Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, January 2, 2013

IC merah tak Malaysian! Tipak Koyak nipu dan biadap!


Kurang ajar dan biadap cara Latheefa Koya bercakap walaupun apa yang dicakap bukan betul sangat.

Besar kepala loyar. Ingat dia tahu semua tapi sebenarnya loyar ni selalu tak tahu apa. Nak pertahankan peanggan di mahkamah pun sebenarnya pelanggan yang fikirkan.

Mereka hanya jadi tukang cakap tapi mintak dibayar. Perhimpunan Duduk dan Bantah gamat apabila Ketua Biro Hal Ehwal Guaman Parti Keadilan Rakyat (PKR) Latheefa Koya Bertindak agresif Terhadap pegawai Jabatan Pendaftaran Negara (JPN).


IC merah bukan rakyat Malaysia tetapi hanya penduduk tetap. Mana boleh anggap mereka Malaysian? Mengundi pun tak boleh, bahalol maklol punya loyar!!!

Belum memerintah mereka sudah kurang ajar dan paksa-paksa orang. Baru perintah beberapa negeri, dah banyak salahguna kuasa dan rasuah yang dengan teknik cekap dibuat satu lapisan untuk membersihkan orang politik.

 Bila memerintah, rakyat akan diperhambakan oleh mereka dengan sekutu asing mereka. Negara akan banrup dengan serta merta. Semua janji dan kata-kata mereka baru disedari adalah tipu daya belaka untuk dapat kuasa.

6 comments:

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 10:49:00 AM GMT+8

    Janji2 manis pembankang, fuckaton haramjadah, janji2 manis bulan bintang dan cakrawala nuar jubor dan komunis biaDAP yg rasis giler vavi adalah janji2 kampong buah pala. Habis saja pilihanraya kampong tergadai, pendudok kampong dizalimi hinggakn ada yg menuang minyak tanah ingin bunoh diri. Jangan biarkan diri dan keluarga dizalimi sperti pendudok kampong buah pala. Ingatlah janji2 manis fuckaton haramjadah dan nuar juborr adalah janji2 manis kampong buah pala.Jangan terpadaya.

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 11:08:00 AM GMT+8

    Mamak lagi ke? Mana TDM?

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 11:54:00 AM GMT+8

    Huihh! Main anggap je puak puak tu warganegara, then simply bg ic... Gile ke apa... Apa badigol tu ingat, cakap kuat kuat dgn nada tinggi, org kena ikut ckp dia. Ada procedure la.... If bkn warganegara, jgn la paksa Malaysia bg.

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 12:54:00 PM GMT+8

    Nama penuh dia Latheefah Koya Kutty asal dpd orang Malayali. Tapi dia malu nak guna nama Koya Kutty. Jadi Latheefah Koya saja. Geng Malayali nu cukup benci orang Melayu dan juga benci mamak islam lain keturunan bukan Malayali. Mereka lebih suka sembahyang di masjid Malayali sendiri di mana mereka tidak bergaul dgn org Islam lain samada melayu, mamak, benggali.

    Ayah dia Haji PK Koya Kutty (PK itu Parambaram Kareem) dilahirkan di India dan bukan warganegara Malaysia. Dia pun masih pegang kad merah saja. Sebab itu Latheefah marah kpd Jab Pendaftaran yg tidak mahu beri status warganegara kpd ayah nya.

    Parambaram Kareem Koya Kutty buat bisnes cetak rompak buku. Dia cetak semula buku orang lain tanpa izin atau bayar royalti kepada penulis asal atau pemegang copyright. Maka pendapatan ayah dia Parambaram Kareem Koya Kutty semua duit haram. Makan duit haram. Bila makan duit haram, anak dia pun jadilah perangai anak haram. Sebab itu Latheefah Koya cakap celupar macam anak haram.

    Itulah bala Tuhan atas manusia yg makan duit haram dpd jual buku cetak rompak haram. Lepas tu dia nak cakap pasal royalti minyak Kelantan yg tak terbayar pula!!

    Latheefah Koya Kutty juga pernah terlibat jenayah pecah amanah (CBT) bila dia jadi loyar yg membuat pengakuan palsu dlm kes budak kendak Anwar Ibrahim. Ikut budak kendak itu, Latheefah Koya yang paksa mereka menandatangani pangakuan palsu itu. YB Zulkifli Noordin pernah ulas perkara ini dgn terperinci.

    Dalam tradisi Anwar Ibrahim dan PKR, keluarga Parambaram Kareem Koya Kutty asal orang Malayali ini adalah keluarga penjenayah. Mereka sesuai menjadi penyokong penjenayah seperti Anwar Ibrahim.

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 2:20:00 PM GMT+8

    Syabas.... Saya setuju komen Tuan. Komen sebigini patut dihigh light. Baru tahu asal usul pokpuan ini. Hahaha

  • Anonymous says:
    January 2, 2013 at 3:18:00 PM GMT+8

    Di pejabat JPN tu dia tercekik tulang kerana kebangangannya terdedah, sebab tu jadi histeria begitu. Yang tau soal permohonan di JPN yg tak relevan cuma kakitangan yg melayan anak Kuty ni. Anak Kuty terjerit jerit cuma nak tutup aib dari org ramai yg tak tau punca perkara. Tengok cara dia menjerit, tak bagi peluang kakitangan JPN mencelah. Nak tau, lepas jerit jerit dia pon blah....

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)