Friday, January 11, 2013

Himpunan 121: Himpunan sokong gereja guna Kalimah Allah


Ini adalah kali kedua dalam tempoh lebih dua tahun, PAS sebagai wakil parti Islam dalam PR telahpun bersetuju untuk terus tunduk taat pada tuntutan DAP dan penganut Kristian yang mahu menggunakan kalimah Allah dalam kitab Bible versi Bahasa Melayu.



DAP berhak berasa bangga, begitu juga para paderi dan gereja Kristian juga berhak untuk berasa lega dek kerana usaha dakyah mereka mahu menodai kalimah Allah s.w.t melalui PR hanya menerima sedikit saja tentangan dari PAS.

Mereka boleh paksa Presiden PAS, Haji Hadi yang ultra dan militan untuk terima kehendak mereka (melalui Anwar Ibrahim). Lihat bagaimana jelas Hadi mebaca skrip sambil disemak anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang. Lihat video dan baca komen di MIK SINI

Untuk itu, wajarlah Himpunan Menyokong Gadaian Kalimah Allah atau lebih dikenali sebagai Himpunan Kebangkitan Rakyat (HKR) di Stadium Merdeka Sabtu nanti menjadi platform rasmi bagi PR bagi meraikan kejayaan menodai kesucian kalimah Allah s.w.t.


Ramai pihak PAS yang telah flip flop dan flip ballik seperti Mujahid dan Tuan Ibrahim. Baca dari posting terakhir kami SINI

Himpunan yang mensasarkan kehadiran sejuta orang peserta ini sudah pun mendapat kebenaran pihak pengurusan Stadium Merdeka. Entah bagaimana para pemimpin PR mahu menyumbat keseluruhan 1,000,000 orang manusia ke dalam stadium yang hanya mampu memuatkan 30,000 orang sahaja, sukar untuk difikirkan.

Mungkin mereka akan menggunakan kaedah mantik ala tin sardin, biar padat bertindih depan belakang atas dan bawah, seandainya ada yang mati sesak nafas atau panik, itu belakang kira, yang utamanya sejuta manusia mesti disumbat masuk ke dalam stadium tersebut.

Dalam pada itu, sebelum ini Timbalan Mursyidul Am PAS, Ustaz Haron Din pernah menyatakan adalah kufur jika orang Islam menyokong kalimah Allah digunakan oleh Kristian, namun pendirian itu tidak berbekas pun di hati sebahagian pemimpin dan penyokong PAS. Dengar video tersebut SINI

Ustaz Haron Din, pakar jampi serapah yang suatu ketika dulu diangkat melambung oleh pemimpin dan penyokong PAS sebagai ulama terulung yang paling disegani pun tak diendah pandangannya, apa lagilah bangkangan dari ustaz cabuk seperti Tuan Ibrahim Tuan Man dan Ketua Dewan Ulama PAS, Harun Taib.

Suara Harun Taib dan Harun Din ini mempersoalkan kepimpinan dan integriti Hadi Awang sebagai ketua. Sebagaimana dispekulasikan blog-blog, harun Din dan Harun Taib akan keluar PAS. Baca SINI.


Paling penting, Presiden PAS, Abdul Hadi Awang sudah kecut telurnya digenggam geng Anwarinas dan Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat yang pernah dianggap sebagai nabi baru oleh ustaz kebudak-budakan pro PAS pun telah bersetuju. Baca Malay Delima SINI

Kata Nik Aziz, “Bagi (pendapat) saya, orang bukan Islam perlu diberi ruang menggunakan perkataan itu kerana ia merupakan gerakan dakwah untuk mendekatkan orang bukan Islam kepada agama Islam.”  Baca alasan bebal Nik Aziz SINI

Dengan bermodalkan alasan ia membuka ruang dakwah kepada orang bukan Islam sudah cukup utuh bagi PAS bersetuju dengan dasar PR membenarkan orang Kristian menggunapakai kalimah suci Allah s.w.t.


Anak haram Bishop Joseph Lim Guan eng yang memulakan isu ini hanya membiarkan saja dan senyum. Dia dah cuci tangan.

Padahal, hakikatnya sepanjang PAS bersama DAP dan PKR, fakta menunjukkan PAS yang terlebih-lebih kencang dengan hasutan dakyah Kristian dan pluralisme yang sudah lama sebati dalam DAP & PKR.


Soal mudarat yang meluas hasil dari kesanggupan PAS menggadaikan kalimah Allah s.w.t dan kesan dari penggadaian kalimah Allah s.w.t bakal menyebabkan kebesaran Allah s.w.t kelihatan setaraf dengan konsep ketuhanan trinity Kristian, pada pandangan PAS itu hanya soal remeh temeh.


Begitu juga perihal setiap tahun hampir dua juta orang Islam di Indonesia menukar agamanya kepada kepercayaan Allah itu Jesus gara-gara kitab Bible versi Bahasa Indonesia juga bukannya satu keutamaan untuk PAS fikirkan.

Yang terpenting sekarang PAS sudah nekad untuk bersama-sama DAP dan PKR bagi menjayakan agenda liberalisme dan pluralisme, dengan demikian kesungguhan untuk menjayakan Himpunan Menyokong Gadaian Kalimah Allah hujung minggu nanti amatlah dituntut dari para penyokong PR beragama Islam.

Ayuh semua, Sabtu nanti jangan lupa. Bawa segala anak pinak, pak menakan kaum keluarga, sama-sama kita jayakan Himpunan Menyokong Gadaian Kalimah Allah demi membuktikan kebenaran slogan PAS Untuk Semua.

Itu pun kalau anda sanggup dan redha kesucian kalimah Allah s.w.t terus dinodai, serta agama Islam dan akidah umatnya diperkotak katikkan oleh PKR dan DAP yang wataknya menyamai perangai Yahudi dan Nasrani.


Pasti Bible Melayu Pertama dari percetakan 10,000 naskhah elok diberi pada PAS sebagai pengharagaan. baca SINI dan SINI

Jika tidak demikian, penuhi saja waktu hujung minggu bersama keluarga, nescaya selamatlah kita dari dipalit kemurkaan Allah Yang Maha Esa.



2 comments:

  • Anonymous says:
    January 11, 2013 at 6:53:00 PM GMT+8

    Himpunan 12 Januari bole dikatakan Himpunan Menghalalkan Jual Lendir. Jadi sesiapa yg hadir menyokong dikira sebagai menyokong menjual air lendir. Kalau tak reti2 dan tak faham2 maka itu menunjokkan bebal lah. Air Lendir ni kira selalunya wanita yg ada kan. Ada faham, kalau tak faham pi togok air kencing nuar juborr kasi faham.
    Kalau pun Yb Jamban jual lendir isteri, beliau dapat kereta Ferrari, kau orang pencacai najis dna penjilat2 juboq blendir brak mencret pemimpin2 Fuckaton apa yg kau dapat? Itulah kecik2 tak nak mampos, dah tuak menyusahkan diri, keluarga, mak bapak dan adik beradik. Hidup pun sia2 saja bengap nak mampos tapi berlagak samseng taik vavi. Hidup tu biar lah berakal, pandai sikit janganlah buat kerja2 yg tak dapat faedah malah musibah. Kalau dapat musibah, YB Jamban, Nuar Juborr, Ikan Sepat kering, Nurul mulut bacin, Latipah Koyax Rabax, mak Lampir apa dia orang bole bantu.? Janganlah bengap tak bertempat bro, menyushakan diri, maka bapak, adik beradik. Hidup pun sia2 saja, kalau teror sangat pi lah tingkat 10 dan ikut contoh TBH itu yg terbaik buat pencacai2 dan penjilat2 sperti yg bengap nak mampos, pencacai2 najis vavi dan penjilat2 nuar jubor.

    Persoalan nya yg pergi ke himpunan Menghalalkan jual Air Lendir, penyokong giler penjualan air lendir. Bukan saja melibatkan Kak Sidar? Tetapi menghalalkan penjualan air lendir wanita2? Lebih dahshat lagi kalau ada wanita2 yg hadir dalam himpunan itu nanti? Kira dia sokong giler vavi penjualan air lendir dia....ish ishh ishh ishh ishh teruk benar.
    Apakah dalam himpunan nanti sudah pasti ada spesis2 yg hendak membeli air lendir? Tentu ramai yghendak menjual dan ramai gler yg hendak membeli.

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 4:40:00 AM GMT+8

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

    Sapa sokong kalimah suci "ALLAH" utk semua agama dia umpama PEMBUNUH UMAT ISLAM!!!!!!!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)