Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Tuesday, January 15, 2013

Hari ke 29: Hadi tak minat tarikbalik


Hiimpunan Pembangkang #KL112 ala Khawarij tempoh hari menjadi bukti bahawa Haji Hadi sama sekali tidak akan menarik AMANAT MUNGKAR yang pernah dikeluarkan 1981.

Haji Hadi yang pernah meminta slot selama 1 jam di TV3 atau TV1 itu tidak mengambil peluang langsung walau seminit untuk menjelaskan tentang AMANAT MUNGKAR sepertimana yang beliau nyatakan sebelum ini.

Jika Haji Hadi menggunakan kebijaksanaannya, pasti beliau boleh menjelaskan tentang AMANAT MUNGKAR tersebut kerana beliau mendapat liputan yang lebih luas daripada TV3 mahupun TV1 pada ketika itu.

Berikut adalah media-media gergasi selain media-media tempatan yang juga turut hadir untuk membuat liputan pada hari kejadian:

1. Channel News Asia
2. Al-Jazeera
3. Wall Street Journal
4. Edmonton Journal
5. Oman Daily

Penjelasan Haji Hadi berkaitan AMANAT MUNGKAR ini bukan sahaja akan disebarkan diseluruh Malaysia malah ia juga pasti akan tersebar diseluruh dunia. Namun, di mana kebijaksanaan beliau dalam mengambil peluang itu..??

Benarkah Haji Hadi ingin menjelaskan hal AMANAT MUNGKAR seperti yang beliau nayatakan sebelum ini..??

Atau ia adalah helah yang dipelajari daripada Anwar Ibrahim untuk mengalihkan isu AMANAT MUNGKAR-nya yang kian memakan diri di hujung usia tuanya..??

Anda nilaikan sendiri..

4 comments:

  • Anonymous says:
    January 15, 2013 at 5:53:00 PM GMT+8

    BODOH SOMBONG KAN

  • Anonymous says:
    January 15, 2013 at 5:58:00 PM GMT+8

    Kes kalimah ALLAH, dikatakan TGHA kata setuju dgn Majlis Syura.

    Kes murtadkan UMNO, TGNA no komen.

    Kenapa yg ter kemudian didahulukan ?

    Kot TGHA dah tak de suara ?

  • Anonymous says:
    January 15, 2013 at 6:17:00 PM GMT+8

    Ertinya jelas kau ahli neraka. Segalam amalan kau sekarang ni sekadar senaman saja.

    Tulah jangan fikir kau berilmu. Tengok apa kau buat. Budak sekolah pun tak sanggup.

    Bangang punya orang.

  • Anonymous says:
    January 16, 2013 at 12:12:00 AM GMT+8

    Memandangkan rtm dan tv3 takkan sama sekali kasi hadi muncul kat tv secara live, amanat ini akan terus kekal misteri tanpa sebarang penjelasan. Saya berpendapat live kat tv (yang mustahil akan berlaku) telah menjadi alasan bagi hadi untuk tidak mahu menjawab sebarang persoalan berkaitan amanatnya. Dalam erti kata lain, ia adalah peluang untuk hadi melepaskan diri, meskipun banyak channel2 lain yang sudi jika sekadar nak live. Jika begitulah keadaannya, sampai kiamat pun amanat hadi akan terus kekal tanpa jawapan.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)