Saturday, January 12, 2013

Himpunan 121: Banyak kesalahan telah dibuat penganjur



Buat setakat ini, pengajur dah lakukan banyak kesalahan. Antara yang utama kami lihat adalah:


1. Membawa kanak-kanak.




2. Mengangu lalu lintas.

Polis terpaksa tutup banyak jalan untuk elakkan jam. Berikut laporan SMS alert dari The Star:

12/1 Police close Jln Raja, Bulatan Dato' Onn, Jln Ampang-Jln Tun Razak, Jln Sultan, Jln Hang Tuah, Jln Tun H. S. Lee to ease traffic congestion/STAR

Mereka tidak sepatutnya jalan atas jalanraya.







Pastinya peniaga, pekerja dan orang awam tak dapat berniaga, bekerja, beli belah kerja dan bergerak  dengan mudah. Selama ini mereka kata kalau tak ada provokasi, semua aman dan tak bermasaalah.

3. Salah menggunakan kain rentang dan lain-lain sepanduk. 

Ini banyak ...








4. Provokasi terhadap polis dan ejen batu api

Menyamar polis untuk provok 
Polis diherdik ketika jalankan tugas

Spy pembangkang setia bersama rakan 

Membela penjenayah dan pembunuh
Teng DAP momokkan 27 syarat polis tapi Penganur setuju pada syarat. Baca SINI 
Pembohongan Pengajur

Hishamuddin Rais kata di MobTV SINI bahawa ini adalah perhimpunan rakyat yang diartikulasikan oleh NGO-NGO (yang bukan ada sokongan) tapi mereka tidak bersama mana-mana parti politik.

Kenapa ada bendera PAS?



Kenapa ada bendera PKR?



Kenapa ada Melayu bodoh sokong DAP?


Kesalahan sampingan

Me"lacur"kan diri demi wang 


Walaupun dia famous sebagai penyanyi dan berlakun, Abby rendah pelajaran dan pengetahuan serta IQ. Dia bukan faham ugama atau politik untuk cakap mengenai subjek itu.

Abby si janda muda sedang menggoda Tok Lebai PAS

Mencari-cari dan calling calling pelanggan
Dia sanggup guna populariti dan kecantikannya sebagai pelakun tak laku untuk muncul di pentas dan dikahalayak ramai dapat RM2,500 sekali muncul.

Masyaallah ... astaghfirullah ... akhirnya YB Selinsing PAS kata Alhamudlillah
Bukankah itu sama dengan melacurkan diri namanya?

3 comments:

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 5:10:00 PM GMT+8

    dah tak ramaii monyet2 pas bebb.... pru13 genti mungkoihhh punyaa....

  • Anonymous says:
    January 12, 2013 at 7:11:00 PM GMT+8

    Pencacai melayu yg pakai baju dap....bangsat !

  • Anonymous says:
    January 13, 2013 at 3:03:00 AM GMT+8

    Kalau banyak kesalahan pun bukan polis atau menteri kdn berani ambik tindakan. Penakut bah dorang itu. Kalau igp lagila penakut. Beranikah? Kalau setakat cakap cucu aku yg umur darjah dua pun berani bah. Atau mau tunggu malaysia jadi macam myanmar? Atau mau tunggu jadi macam indonesi? Atau india atau pakistan atau mesir atau libya? Kalimah ALLAH tidak oernah diperkotak katikkan oleh bangsa lain. Kenapa sekarang Lim guan eng kasi api pun biar? Mahu jadi rusuhan agama baru mau ambik tindakan? X payah laa, dah terlambat mas tu. Untuk Ularmak dan kapir. ALLAH TIDAK DIPERANAKKAN DAN TIDAK BERANAK. God in the bibble not same with ALLAH. LAAA ILLAH HA ILLALLAH, MUHAMMADAR RASSULLULLAH.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)