Saturday, January 12, 2013

Himpunan 121: Dari Sasterawan ke pariah tepi jalan


Yang ini pula bakal mengikut. Buat masa ini, dia tamak nak makan kiri kanan. Ingat Bank tu macam bapak dia!!!



5 comments:

  • usin says:
    January 12, 2013 at 10:38:00 PM GMT+8

    dari sasterawan menjadi gampangan penuh kebangsatan. semoga beliau mendapat petunjukNya....

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 10:45:00 PM GMT+8

    RUMUSAN DARI PERHIMPUNAN INI..

    1)- Allah SWT ,tidak meredhai aktiviti ini sehinggakan ditunjukkan kecelaruan arah kiblat sebagai tamsilan KECELARUAN HALA TUJU PAKATAN RAKYAT.

    2)- Rakyat Malaysia khususnya sudah sedar akan sifat2 SYAITAN PAKATAN RAKYAT sehingga menjadikan yang Halal menjadi Haram dan sebaliknya..

    3)- Hanya orang2 yang sama pada BERSIH 1 & 2 yang hadir, bahkan semakin kurang.. Yang hadir pun hanya sebab bayaran

    4)- Sikap munafik penganjur benar2 terserlah apabila KANAK - KANAK dilibatkan dalam perhimpunan, sedangkan didalam perjanjian dan pertemuan dengan pihak polis berbagai janji telah di buat..

    5)- ade banyak lagiii akan menyusul

    KESIMPULAN :
    hanya 0.1 % sahaja rakyat Malaysia yang menyetujui PR, dan InsyaAllah PRU 13, mereka ( P.R ) akan berkubur.. amiiiin.

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 11:14:00 PM GMT+8

    Kesian... dia dah jadi dungu. Tak sedar kemampuan sudah tidak ada...

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:10:00 AM GMT+8

    pak samad naik stage tak tadi?

  • Anonymous says:
    January 15, 2013 at 12:50:00 AM GMT+8

    kenapa PKR biarkan Pak Samad duduk atas jejantas...apa orang akan kata,betul2 tak patut tau, bila nak guna dia junjung atas bahu ramai2 kan2. kesian kat dia duduk sorang2 kat atas tu...Abang Nuar tak join sekali ke...Abang Nuar mana...?eek...

fda

Link2Me WeLinkBk (254)