hb.  KENAPA TAK KELUAR LAGI?


Sekarang sudah tersebar di Internet buku Black Rose 1.0 SINI yang mana isinya mengandungi resit palsu membeli batu permata untuk Rosmah. Malaysia Chronicle sudah hebahkan perkara ini dalam laporan bertarikh Januari 5hb SINI.

Deepak juga ada berkata bercadang nak keluarkan risalah 26 muka pada bulan Januari dan Black Rose 1.0 adalah 26 muka.

Kalau menurut penafian Deepak tempoh hari, resit yang ditunjukkan dalam Black Rose 1.0 dan pendedahan Rafizi tempoh hari adalah tidak benar dan ini sama dengan isi kandung Black Rose 1.0. Ini mestilah ada kaitan Rafizi dan Anwar Ibrahim.

Malah RPK percaya orang "third party" yang dikatakan Rafizi yang hantar pada dia adalah Dato Ravi. Baca SINI


Satu perkara yang baru didedahkan blog-blog adalah Deepak nafikan juga buku risalah ini tapi tak disebarkan oleh portal media pembangkang yang TERAMAT profesyenal.

Kami percaya Deepak mungkin terlibat dan memberi maklumat palsu ini sebelum penyelesaian kepada isu-isu perniagaannya dengan Raja Ropiaah. Perlu diingat bahawa Sivarasa beri bantuan guaman dengan syarat ikut skrip dia.

Ini semua skrip Sivarasa dan Anwar yang dah tersedia dan Deepak setuju.

Jika Deepak kata ini bukan versi dia, kenapa dia kini tak keluarkan "kebenaran yang diperkatakan pada Disember 13hb? Adakah dia hanya main ugutan dan makan dua-dua belah?

Oleh kerana banyak sangat kontroversi, mungkin Boaustead boleh batalkan pembelian semua syarikat ini dan biarkan Deepak berlaga di mahkamah dengan Raja Ropiaah balik.

Mungkin anda bertambah keliru dengabn pelbagai perkembangan dan banyak sekali kenyataan dan sidang akhbar dari Deepak dan Rafizi. Jawapannya senang ... jangan percaya semua yang terlibat.

Baik Deepak, atau Rafizi atau Ravi atau Anwar ... semua mereka ini PENIPU. Deepak ini macam makan dua belah!

2 comments:

  • mawar hitam says:
    January 7, 2013 at 3:24:00 PM GMT+8

    mmg btl pon...baik anwar, rafizi ataupun si deepak tu jgnlah nak percaya depa tu semua.. semuanya sama saja!! penipu no 1!! tambah2 si deepak tu dua2 belah dia makan.. dia tu lg lah ular besar tau tak!! menyampah btl aku dgn deepak nie!

  • mawar hitam says:
    January 7, 2013 at 3:25:00 PM GMT+8

    mmg btl pon...baik anwar, rafizi ataupun si deepak tu jgnlah nak percaya depa tu semua.. semuanya sama saja!! penipu no 1!! tambah2 si deepak tu dua2 belah dia makan.. dia tu lg lah ular besar tau tak!! menyampah btl aku dgn deepak nie!

fda

Link2Me WeLinkBk (254)