Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, January 12, 2013

Himpunan 121: Kata Shamsidar difitnah tapi fitnah Rosmah membunuh tu tak fitnah?


Kami panggil Perhimpunan 121 sebagai menyerupai bilik Mat Sabu berzina dengan Normah di Hotel Perdana Kota Baru.

Pasti ada pihak akan marah dengan permainan pihak media memanggil HRK sebagai fitnah terhadap wanita suci Shamsidar.

Oleh yang demikian, Shamsidar perlu jelaskan. masuk mahkamah dan jawab. Bukan lari sana sini dan tukar sample DNA anak dengan kakaknya. Baca Utusan Malaysia SINI

Karpal yang sebelum ni terlibat dalam mendedahkan kes liwat Awnar di Parlimen sebelum Mat Sbu panggil anwar sebagai Al Juburi dan satu dunia tahu kes ini pun perlu buat penjelasan. Dia dicabar nafi hubungan Anwar dan Shamsidar. Baca UM SINI.

Apa perlu heret rakyat ke jalanraya dan negara jadi huru hara kerana  SHamsidar saja? Baca SINI.

Sebut pasal fitnah, tak boleh bandingkan tuduhan terhadap Shamsidar yang begitu banyak bukti yang pihak Anwar, Azmin dan keluarganya takut nak hadapi dan jelaskan kepada orang ramai DENGAN fitnah terhadap Dato Seri Rosmah.

Fitnah terhadap Rosmah dah dinafi, dijawab dan dijelaskan TAPI mereka terus mahu memfitnah.

Dengar nasihat ulamak sebenar yang ada akhlak dan menjelaskan kekeliruan dan BUKAN ulamak yang sebenarnua umarak, tiada adab dan tanggungjawab membawa huru hara dan kecuh, memutarbelit fatwa untuk ugama, dan memecahbelahkan masyarakat ...



Mereka kata macam-macam pasal Rosmah. Ada kata Rosmah arah-arah Najib,  ada kata dibeli intan berlian juta-juta dan ada kata dia ambil komisyen busines. Mana buktinya?



Rosmah yang orangnya sempoi dikatakan hidup dalam keadaan kemewahan keterlaluan hingga lupa keluarga dan tak bantu kaum kerabatnya. Dia bantu adik, kasi duduk rumah Dato Najib tapi adik tikam belakangnya dan buat fotnah macam-macam? 


Yang teruk dikatakan Rosmah amalkan bomoh tapi yang ngata tu mak dia sendiri rupa macam bomoh asap tengkorak!





Paling teruk tuduhan terhadap Rosmah adalah ketika dia berada di Tabung Haji meraikan anak-anak yatim pada malam mulia Ramadhan boleh dituduh membunuh!!!!

Yang menuduh pulak suruh orang lain siasat. Macam Rafizi tuduh orang tapi suruh media siasat

5 comments:

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 11:40:00 AM GMT+8

    Baik juga ada yang sudi turun utk meraikan Perhimpunan Shamsidar ni. Bloggers UMNO sempat hantar wakil ke?

    Pasal crita yang kononnya Rosmah ni pi C4-kan org gua tak setuju
    langsung. Bkn Rosmah yg buat tapi "Black Ros" version 1.0

    Hidup Deepak!

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 11:56:00 AM GMT+8

    Mahkamah telah menjatuhkan hukuman mati keatas mereka yang bertanggung jawab melakukan pembunuhan Altantuya. Untuk mmenjatuhkan hukuman mati bukan satu perkara yang boleh diambil mudah dan dibuat sesuka hati sahaja. DS Najib sendiri telah bersumpah didalam masjid menafikan yang beliau mengenali simati apalagi terlibat dengan kes tersebut.

    Isu Shamsidar dan hubungan sulitnya dengan Anwar Ibrahim ini bukan cerita baru. Kalau tidak silap telah lebih 10 tahun. Nama Shamsidar kembali hangat apabila Anwar Ibrahim menyaman Nalla Karuppan kerana Kenyataan Nalla Karuppan yang mengatakan Anwar Ibrahim adalah biseksual.

    Kalau benar Shamsidar DIFITNAH mengapa Anwar Ibrahim, Shamsidar dan Azmin sendiri tidak menyaman Umi Halfida dan Nalla Karuppan yang merupakan dua individu yang lantang menuduh bahawa Anwar Ibrahim dan Shamsidar mengadakan hubungan sulit sehingga melahirkan Affifah? Ini satu perkara yang melibatkan maruah seisi keluarga.

    Mengadakan perhimpunan untuk mmenyatakan bahawa Shamsidar difitnah adalah perbuatan paling banggang yang bakal menjadi bahan lawak tahun 2013 dan hanya akan menyebabkan pakatan pembangkang kehilangan sokongan pada PRU 13 kelak. Wallahualam.

    mtk

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 12:17:00 PM GMT+8

    Pencacai PR nie kalau org pasang banner kat puak PR mereka akan kata umno buat, kalau ada banner kata kat umno pun diaorg kata org umno buat.. kesimpulannya mentaliti yg mereka tu maksum serta x buat salah tertanam dalam benak fikirian serta hati mereka. sebab tu puak2 nie kalau salah serta xada bukti nk mengata pun akan tetap x mengaku salah serta meminta maap.

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 1:06:00 PM GMT+8



    Saya hanya ada satu soalan. Mengharap ada pemhaca yang boleh menjawab dengan tepat.

    Nampaknya perhimpunan Shamsidar ni mendapat sambutan yang hangat. Beribu ribu orang sudi meramaikan perhimpunan tersebut menuntut pembelaan ke atas Shamsidar. Jikalau benarlah Datin Seri Rosmah tu begitu hebat, kenapa bloggers UMNO enggan menganjurkan perhimpunan Kak Ros? Mungkin dari 27juta rakyat 28 juta yang akan hadir, 1 juta tu kira pengundi UMNO yang datang dari alam bunian

  • Jijan Mali says:
    January 12, 2013 at 2:14:00 PM GMT+8

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)