Friday, January 11, 2013

Himpunan 121: Shamdar minta Anwar batalkan HRK?


Satu SMS sedang tersebar:

TERKINI/LATEST: Perhimpunan Shamsidar yg di jadual esok 12hb anjuran Azmin,Tin Chua dan Hishamudin Rais di batalkan atas sebab2 tidak ada kata sepakat dan timbul pertelingkahan di kalangan pkr,dap dan pas.(The Shamsidar  gathering suppose to be held 2moro has been cancelled due to many reasons.pls inform and forward to friends)..tq/t.kaseh..rosli.. pkr.

Hairan ... kenapa perlu Pakatan yang berdepankan kumpulan NGO mahu batalkan rancangan yang sudah lama dirancang?


Atau ada pihak yang mahu lalaikan pihak berkuasa untuk relaks dan ambil mudah pemantuan perkembangan Himpunan 121 atau Himpunan Selamatkan Shamsidar.

Atau mungkin Shamsidar Taharin tajuk tahan namanya disebut-sebut media cetak dan elektronik serta Internet hingga dia telah mendesak Anwar Ibrahim supaya batalkan perhimpunan yang akan meletakkan tekanan terhadapnya.

Ramai tahu Shamsidar percaya awnar akan jadi Perdana Menteri yang hebat:


Ketawa berdekah-dekah kesukaan ... Shamsidar ye.

Ada pihak pula melihat ini bukan Himpunan Selamatkan Shamsidar Taharin tapi pencetus ledakan Revolusi ala Tahrir Square.

Baca SINI.

5 comments:

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 11:07:00 PM GMT+8

    Agaknya tak da sambutan. Dari malu .. baik di batalkan.

    Kita pun tau rentetan kurang orang datang dalam majlis PR.

    Tak laku nampak!

    Kebangkitan? Orang Malaysia dah berlari dah... Anuwar jer tidur. Tu la sibukkan berlendir

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 11:25:00 PM GMT+8

    aik! takkan takut dah kot atau pun tak cukup dana nak bayar kat peserta esok ?

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 11:29:00 PM GMT+8

    Kaum Cina dan India, confirm mmg tak ramai dtg, tak caye nengok lah besok, yg ramai Melayu bodoh terakhir..Ambeega dan Samad Said lg handal kumpul org drpd Mat Sabun.

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 4:38:00 AM GMT+8

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 10:28:00 AM GMT+8

    Dibatalkan atau diteruskan bukan lagi menjadi persoalan. Yang menjadi tanda tanya ialah motif perhimpunan itu sendiri. Jika dilihat dari beberapa siri perhimpunan yang dilakukan oleh pembangkang ternyata nawaitu mereka ialah untuk kepentingan politik semata2. Apa hasil yang mereka dapat dari perhimpunan sebelum ini? Tidak ada apa yang mereka perolehi selain dari mengundang kebencian lebih ramai rakyat Malaysia termasuk pengikut2 mereka sendiri.

    Perhimpunan terbaru yang mereka rancang dengan menggunakan nama Shamsidar tentu mengundang lebih banyak persoalan. SIAPA Shamsidar? Shamsidar bukan mangsa ragut yang berlaku didepan mata polis dan sedang terlantar koma. Shamsidar bukan mangsa rogol dalam bas yang kemudiannya mati dibunuh oleh perogol2nya. Tetapi Shamsidar hanya isteri orang yang pernah dibawa oleh Anwar Ibrahim menaiki kereta Daimler WBV 37 yang dipandu oleh Nalla Karuppan ke Trivoli Villa bukan sekali tetapi banyak kali.

    Perhimpunan Shamsidar hanya akan menjadi bahan lawak bukan sahaja oleh majoriti rakyat Malaysia tetapi seluruh dunia akan mentertawakannya. Memilih Shamsidar sebagai MASKOT sebenarnya menunjukan betapa bodohnya penganjur. Mereka yang menyertai perhimpunan ini adalah tergolong dari kalangan orang2 bodoh kerana membiarkan diri mereka diperalatkan. Mereka bukan sahaja bodoh tetapi juga lebih hina dari haiwan jika mereka menerima bayaran untuk tujuan perhimpunan tersebut. Wallahualam.

    mtk

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)