Wednesday, January 2, 2013

Rafizi KANTOI lagi! Guna resit barang kemas palsu!!!


Rafizi membuat pendedahan SINI kononnya Deepak telah membeli barang kemas ... intan belian yang dihadiahkan kepada Datin Seri Rosmah Mansor.

Ada ke lojik orang nak beli hadiah intan belian pakai akaun kompeni? Intan belian itu akan jadi sebahgian dari aset kompeni? Ianya tak boleh diberi sebagai hadiah begitu ajer.

Dari segi pengurusan akaun, ia meninggalkan "trace". Tak akanlah Datin Rosmah yang pernah kerja dengan korporat nak terima hadiah sedemikian yang mana resit pada nama orang lain?

Ianya akan menjejaskan nama baik dirinya dan suaminya.

Buat setakat pendedahan dokumen dokumen yang ditunjukkkan Rafizi, semuanya adalah atas nama syarikat yang diakui Rafizi sebagai syarikat Deepak.

Ah! Mana kita nak tahu itu Deepak punya syarikat?


Satu lagi yang Cucu Tok Selampit timbulkan adalah kenapa semua resit tidak ada nama Rosmah? Macam mana Rafizi kata itu Deepak beli untuk Rosmah?

Bukankah Deepak ada pernah kemaruk satu betina CIna seksi yang dia tabur duit tapi akhirnya tak kayan dia? Lebih baik dia umpan impian hatinya.

Menurut CTS SINI, satu saja resit yang ada nama Datin Seri Rosmah, iaitu yang guna email berikut:



Kah kah kah .... alahai ... budak darjah tiga yang tahu bukak email boleh buat email palsu macam yang disiarkan.

Rafizi LEMBU ini eloklah tunjukkan bukti yang lebih solid kepada media. Jangan asyik main kelentong media dan suruh media siasat. Dia ingat media bodoh!!!!' Bila ditanya, sudahkan dia verify atau sahkan dokumen dan resit yang ditunjukkan, dia kata dia tak boleh buat dan tak mampu nak ke Hong Kong  .... kah kah kah

Hehehe ... Deepak pun dah nafikan petang tadi ....


Alasan macam budak-budak. Sama macam alasan kes tuduh anak Nazri, Nedim


Anak Nazri, Nedim tu kahwin dengan anak hartawan Dato Akbar Khan yang mana dikenali kerana bekas isteri Akbar adalah socialite Cina masuk Islam atau Muslim masuk dalam Cina, Fara Khan.

Nedim mampu nak pakai kereta sedemikian.


Hari itu, Rocky Bru dah kantoi dia pasal cuba nak lakukan ICAC Hong Kong siasat balik Musa Aman. Baca SINI.

Berapa banyaklah kau dah kantoi Rafizi? Isu lembu NFC pun dia dah kantoi, isu AMpang LRT, isu sama Nuruk Izzah pasal Lapnagan Terbang, kes isu whisteblower, dll

Asal Rafizi bercakap, orang akan cari salah Macam mana nak jadi whistleblower????


Menipu punya gara-gara
Lama-lama penjara

21 comments:

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 8:19:00 PM GMT+8

    makanan ruji pencacai...

    tak senang duduk kalau tak memfitnah,

    yg ni pok-pok lebai tak kata apa pulak,biasa lah pengadai agama.

    matlamat menghalalkan cara..

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 8:33:00 PM GMT+8

    nampaknya ancamana malware suaragenerasi baru telah hijack beberapa blog mesra saudara!

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 8:42:00 PM GMT+8

    vedio tu besi.. walaupun ada aksi lagak ngeri

    kertas bil tu.. macam papan lapis.. sesapa boleh edit... mana boleh percaya..bro

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 9:01:00 PM GMT+8

    Budak bodoh dan bingong ini kencing bercabang.

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 9:06:00 PM GMT+8

    Nak dengar mama rosmah respon.

    Kalau ada beran, kasi saman rafizi la wei.

    Kasi gegar sikit.

    Hidup melayu...

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 9:06:00 PM GMT+8

    Nak dengar mama rosmah respon.

    Kalau ada beran, kasi saman rafizi la wei.

    Kasi gegar sikit.

    Hidup melayu...

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 9:29:00 PM GMT+8

    Minta sgt la sapa yg terkena fitnah rafizi buat report polis saman fitnah d mahkamah ckp tak guna beb

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 9:37:00 PM GMT+8

    spin bangang.kalau palsu tolong saman

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 10:02:00 PM GMT+8

    Isu NFC kak jijat la kena kantoi...

    lg satu nama syarikat tu mmg syarikat dia la...kau nk kelentong sapa...

    dan akhir sekali kau ingat rosmah kisah ke sapa yg bayar...bagi dia sapu...

  • malayoo mudah lupa says:
    January 2, 2013 at 10:27:00 PM GMT+8

    Kalo pasal mamat ni usah kan aku nk percaya cakap dia, tengok dn dengar nama dia pun aku dh menyampah.....kalo hari2 asik kuar kan pekong org je lelama org yg ikut cite kau pun naek menyampah....
    Sebelum kita nk kata org tk baek kita tanya diri sendiri dulu ada kah kita ni dh cukup baek...

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 10:31:00 PM GMT+8

    Macam Anwar jugakah, depan belakang sapu?

  • DON MELAYU says:
    January 2, 2013 at 11:47:00 PM GMT+8

    si lembu ni sekor tak habis2 nak buat fitnah...kalau setakat dokumen edit mcm ni aku pun blh buat wahai rafizi lembu..apa klau ingat semua org kat malaysia ni berotak lembu mcm kau ke..knonya cakap dokumen tu deepak yg bagi,tp deepak sndri yg ckap dalam malaysakini dia tak pernah bagi lem,bu ni apa2 dokumen pun...dsar pembohong!!

  • DON MELAYU says:
    January 2, 2013 at 11:50:00 PM GMT+8

    tak habis2 lagi mamat lembu ni sekor..apa kau ingat rakyat malaysia ni berotak lembu mcm kau ke...setakat dokumen edit mcm tu budak darjah 6 pn blh buat lembu oi..kau ingat rakyat malaysia ni sama ke ngan kau dan pencacai2 PR yg byk mnum air kencing anwar tu..pelik aku..lagipun deepak sendiri yg ckap dia tak pernah bagi lembu ni apa2 dokumen pun,...apa lagi kau nakl spin wahai lembu...masuk kandang sana...!!pegih...!!

  • Sou Yuen says:
    January 3, 2013 at 9:26:00 AM GMT+8

    Anonymous January 2, 2013 10:02:00 PM

    Kak Jijat `kantoi` was paid by her resignation from cabinet of ministers,she know what she should do after splatting bad name. Some of your idols `kantoi` still not even know how what to do,how?Means they don't have any shame or in other word,worst than cattle :-)

  • Anonymous says:
    January 3, 2013 at 12:00:00 PM GMT+8

    camner date kat e-mail tu bole lari dari tempat asal.. Confirm tak pandai edit.. nak menipu tapi kantoi..

  • Anonymous says:
    January 3, 2013 at 12:01:00 PM GMT+8

    camner date kat e-mail tu bole lari dari tempat asal.. Confirm tak pandai edit.. nak menipu tapi kantoi..

  • bro yul says:
    January 3, 2013 at 1:35:00 PM GMT+8


    persoalannya sekrang mana yang pencacai2 pakatan harami lebih percaya...???adkah si rafizi lembu ataupun si anjing kurap penjual karpet deepak kerana kedua dua nyer adalah anjing dan lembu upahan pakatan harami yg beza nyer sekor anjing sekor lembu itu jer....kesian aku dengan pencacai2 Pakatan harami hari2 mereka disaji dengan berita bhong dan fitah dari pemimpin mereka.. .tergelak aku ngan kebodohan rafizi lembu ni,dia ingat rakyat bodoh mcm dia senang2 boleh pecaya apa yg dia cakap..rakyat pun sudah naik muak la dngn fitnah demi fitnah yg d lemparkan terhadap rosmah..nampak sangat la pakatan harami sudah kekeringan idea utk pru akan dtg...asyik duk spin cerita jer spin dan terus spin sampai pru akan datang.... si lembu nie ingat dia blh kencing orang ngan dokumen edit mcm tu...ptut la org panggil dia rafizi lembu,otak dia memang mcm lembu...muahaha....

  • MIRA EDORA says:
    January 3, 2013 at 6:00:00 PM GMT+8

    AKU TAK SABAR NAK TGK RAFIZI KENA GARI DAN DIBAWA KE PENJARA WAKTU ITU AKU NAK TGK ANWAR TLG DIA KE TAK, BAGI TAK MUNGKIN ANWAR KAN TLG RAFIZI LEMBU INI SEBAB ANWAR ADALAH MANUSIA PENTING DIRI PUNYA ORG.

  • dol mat says:
    January 3, 2013 at 6:02:00 PM GMT+8

    ini kerja harian rafizi apa kalau tak buat fitnah pasal najib dan rosmah nanti tidur malam tak lena sebab tak jatuhkan org, tapi rafizi lupa ALLAH SWT nampak segala apa yg rafizi buat ini sebab tu dia terkantoi. bayangkan betapa pandainya dia nak buat fitnah sampai sanggup buat resit palsu beb takut aku tgknya.

  • nazatul shima says:
    January 3, 2013 at 6:04:00 PM GMT+8

    rafizi ini bodoh orgnya nak buat fitnah pasal PM kita dan isterinya tapi jika disabit tipu dgn apa yg dia tuduh tak ke sia2 aje rafizi ini masuk penjara, kerja bodoh btl rafizi ini buat. belajar tinggi2 tapi tak guna kal bila buat sesuatu.

  • Anonymous says:
    January 4, 2013 at 12:33:00 AM GMT+8

    Bukankah amat jelas Allah melaknati kaum gay.Sekarang kita tengok kebanyakan yang nak merosakkan negara adalag orang2 gay spt Anuar,Rafidi,Amboi Amboi Amboi.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)