Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Saturday, January 12, 2013

Himpunan 121: Demo R tuntut Wang Ehsan di KLCC?


R yang membuat tuntutan tiada asas undang-undang untuk kelantan diberikan royalti minyak dan sudah kalah pun saman di Mahkamah peringkat Mahkamah Rayuan [baca SINI di mana Kelantan hanya dapat leave tapi keputsan semua dah kalah] berdemo menuntut di KLCC semalam bersempena Himpunan 121.

Muka Nik Aziz, Husam dan lawyer Tommy Thomas (yuran tetap masyukkk!!! ...) dalam kelihatan pucat lesi kalah di mahkmah

Betul tak tahu malu ... kalau nak mintaklah Wang Ehsan ... boleh juga dipertimbangkan tapi tiada undang-undang untuk royalti minyak.


Mereka ni berdemo untuk Wang Ehsan lah semalam depan KLCC???? Tak malukah Nik Aziz dah cakap dia tak akan merayu untuk Wang Ehsan!!!!


Puak-puak ini pulak nak tuntut pendaratan minyak di bachok dan diamkan hal royalti minyak yang dah kalah di mahkamah. Masa nak buat landbridge, pipeline cross semenanjung dan satu lagi projek, mereka bantah dan tak mahu kasi tanah?

Apa infra nak terima minyak di Bachok dan ini untuk Joint Development dengan Thai di mana Thai dah bangunkan infra di SOngkhla. Bodohnya punya Nik aziz tak ada pandangan jauh!

Sambil itu, mereka nak persoal Pahang dapat wang ehsan.

MAKLUMAT KEMASKINI: Nik Aziz, Tok Guru sesat lagi bodoh serta kaki tidor ... pujaan PAS dah naik kapalterbang berangkat ke Kuala Lumpur di LTSIP, Kota Baru menaiki pesawat MAS MH 1389 pada jam 0915. Tiada seorang tokoh kepimpinan Kelantan ikut bersama.

Raja kafir dan perasuah tua (yang sudah hari ke 25 membisu tak jawab isu skandal tanah-untuk-jawatan MB) ini akan baca doa untuk majlis malam ini bagi memeriahkan konsert maki hamun, fitnah dan tipu rakyat. Pas tak baca Amin tapi baca .... Ameeennnn ... ikut stail Kristian kerana setuju tuhan PAS sama dengan tuhan Kristian.



3 comments:

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 11:14:00 AM GMT+8

    apa hukum nya menyamakan allah dengan tuhan lain... naik aziz jawap..shiriiikkk, itu lah jadi bila allah di samakan dengan jesus itu allah,.ulamak PAS bodoh..

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 11:35:00 AM GMT+8

    Ulama pas bukan bodoh macam ulama umno kononnya, ulama pas ulama syaitan tok guru mereka tok guru syaitan dan bersahabat dengan syaitan, jangan hairan kalau merka sanggup membuat kotor terhadap Islam lebih dari itu.
    hadi awang manusia paling bodoh dan paling zalim terhadap rakyat teganu dan umat islam.

  • Jijan Mali says:
    January 12, 2013 at 2:11:00 PM GMT+8

    Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
    satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
    dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)