Sunday, January 13, 2013

Post Himpunan 121: Mat Sabu fail



15,000 Meninggalkan Stadium Merdeka ... ANWAR PANIK


Cukup ramai yang makin meninggalkan Stadium Merdeka apabila Anwar Ibrahim mula berucap.

Apabila ditanya mengapa tidak mereka terus menunggu sehingga deklarasi diumumkan, ramai yang menjawab ... ini bukan Himpunan Anwar Shamsidar.


Anwar sedar semakin ramai meninggalkan Stadium Merdeka.

Pembangkang tidak boleh berbohong, ramai yang lari keluar mengikut pintu belakang stadium.






100,000 kata penganjur yang hadir disini ... yang sebenarnya hanyalah dalam lingkungan 30,000 ke 45,000 sahaja.

Mat Sabu panik ... Jauh beza 200,000 dengan 100,000. 

Awas mempercayai gambar ini kerana ada gambar superimpose. Baca Angin perubahan SINI

Apatah lagi jika dibandingkan diantara 1,000,000 dengan 100,000.

Mat Sabu FAILED ...
GWM

Tapi kena berdepan hakim dan peguam dalam kandang saksi!!!

10 comments:

  • cozzibay dickson says:
    January 13, 2013 at 11:22:00 AM GMT+8

    Yang sahih ada skandal ialah mat sabu dengan normah

  • cozzibay dickson says:
    January 13, 2013 at 11:24:00 AM GMT+8

    Yang sahih ada skandal ialah mat sabu dengan normah

  • mohammad azren says:
    January 13, 2013 at 1:35:00 PM GMT+8

    Betul tu. Mamat ni jilat puki normah sampai belumur muka mamat tu ngan air betina tu. Kah...kah.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:42:00 PM GMT+8

    Teringat aku ketika mendengar ceramah PAS di Taman Melewar dan lain2 tempat ketika ke Mat Sabu ditangkap khalwat dengan Normah. Macam2 depa spin, aku pun yg ketika itu berumur lewat 20an beriya2 percaya, siap hantar laporan perbicaraan yg disiarkan di Harakah ke pensyarah aku di US. Sekarang bila aku fikir2kan, memang sepatutnya Mat Sabu bersalah sebab ketika diserbu memang mereka berdua aje dlm bilik, memang le sedang berpakaian lengkap tapi watpe Normah masuk bilik mat sapu tgh malam dgn alasan nak bincang pasal jemputan menghadiri aktiviti anjuran Muslimah. Waktu itu PAS juga gunakan fatwa Mufti Pahang bahawa lelaki dan perempuan yg berjumpa dgn izin suami tidak dikira berkhalwat. Bila untung kat mereka, apa Mufti cakap semua betul, bila fatwa mufti tak untungkan mereka, Mufti pun mereka hamun. Lagi satu skrg baru aku faham, Kerajaan kelantan PAS, Jab Agama ISlam Kelantan dibwh kerajaan negeri, bolehlah lepas. Lagi satu peguam Mat Sabu ketika itu Tun Salleh Abbas memainkan isu jawatan "Pencegah Maksiat", oleh kerana jab agama dpt maklumat awal dan pegawai2 dia sampai lebih awal drpd Normah, mereka juga perhatikan Normah masuk hotel dan menaiki lif/tangga (kat sini aje ada pertikaian sebab salah seorg kata naik lif, sorang lagi kata naik tangga). Pada ketika otu Tun Salleh Abas persoalkan kalau dah tahu maklumat awal kenapa tak cegah Normah drpd memasuki bilik hotel sebab jawatan kamu "PENCEGAH". Itulah antara yg saya ingat sangat sampai sekarang dan saya sudahpun keluar drpd PAS sejak PRU12 2008 kerana tidak mahu bersubahat dengan DAP.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:45:00 PM GMT+8

    Teringat aku ketika mendengar ceramah PAS di Taman Melewar dan lain2 tempat ketika ke Mat Sabu ditangkap khalwat dengan Normah. Macam2 depa spin, aku pun yg ketika itu berumur lewat 20an beriya2 percaya, siap hantar laporan perbicaraan yg disiarkan di Harakah ke pensyarah aku di US. Sekarang bila aku fikir2kan, memang sepatutnya Mat Sabu bersalah sebab ketika diserbu memang mereka berdua aje dlm bilik, memang le sedang berpakaian lengkap tapi watpe Normah masuk bilik mat sapu tgh malam dgn alasan nak bincang pasal jemputan menghadiri aktiviti anjuran Muslimah. Waktu itu PAS juga gunakan fatwa Mufti Pahang bahawa lelaki dan perempuan yg berjumpa dgn izin suami tidak dikira berkhalwat. Bila untung kat mereka, apa Mufti cakap semua betul, bila fatwa mufti tak untungkan mereka, Mufti pun mereka hamun. Lagi satu skrg baru aku faham, Kerajaan kelantan PAS, Jab Agama ISlam Kelantan dibwh kerajaan negeri, bolehlah lepas. Lagi satu peguam Mat Sabu ketika itu Tun Salleh Abbas memainkan isu jawatan "Pencegah Maksiat", oleh kerana jab agama dpt maklumat awal dan pegawai2 dia sampai lebih awal drpd Normah, mereka juga perhatikan Normah masuk hotel dan menaiki lif/tangga (kat sini aje ada pertikaian sebab salah seorg kata naik lif, sorang lagi kata naik tangga). Pada ketika otu Tun Salleh Abas persoalkan kalau dah tahu maklumat awal kenapa tak cegah Normah drpd memasuki bilik hotel sebab jawatan kamu "PENCEGAH". Itulah antara yg saya ingat sangat sampai sekarang dan saya sudahpun keluar drpd PAS sejak PRU12 2008 kerana tidak mahu bersubahat dengan DAP.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:45:00 PM GMT+8

    Teringat aku ketika mendengar ceramah PAS di Taman Melewar dan lain2 tempat ketika ke Mat Sabu ditangkap khalwat dengan Normah. Macam2 depa spin, aku pun yg ketika itu berumur lewat 20an beriya2 percaya, siap hantar laporan perbicaraan yg disiarkan di Harakah ke pensyarah aku di US. Sekarang bila aku fikir2kan, memang sepatutnya Mat Sabu bersalah sebab ketika diserbu memang mereka berdua aje dlm bilik, memang le sedang berpakaian lengkap tapi watpe Normah masuk bilik mat sapu tgh malam dgn alasan nak bincang pasal jemputan menghadiri aktiviti anjuran Muslimah. Waktu itu PAS juga gunakan fatwa Mufti Pahang bahawa lelaki dan perempuan yg berjumpa dgn izin suami tidak dikira berkhalwat. Bila untung kat mereka, apa Mufti cakap semua betul, bila fatwa mufti tak untungkan mereka, Mufti pun mereka hamun. Lagi satu skrg baru aku faham, Kerajaan kelantan PAS, Jab Agama ISlam Kelantan dibwh kerajaan negeri, bolehlah lepas. Lagi satu peguam Mat Sabu ketika itu Tun Salleh Abbas memainkan isu jawatan "Pencegah Maksiat", oleh kerana jab agama dpt maklumat awal dan pegawai2 dia sampai lebih awal drpd Normah, mereka juga perhatikan Normah masuk hotel dan menaiki lif/tangga (kat sini aje ada pertikaian sebab salah seorg kata naik lif, sorang lagi kata naik tangga). Pada ketika otu Tun Salleh Abas persoalkan kalau dah tahu maklumat awal kenapa tak cegah Normah drpd memasuki bilik hotel sebab jawatan kamu "PENCEGAH". Itulah antara yg saya ingat sangat sampai sekarang dan saya sudahpun keluar drpd PAS sejak PRU12 2008 kerana tidak mahu bersubahat dengan DAP.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:46:00 PM GMT+8

    Teringat aku ketika mendengar ceramah PAS di Taman Melewar dan lain2 tempat ketika ke Mat Sabu ditangkap khalwat dengan Normah. Macam2 depa spin, aku pun yg ketika itu berumur lewat 20an beriya2 percaya, siap hantar laporan perbicaraan yg disiarkan di Harakah ke pensyarah aku di US. Sekarang bila aku fikir2kan, memang sepatutnya Mat Sabu bersalah sebab ketika diserbu memang mereka berdua aje dlm bilik, memang le sedang berpakaian lengkap tapi watpe Normah masuk bilik mat sapu tgh malam dgn alasan nak bincang pasal jemputan menghadiri aktiviti anjuran Muslimah. Waktu itu PAS juga gunakan fatwa Mufti Pahang bahawa lelaki dan perempuan yg berjumpa dgn izin suami tidak dikira berkhalwat. Bila untung kat mereka, apa Mufti cakap semua betul, bila fatwa mufti tak untungkan mereka, Mufti pun mereka hamun. Lagi satu skrg baru aku faham, Kerajaan kelantan PAS, Jab Agama ISlam Kelantan dibwh kerajaan negeri, bolehlah lepas. Lagi satu peguam Mat Sabu ketika itu Tun Salleh Abbas memainkan isu jawatan "Pencegah Maksiat", oleh kerana jab agama dpt maklumat awal dan pegawai2 dia sampai lebih awal drpd Normah, mereka juga perhatikan Normah masuk hotel dan menaiki lif/tangga (kat sini aje ada pertikaian sebab salah seorg kata naik lif, sorang lagi kata naik tangga). Pada ketika otu Tun Salleh Abas persoalkan kalau dah tahu maklumat awal kenapa tak cegah Normah drpd memasuki bilik hotel sebab jawatan kamu "PENCEGAH". Itulah antara yg saya ingat sangat sampai sekarang dan saya sudahpun keluar drpd PAS sejak PRU12 2008 kerana tidak mahu bersubahat dengan DAP.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:47:00 PM GMT+8

    Teringat aku ketika mendengar ceramah PAS di Taman Melewar dan lain2 tempat ketika ke Mat Sabu ditangkap khalwat dengan Normah. Macam2 depa spin, aku pun yg ketika itu berumur lewat 20an beriya2 percaya, siap hantar laporan perbicaraan yg disiarkan di Harakah ke pensyarah aku di US. Sekarang bila aku fikir2kan, memang sepatutnya Mat Sabu bersalah sebab ketika diserbu memang mereka berdua aje dlm bilik, memang le sedang berpakaian lengkap tapi watpe Normah masuk bilik mat sapu tgh malam dgn alasan nak bincang pasal jemputan menghadiri aktiviti anjuran Muslimah. Waktu itu PAS juga gunakan fatwa Mufti Pahang bahawa lelaki dan perempuan yg berjumpa dgn izin suami tidak dikira berkhalwat. Bila untung kat mereka, apa Mufti cakap semua betul, bila fatwa mufti tak untungkan mereka, Mufti pun mereka hamun. Lagi satu skrg baru aku faham, Kerajaan kelantan PAS, Jab Agama ISlam Kelantan dibwh kerajaan negeri, bolehlah lepas. Lagi satu peguam Mat Sabu ketika itu Tun Salleh Abbas memainkan isu jawatan "Pencegah Maksiat", oleh kerana jab agama dpt maklumat awal dan pegawai2 dia sampai lebih awal drpd Normah, mereka juga perhatikan Normah masuk hotel dan menaiki lif/tangga (kat sini aje ada pertikaian sebab salah seorg kata naik lif, sorang lagi kata naik tangga). Pada ketika otu Tun Salleh Abas persoalkan kalau dah tahu maklumat awal kenapa tak cegah Normah drpd memasuki bilik hotel sebab jawatan kamu "PENCEGAH". Itulah antara yg saya ingat sangat sampai sekarang dan saya sudahpun keluar drpd PAS sejak PRU12 2008 kerana tidak mahu bersubahat dengan DAP.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:48:00 PM GMT+8

    Teringat aku ketika mendengar ceramah PAS di Taman Melewar dan lain2 tempat ketika ke Mat Sabu ditangkap khalwat dengan Normah. Macam2 depa spin, aku pun yg ketika itu berumur lewat 20an beriya2 percaya, siap hantar laporan perbicaraan yg disiarkan di Harakah ke pensyarah aku di US. Sekarang bila aku fikir2kan, memang sepatutnya Mat Sabu bersalah sebab ketika diserbu memang mereka berdua aje dlm bilik, memang le sedang berpakaian lengkap tapi watpe Normah masuk bilik mat sapu tgh malam dgn alasan nak bincang pasal jemputan menghadiri aktiviti anjuran Muslimah. Waktu itu PAS juga gunakan fatwa Mufti Pahang bahawa lelaki dan perempuan yg berjumpa dgn izin suami tidak dikira berkhalwat. Bila untung kat mereka, apa Mufti cakap semua betul, bila fatwa mufti tak untungkan mereka, Mufti pun mereka hamun. Lagi satu skrg baru aku faham, Kerajaan kelantan PAS, Jab Agama ISlam Kelantan dibwh kerajaan negeri, bolehlah lepas. Lagi satu peguam Mat Sabu ketika itu Tun Salleh Abbas memainkan isu jawatan "Pencegah Maksiat", oleh kerana jab agama dpt maklumat awal dan pegawai2 dia sampai lebih awal drpd Normah, mereka juga perhatikan Normah masuk hotel dan menaiki lif/tangga (kat sini aje ada pertikaian sebab salah seorg kata naik lif, sorang lagi kata naik tangga). Pada ketika otu Tun Salleh Abas persoalkan kalau dah tahu maklumat awal kenapa tak cegah Normah drpd memasuki bilik hotel sebab jawatan kamu "PENCEGAH". Itulah antara yg saya ingat sangat sampai sekarang dan saya sudahpun keluar drpd PAS sejak PRU12 2008 kerana tidak mahu bersubahat dengan DAP.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 11:33:00 PM GMT+8

    Apa la bodo punye statement yg diberi Timb Presiden PAS ni. Buat apa himpunkan rakyat utk buktikan kat UMNO. Rakyat ni semua dah ambik keterangan Shamsidar ke? Biarlah hakim yg mendengar semua keterangan di mahkamah putuskan. Kan senang. Klu terasa nak jd hakim, pasai apa dulu tak belajo rajin2?

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)