Sunday, January 13, 2013

Post Himpunan 121, Membisu hari 24: Tak zuhud lepas N.Ajis makan duit Ngeh?


Ramai penyokong percaya Nik Aziz ni Zuhud. Mana tidak, bila suka tunjuk-tunjuk beribadat macam seperti yang berlaku di atas yang mana di laporkan Akar Umbi SINI.  

Dalam hal di atas dia hanya menunjukkan zuhud untuk menutup kelemahannya mentadbir. Sebenarnya dia taklah se zuhud yang di gembar gemburkan.


RBF SINI tanya ini ke kereta ulamak Zuhud macam Nik Aziz yang terletak di depan Stadium Merdeka? Mana dapat duit untuk dapat kereta yang harga pun RM300,000.

Lesen plat pun entah berapa harga masuk tender? Kenapa Nizar berdiam tapi sibuk pasal Sultan Johor punya lesen plat...





Mana Mercedes ini yang bernilai di passaran sekurang-kurangnya RM500,000. Bagi orang PAS mesti berjuta nilainya pasal ini Mercedes sembahan mereka.


Kita tahu depan rumah pura-pura orang zuhud tapi ...


Harta lain kita dah tahu. Kita tahu tanah Maahad yang di bawah pembiayaan Yaysan Islam kelantan (sumbangan Upahdaya Ngeh) pun diguna untuk rumahnya

Orang Zuhud budi bahasa tinggi. Tak ada angkuh dan tak tuntut di dewakan.


Baca kisah keangukahn orang Zuhud ini di Gelobang Kick SINI. Tengok video di bawah:


Bila dah bongkak, tak ada lah zuhud.

Entahlah ... inikah akibat makan duit Ngeh?

3 comments:

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 7:43:00 PM GMT+8

    serban atas kepala, tapi duit haram duit rasuah cina DAPig bagi, tok guru sebat jugak..

    ptuiiihhh

    manusia munafik yang bernama nik najis memang memalukan bangsa melayu!

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 8:29:00 PM GMT+8

    Salah tu....Pok Nik xgaku Melayu maybe keturunan Siam or Cina. Rasuah tu kat kaum tu biasa le.......

  • Inspirasi Blog's says:
    January 30, 2013 at 11:28:00 PM GMT+8

    Salam. Hehe. Bagi sy, BN ke, PAS ke, tak de bezanya. Jadi, adalah lebih baik kita menutupi kesalahan orang, dari menyebarkannya. Apa yang diposkan tu pun da dikira mengumpat. Tak kisahlah, dia zuhud ke tak. Kita tak tahu, tapi, Allah tahu. Lihatlah sesuatu tu dan ambil kebaikannya. Bukan keburukkan. Kita ni siapa? Dia siapa? Kedua-duanya sama je. Hamba Allah. Dn, kita ni pun tak de jaminan masuk akan masuk syurga. Kalau rasa diri kita ni berilmu, pegilah buat meeting secara berdua-duaan, dan beri nasihat, bukan nak umumkan kat orang 1 dunia ni..

fda

Link2Me WeLinkBk (254)