Saturday, January 12, 2013

Himpunan 121, Hadi bisu 26 hari: Kiblat lain-lain


Kesan Amanat Hadi Awang Di Stadium Merdeka, Solat Jemaah Tetapi Mengadap Kiblat Berlainan

Inikah kesan Amanat Hadi Awang? Mereka bersolat jemaah di Stadium Merdeka tetapi anehnya tiga jemaah yang berbeza itu mengadap kiblat yang berlainan. Apa sebenarnya yang berlaku? 

Apakah dalam kalangan ramai ramai itu sudah tiada langsung Ustaz dan Tok Guru dari PAS untuk menegur keganjilan ini? 





7 comments:

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 1:07:00 AM GMT+8

    Astarfirullah.. Aku ingat dusta tapi benar belaka. Xada khilaf arah kiblat klu mcm ni kejadiannya.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:11:00 AM GMT+8

    Inilah hasil ajaran Syiah pimpinan Mat Syabu. ALLAH TIDAK BERANAK DAN TIDAK DIPERANAKKAN. Ulamak atau orang islam yg setuju kalimah ALLAH boleh digunakan oleh agama lain, bertaubatlah, insaflah. Kira kapir sudah tu. wahai nik najis dan hadi awang, taubatla sebelum terlambat, jangan kamu ikut tu mat sybi, memang sesat. Itu syiah. Bini kawan pun dijilatnya.

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 4:59:00 AM GMT+8

    Peserta Himpunan Kebangkitan Rakyat wajar segera menebus rebat telefon pintar:
    http://notakanan.blogspot.com/2013/01/peserta-himpunan-kebangkitan-rakyat.html

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:18:00 PM GMT+8

    Lembu2 tu ada ke air sembahyang..suka2 je nak sembahyang..

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 4:51:00 PM GMT+8

    @Anon 3:18:0. salam bro, jgn marah lembu bro, lembu x salah coz mmg x berakal. yg dtg tu je xberapa nak betul atau berakal...

  • zethro says:
    January 13, 2013 at 10:38:00 PM GMT+8

    Bila tgk org2 camni, keikhlasan dorang solat tu amat boleh dipertikaikan. Nampak mcm sengaje je nak solat kat situ padahal Stadium Merdeka sediakan surau utk bersolat dgn lebih selesa dan teratur. Bila niat tu rase nak menunjuk, tu yg jadi mcm kat dlm gambar tu. Kembalilah pada tali Allah wahai hamba2 yg bertaqwa.

  • Anonymous says:
    January 14, 2013 at 5:06:00 PM GMT+8

    ana stuju dgn pendapat ramai mengatakan muslihat ktua pembangkang nuar braim gunakan himpunan kemarin bgi dpatkan pengiktirafan sbg pm penyokongnya tlh gagal.apataknya jumlah yg hadir cuma 40 ribu je kira2 4pratus je dpd smasaran sejuta. dikatakan ra,mai ahli pas yg kluar dri stadium ktika nuar muLa berucap. nampaknya dah ramai ahli pas yg perCaya ttg dakwaan yg dibuat Karpal singh pd oktober q1997 dulu....hhimpunan gagal kerana masih aramai yg mau mendengar keterangan Shamsidar taharin sbg saksi utama di mahkamah ttg hubungan sulit anwar dn shamsidar.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)