Friday, January 11, 2013

Himpunan zina Anwar-Shamsidar disebalik Himpunan 121



Sabtu 12 Januari ini tarikh penting untuk Pakatan Rakyat.

Mereka akan adakan Himpunan Kebangkitan Rakyat sebagai kesinambungan dan kemuncak usaha terdesak mereka untuk menghuru-harakan Malaysia menjelang pilihanraya ke-13.

Memandangkan beberapa himpunan tajaan mereka akhir-akhir ini menunjukkan kemesorotan yang ketara dari jumlah peserta, maka himpunan ini diharap mampu menyemarakkan kembali semangat penyokong mereka yang semakin malap.  


Walaupun banyak agenda yang mahu dibawa oleh Himpunan ini, agenda sebenar yang terselindung disebalik banyak agenda yang lain adalah agenda Shamsidar, isteri kepada Azmin Ali.


Shamsidar adalah watak utama dalam kes liwat 1 Anwar Ibrahim.  Beliau didakwa menjadi kekasih gelap Anwar, di mana hubungan mereka juga disyaki telah menghasilkan seorang anak luar nikah.

Apa yang membuatkan kita mengucap panjang, ternganga terkejut dan menggeleng-gelengkan kepala kehairanan ialah hubungan tersebut dikatakan berlaku atas restu Azmin.

Semua kisah ini terakam kemas dalam dokuman perbicaraan serta masih terus menjadi bahan perbincangan politik semasa.

Selama itu juga, tiada sebarang usaha bersungguh-sungguh dari mana-mana pihak untuk membersihkan nama Shamsidar.  Namanya terus membusuk, sama busuk dengan nama Anwar dan juga Azmin.


Kemuncaknya ialah kenyataan akhbar oleh Nallakaruppan iaitu bekas sahabat Anwar merangkap bapa ayam kepada Shamsidar, yang bertajuk “Nallakaruppan tuduh Anwar biseksual”.

Setelah tidak tahan didesak dan dicabar agar membuktikan tuduhan Nalla tidak benar, Anwar akhirnya memfailkan saman fitnah terhadap Nallakaruppan serta syarikat penerbitan, Utusan Melayu (M) Bhd. yang menyiarkannya.

Akibatnya, kes tersebut kini bakal dibicarakan dalam beberapa hari sahaja lagi di mana Anwar akan terpaksa berhadapan beberapa saksi, yang kebanyakannya merupakan mereka yang dinamakan sebagai pasangan seksualnya - termasuklah Shamsidar.

Terlambat menyedari yang beliau telah masuk perangkap, Anwar cuba memohon agar nama-nama mereka ini digugurkan dari senarai saksi.  Namun, permohonan Anwar gagal.

Oleh itu, Himpunan Shamsidar pada 12 Januari ini dilihat sebagai usaha terdesak Anwar untuk memastikan Shamsidar tidak menjadi saksi.

Ia juga boleh dilihat sebagai langkah pertama ke arah membersihkan nama Shamsidar.  Apapun, yang jelas dapat dilihat ialah Anwar panik dan tidak berani berhadapan dengan Shamsidar serta saksi-saksi lain.

Sedangkan, logiknya, jika beliau tidak bersalah, kenapa perlu meminta nama-nama mereka digugurkan?  Bukankah kemunculan mereka sepatutnya menggembirakan Anwar kerana beliau berpeluang membuktikan yang beliau bukan biseksual seperti didakwa Nallakaruppan?


Walaubagaimanapun, pembangkang menuduh bahawa himpunan ini hanyalah satu propaganda bodoh Barisan Nasional.

Apatah lagi dengan pertindihan tarikh yang sama dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat yang berskala mega, maka  tentulah tidak logik mengadakan Himpunan Shamsidar di hari yang sama, kerana ia tidak mungkin berjaya mendapat impak yang diharapkan.

Nampaknya, penyokong pembangkang telah terlepas pandang akan strategi pemimpin-pemimpin mereka sendiri.

Bukankah BERSIH sebelum ini juga menghimpunkan Himpunan Hijau bersama-sama kerana bimbang tidak mampu mencapai sasaran jumlah peserta? Bukankah pembangkang gemar berhimpun di tempat yang sedia terdapat ramai orang seperti di masjid selepas solat Jumaat?

Maka, strategi yang sama juga dapat dilihat dalam Himpunan Shamsidar ini iaitu bergabung dengan Himpunan Kebangkitan Rakyat agar kedua-dua himpunan dilihat mempunyai jumlah penyertaan yang cukup ramai.

Justeru, tidak perlulah penyokong pembangkang mempersoalkan sama ada Himpunan tersebut adalah sesuatu yang benar atau hanya propaganda.  Adalah lebih baik jika mereka mempersoalkan kenapakah Anwar tidak mahu Shamsidar menjadi saksi?

Kita pasti, penyokong pembangkang mampu meneka jawapannya iaitu, kerana segala-gala yang dituduh terhadap Shamsidar dan Anwar, adalah benar belaka.


Himpunan menyelamatkan Shamsidar ini sebenarnya adalah himpunan untuk menghalalkan penzinaan antara isteri orang dan suami orang lain.

Himpunan Shamsidar adalah himpunan untuk menutup kes paling terkutuk, lebih-lebih lagi apabila ia melibatkan ahli politik yang membawa imej Islamik dan bercita-cita untuk menjadi Perdana Menteri di sebuah negara Islam.

Oleh itu, sama ada Himpunan Shamsidar ini satu propaganda atau tidak, kita sama-sama fikirlah sendiri….

20 comments:

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 8:39:00 AM GMT+8

    Yg hadir nanti ramai la yg sokong lgbt dan free sex. konsep mereka asal suka sama suka ditempat bukan public itu hak individu. Mengherankan juga nanti, ramai orang pas. Mungkin dapat ongkos atau mereka sendiri setuju zina itu........

  • Mohd Zukri says:
    January 11, 2013 at 8:42:00 AM GMT+8

    sah...tempat kamu didalam neraka jahanam

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 8:49:00 AM GMT+8

    himpunan penyokong penzina dan LGBT terbesar dan terulung yang pernah di adakan hahahahaha

  • ajai62 says:
    January 11, 2013 at 9:01:00 AM GMT+8

    Assalam Bro

    Bodohlah yang pergi berkumpul utk menyelamatkan orang yang buat maksiat... mereka dah lama sedap-sedap... korang dapat apa? Duit lendir dan dosa kerana subahat dengan manusia kaki maksiat... Dulu si Hadi kata video tu besi... Lepas ni mereka akan kata hakim tu robot besi...

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 9:31:00 AM GMT+8

    Begitulah bunyinya komen dari para munafik dan si jahil2 umno apabila berterusan menabur fitnah tanpa rasa malu dan berdosa.

  • LEMANG says:
    January 11, 2013 at 9:32:00 AM GMT+8

    Saya hanya manusia biasa yang tidak memihak kepada mana2 pihak. Walaupun apa pun mereka telah lakukan atau tidak lakukan, gambar pertama (doctored picture) yang cuba menggambarkan shamsidar dan anwar berpelukan adalah perbuatan yang salah dari segi syarak dan juga etiqa kewartawanan.

    Harap-harap saudara segera sedar. Kembalilah kepada fitrah manusia sebenar.... Semoga pejuangan anda lebih bermakna.

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 10:27:00 AM GMT+8

    Kalau puak-puak (yang diketuai oleh seorang zionis) yang anjurkan perhimpunan ini boleh mengkafirkan orang Islam dengan amanat haram dan menyuruh orang kafir menggunakan kalimah ALLAH, mengapa beri kebenaran kepada puak musuh-musuh Islam dan musuh-musuh Negara bagi mengadakan perhipunan ini, dan dengan ini memberi peluang kepada mereka ini untuk mengancam ketenteraman awam dan keselamatan negara dan menghancurkan Negara ini?

  • Jijan Mali says:
    January 11, 2013 at 11:26:00 AM GMT+8

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs dan P'Gay'R dan satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. JAngan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah PAS dlm PRU13 nanti.....

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 11:33:00 AM GMT+8

    Salam,

    Saya sokong pendapat Leman. Jgnlah menaburkan fitnah lagi dgn meletakkan doctored pictures. Kita selalu mengatakan mereka suka mendoctoredkan gambar tapi kenapa kita perlu ikut mereka itu. Benar atau salah bukan urusan kita sbb kita tidak ada pada masa dan ketika itu ... biarkan mahkamah tentukan dgn hujah2 peguam masing-masing.
    Berani kerana benar..takut kerana salah. Tindakan yg mereka lakukan tu menuju kearah menunjukkan tanda2 dipihak yang bersalah dgn menggunakan org2 yang sebagai perisai. tapi tiada siapa bleh menghentikan hukuman Allah dan keadilan oleh Allah. Klau bukan didunia hukumannya, pasti akhirat. Cumanya, sya pasti, kebenaran akan tetap hadir pada masa terdekat ini.

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 12:13:00 PM GMT+8

    Mohon peserta2 himpunan membacakan doa ini beramai2. "ya Allah yg maha berkuasa lagi maha mengetahui, Kau laknatkanlah pelakon dlm video sex cinadol krn mendatangkan fitnah keatas pemimpin kami ds anwar ibrahim." Amin..ada brani?

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 12:24:00 PM GMT+8

    KO MEMANG SPESIS ANAK HARAM SIAL!!!!

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 12:28:00 PM GMT+8

    Itu hanya gambar hiasan. Yang ingin di pertengahkan di sini ialah Perbuatan mereka yg tak betul tapi dapat restu dari Suami Isteri sendiri dan yg yang paling menyedihkan ialah restu dari Wakil Bangsa dan Agama yg mengakui Alim Ulamak yakni PAS!!

    Anda ibarat a "Free Thinker" Wajib ada kepercayaan!!

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 1:11:00 PM GMT+8

    Mari kita ramai- ramai hadut rakyat suntut anwar dan hishamyddin rais

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 2:37:00 PM GMT+8

    Lihatla kata2 mat sabu. Dulu dia yg dok kutok aljuburi. Diri pun ada rekod yg suka kan bau bauan. Pecacai pr kata tak baik fitnah tapi depalah yg paling kuat fitnah. Ini lah bila dah banyak terima habuan, sokonglah sampai mampus. Yg nak tergelak yg dah berumur 82 tahun pun nak datang tengok shamsidar.... Pok nik dok kat rumah sembahyang hajat ajelah supaya tuhan beri hidayah dan terbuka hati untuk bertaubat. Dah dekat dah tu.........

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 2:55:00 PM GMT+8

    Kalau Anwar di pihak benar kenapa takut??
    Inilah masa utk bersihkan nama yg telah terpalit tu
    Aku btol2 x faham ngan Anwar ni, perangai munafik

  • Jabronny says:
    January 11, 2013 at 3:38:00 PM GMT+8

    Fuck these bastards, fuck them all! Idiots, all of them are bloody nuisance and fucking idiots!

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 5:14:00 PM GMT+8

    Harap ANUwar boleh lafazkan sumpah laknat di Stadium tu nanti....Moga kepercayaan pengikut beliau tidak disia-siakan... Ada berani ke..??

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 5:21:00 PM GMT+8

    Tempat sapa ni bro. Kira ko ni sama taraf ngan dajjal la kan, leh kata org masuk neraka. Kira koni ahli baru kumpulan dajjal, ahli sekrg hedi, n.ajis & ustad mek di

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 1:05:00 AM GMT+8

    jadi saksi je pun... Bukannya kena dakwa...

  • Anonymous says:
    March 12, 2014 at 12:56:00 PM GMT+8

    akhirat di sana penentunya adminnnn....
    tunggu je.... insyaallah
    padah memfitnah

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)