Sunday, January 20, 2013

Nama Deepak dah rosak


Dua hari lepas, Dato Najib berkata tuduhan yang dibuat Deepak terhadap dirinya dan isterinya berhubung perempuan Mongolio tidak terjejas kerana reputasi Deepak sudah rosak.

Deepak matrah bila dikatyakan orang yang rosak reputasi. Lalu dicabarkan Dato Najib supaya come clean.

Najib tak perlu lakukan apa-apa kerana dia tak menuduh. Pihak yang menuduh kena buktikan  tuduhannya untuk orang ramai boleh terima atau gunapakai.

Buat masa ini segala tuduhan Deepak tidak ada bukti dan lojik pun tiada untuk tuduhannya diterima. Mana collaborasi (pengakuan) nama-nama mereka yang bersama dikairtkan olehj Deepak untuk mengiyakan.

Mana ASP Suresh atau Mempelam si loyar Deepak tak ada bercakap. Kalau ada kaitan dengan Deepak, maknanya tak bebas.

Dato Nazir tak ambil peduli tuduhan Deepak yang tak ada asas dan hanya buat-buat. Dato Najib tak layan. PI Bala tak boleh dipercayai langasung. Mana-mana ahli politik PKR ada motif.

Oleh kerana ada kaitan dengan Anwar, siapa nak percaya lagi. Deepak ada banyak masaalah. Motifnya untuk lakukan apa saja termasuk berbohong untuk selesaikan masaalahnya terlalu jelas.

Dia sanggup tikam belakang orang yang pernah dia meminta bantuan dan sokongan dari dengan memfitnah. Tak ke bangkai punya manusia?

KEMASKINI 8:36 PM

8 comments:

  • Anonymous says:
    January 20, 2013 at 5:34:00 PM GMT+8

    Jangan layan je si deepharpak ni..kalau tulis blog pasal dia, sukalah dia.

  • Anonymous says:
    January 20, 2013 at 5:50:00 PM GMT+8

    Deepak in deepaksa membuat pelbagai tuduhan berkaitan oleh pihakpihak yang igin mengelirukan rakyat/pengundi.

    Biarlah dia cakap lagi. Buat apa nak 'sue'? Lagi banyak dia cakap lagi kuat dia terbelit. Tengok saja macam mana Rafizi tu membelit dirinya sendiri.

  • mawar hitam says:
    January 20, 2013 at 8:27:00 PM GMT+8

    deepak nie bkn apa dia nak publisiti murahan jelh...sbb tulah tak hbs2 dok buat fitnah sana sini!! bodoh pny deepak!

  • Anonymous says:
    January 20, 2013 at 8:46:00 PM GMT+8

    Selepas 60 hari, Najib Aljuburi Altantuya akhirnya bukak mulut yang Deepak tak credible.

    Kalau tak benar, kenapa suruh LTAT pau mamak tu? Biaq pilah, kalau tak salah.

    Kalau keling dua ekor ni, Deepak dan Bala nak kaya cepat dan banyak, elok mereka lepas bom sikit-sikit sebelum PRU13 nanti habis duit GLC Najib suruh pau nak tutup mulut mereka.

    Berbuih mulut Najib laung WaC4tiyah dan minta maaf, tapi hantu Mongolia tak lari-lari.

    Tulah, hangpa dok kira berapa hari N Ajis dan PAS tak komen, tengok boss hang lagi hancus, bacul.

  • Anonymous says:
    January 20, 2013 at 9:03:00 PM GMT+8

    Kalu nak duit banyak, cadangkan Deepak dan Bala lepas bom Altantuya sikit-sikit sebelum PRU13 ni.

    Sibacul Najib Aljuburi Altantuya konfom akan bayarnya.

    Yang ni, Najib ambik 60 hari nak jawab Deepak tak credible. tu pong lepas line clear, LTAT dah pau Deepak.

    Tulah, hangpa dok kira hari Tok Guru nak komen kena batang hidung sendiri!

  • malayoo mudah lupa says:
    January 20, 2013 at 9:53:00 PM GMT+8

    Klu DS Njib yg terbabit dgn pembunuhan altantoya dh tentu deepak pun dh kena bom mcm altantoya

  • Anonymous says:
    January 20, 2013 at 10:59:00 PM GMT+8

    Yg ko p baking pariapa nie wat dol...tu la melayu mcm ko nie patut tukar agama je..p sembah patung tu..bangang tul..

  • Anonymous says:
    January 21, 2013 at 6:24:00 PM GMT+8

    yg terbabit dengan tibai cinadoll tu takmau tanya ker

    bukti video pun dah ada

fda

Link2Me WeLinkBk (254)