Wednesday, January 16, 2013

Mana Fauzi Shaari dapat duit buat rumah besar?

Tak cukup kaya ...


Ramai pihak hairan kenapa Datuk fauzi Shaari, Bekas Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah masuk PAS. Mana tidak ... dengan apa yang berlaku pada polis di perhimpunan-perhimpunan haram Bersih, kisah Al Maunnah, dan lain-lain perliaku terhadap pasukan polis.

Dia dikatakan masuk PAS kerana keluarganya semua ahli PAS. Dah jadi semulajadi baginya untuk selesa dengan PAS./

Ramai pihak anggap Fauzi sebagai "clean cop". Yang tahan-tahan dia nak buar serbuan atau apa-apa serbuan adalah orang lain. Tak mugkin dia.

Kononnya masa dia jadi pengarah JSJ, tak ada hanky panky. Takde ambil duit tahan siasatan atau tutup siasatan atau macam-macam hal lain. Lepaskan penjahat dan penjenayah dan lain-lain.

Shah Alam Rebels SINI telah dedahkan gambar rumah Fauzi di No 7 Jalan 15/10, Seksyen 10, 40000 Shah Alam. Jiran tetanggan kata tanah ini ambil kawasan




Hmmm ... betul ke dia bersih dan mampu beli rumah sedemikian punya hebat? Dengan pencen hanya beberapa ribu, bagaimana dia mampu beli rumah sedemikian?

Masa dia masuk PAS, Unspinners kata dia kecewa sebab tak dapat kontrak. Tunngu ... satu hari terbuktilah nanti.

13 comments:

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 11:04:00 AM GMT+8

    Errrr Hello you Got the Wrong Fauzi!!?

    Heh Heh Heh!

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 11:19:00 AM GMT+8

    hahaha

    Dia nak masuk bertanding jadi YB Adun Kamunting tak pun jadi MP Larut. Rumah ni sebagai persediaan kalau-kalau fuckatan menang (nauzubillah) boleh jadi Timbalan Menteri Dalam Negeri atau Exco Keselamatan dan Ketenteraman Awam Perak yob! Rumah besar senang nak terima tetamu yob.

    Hahaha, gamaknya tanah berekar-ekar kat Taiping tu sapa punya agaknya yer?

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 11:25:00 AM GMT+8

    Bukan dia saja bekas polis yang kaya raya!
    Di minta Tuan Unspinners membuat kajian ke atas semua bekas2 orang besar polis!

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 12:26:00 PM GMT+8

    FUUyooOooo !!!

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 1:22:00 PM GMT+8

    besarnya rumah, macam istana

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 1:22:00 PM GMT+8

    besarnya rumah, macam istana

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 1:56:00 PM GMT+8

    belum duduk dah ada 4 piring astro!!

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 1:58:00 PM GMT+8

    Sedih tak dapat jadi KETUA POLIS NEGARA cam bang nuar tak dapat jadi PERDANA Menteri..

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 8:37:00 PM GMT+8

    Moral of the story (pengajaran cerita):
    1) Jgn mengata org yg banyak harta kalau kita sendiri pun ada hati nak hidup mewah. Org PAS suka kutuk org BN yg hidup mewah, tp tak sentuh langsung org2 sendiri.
    Nik Omar bin Nik Abd Aziz (baru 2-3 tahun abis belajar masa tu) dah drive kete Honda Civic (yg harga >RM90K di tahun 90'an). Ternganga kami tengok masa tu. Tp xleh buruk sangka... mungkin kete pinjam kut.

    2) Jgn buruk sangka pd org klu tak mahu org buruk sangka pd kita.

  • salam says:
    January 17, 2013 at 10:15:00 AM GMT+8

    Poji ni mampu,dalam polis dia memang bersih.Lepas polis ni dia mula meracau,kena demam panas kut.

  • Anonymous says:
    January 17, 2013 at 11:45:00 AM GMT+8

    Aku belajar tinggi2 dapat PhD pun tak mampu beli rumah besar ni. Sah rasuah ni!!!

  • Anonymous says:
    January 17, 2013 at 6:09:00 PM GMT+8

    Dia pencen sebagai pegawai kanan polis, imbuhan dan duit EPF dia berlori lar.. mmg mampu nak buat rumah yg lebih besar dari itu, mungkinj yg itu pun bukan rumah yg pertama .. hehehehe

    Dalam polis aku tengok dia begitu sopan dan tak banyak cakap, tak macam pegawai polis pun gamaknya, sekali pandang lebih macam guru ugama aka ustaz sekolah rendah jer lagaknya ..

    namun aku kecewa, bila aku tengok dia melalak menyanyikan entah apa lagu sebagai penceramah PAS dia atas pentas ... dah tua (dh pencen pun) tak elok sangat melalk/menyanyi atas pentas apatah lagi sebagai bekas polis patutnya lebih berwibawa bukan terpekek terlolong dapat mikrophone ...

    kasihan aku dgn nasib PAS setelah aku bermufarakah dengan mereka, semoga mereka segera semboh dari jangkitan virus anwarisma al juburi !!

  • Anonymous says:
    January 18, 2013 at 9:46:00 PM GMT+8

    rumah

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)