Friday, January 11, 2013

Himpunan 121: Surat syarat perhimpunan



Berikut adalah syarat-syarat yang ditetapkan kepada penganjur oleh Stadium Merdeka:





Ceramah, portal dan cybertrooper, media, rumah ke rumah, surau dan masjid, dan apa lagi lah yang tak cukup untuk mereka mengamalkan hak dalam demokrasi. Apa perlu buat demo bersar-besaran yang menafikan hak asasi manusia pihak-pihak lain.

Buat demo sikit-skit dan janji mesej sampai cukuplah! 

5 comments:

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 2:43:00 PM GMT+8

    Perhimpunan 121..ANUS FLEXING mmaaa..yurck DAP and PAS could buy that...


    Stiff B. Job

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 2:45:00 PM GMT+8

    Ada lagi tempat Pakatan Haram ini tidak berkempen Mengamalkan Hak Dalam Demokrasi iaitu Tokong Budha dan Kuil serta Gereja. Tak ada telor punya Mat Sabu. Apa kata Mat Sabu war-warkan kat Tokong Budha, Kuit serta Gereja mana tempat dia nak terpekik-terlolong berkempen Mengamalkan Hak Dalam Demokrasi????

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 2:47:00 PM GMT+8

    Ingat kepala berok-berok perhimpunan esok nak ikut peraturan dan syarat yang diberikan ke???? Kirim salam la... kalau dah perangai mengalahkan berok, ape jua syarat dan peraturan, mereka takkan ikut....

    Tengok juga dalam senarai jawatankuasa HKR esok, ada tak nama Dato Fauzi Shaari untuk bahagian keselamatan dan kesejahteraan awam??? Sudah tentu tiada.....!!!!

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 3:52:00 PM GMT+8

    diorang ni sedap je gunakan perkataan 'Rakyat'..itu je dah misleading..cuba gunakan perhimpunan DAP/PAS & PKR..mesti tak laku..dah jadi parti berdemonstrasi pulak diorang ni..tak paham aku jenis politik yang diorang ni nak bawak.

  • Jijan Mali says:
    January 11, 2013 at 8:19:00 PM GMT+8

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS=pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. JAngan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR PR dlm PRU13 nanti.....

fda

Link2Me WeLinkBk (254)