Greetings

Thursday, December 27, 2012

Akibat makan sorang, Ngeh-Nga ternganga pertahan diri sendiri

Rambut saja straight, lain semua crooked

Selalunya setiap kali DAP kena hantam di DUN Perak, semua ADUN-ADUN mereka akan lari balik ke Dewan dari kantin untuk pertahankan member.

Tahan ADUN2 DAP defend Ngeh Nga
Dalam isu tanah 10 ribu ekar ini, difahami dari pekerja-pekerja kantin bahawa Thomas Su sudah tahan ADUN-ADUN supaya biar Nga pertahan sendiri bersama Ngeh.

Difahamkan ADUN-ADUN PKR marah betul kerana ini sudah kes makan sorang.

Walaupun dalam dokumen SSM menunjukkan pelbagai nama selain dari nama Ngeh dan Nga dalam syarikat Upadaya, rupanya disebalik nama-nama syarikat tersebut masih Ngeh dan Nga.

TAkde cerita mereka diajak oleh pelabur kerana mereka saja pelabur!

ADUN-ADUN PR panas hati bila disindir oleh ADUN-ADUN BN apa kau dapat? Berapa ribu ekar kamu dapat sokong PR? Panasss ...

Penat-penat PAS dan PKR defend puak-puak ini. Rupanya makan sorang.

gelabah kantoi makan sorang
Nga menjadi panas dan begitu mengelabah sekali.

Itu yang timbul cerita di kantin DUN Perak yang  Nga menerpa ke Dato Hamidah di hadapan Dato Rosnah, Dato Hasbullah dan Dato Khushairi  sebagai saksi mengugut akan dedahkan Hamidah.

Dah cakap macam ini sapa nak percaya dia buat pendedahan ke atas Dato hamidah.

Rupanya video seks yang dikatakan mengenai skandal Dato Ganesan yang disebarkan oleh Sivakumar kosong tak ada isi.

Kurang-kurang letaklah blue film dari Madras yang pelakunnya ada iras-iras Ganesan.

Bebal ni lupa letak video dia onani
Kalau tak pun, letak video Sivakumar sedang onani. lupa kot. Kah kah kah ...

Berbalik cerita di kantin, rupanya  Sivakumar yang tiada berdekatan dan mungkin berada di Madras pulak yang buat laporan polis kononnya Hamidah buat fitnah.

Suratkhabar Cina beri liputan besar laporan Sivakumar. Dah jadi bebal Cina-Cina ni ...

Sebenarnya pendedahan ini memeranjatkan kerana yang didengar pada mulanya hanya seribu dua ekar yang Nik Aziz bagi. Rupanya haa ... 10 ribu ekar untuk kini 70 tahun. Sampai anak cucu Ngeh Nga tak habis makan.

Dengarnya ada lagi tanah ribuan konsesi balak lain yang disebat Ngeh Nga.

Kalau Ustaz Ahmad Awang ... orang yang tak setuju UMNO-PAS buat kerajaan perpaduan ... pun masyukkk dapat konsesi balak.

Bayar hutang dan settle bankrupsi. Teruh beli kereta Mercedes baru C200. Biar pape asal bergaye ...

Takkan Ngeh Nga dan Ngok Nizar tak sebat!?

SPRM perlu desak siasat.

Ali Rustam kahwinkan anak. Keluar berita saja dah bukak fail untuk mulakan siasatan.

Kenapa SPRM Perak dan kelantan berdiam saje. Kami taulah Ketua SPRM Perak dan Kelantan orang PAS. DAn kami tau juga Dato Shukri Pengarah Siasatan SPRM dari keluarga PAS macam Dato Fauzi Shaari bekas polis.

Murshidul AM TIBAI perlu bersuara.

7 comments:

  • Anonymous says:
    December 27, 2012 at 2:42:00 PM GMT+8

    Kalau macam ni...kalau dia memerintah kelak semua boleh mereka kebas dan yang akan mendiamkan diri ialah pegawai2 yang akan menyokong mereka dalam kerajaan.Macam ini akan hancurlah Malaysia nampaknya.Disarankan pegawai PSRM dari Putrajaya dihantar untuk siasat dan dan mereka2 yang mengetuai Kelantan dan Perak segera ditukarkan.

  • Anonymous says:
    December 27, 2012 at 2:58:00 PM GMT+8

    Doa KO UMNO dah berpusing balik pada PAS.....1 demi 1 kemungkaran terbongkar....

    Tu baru takat nak jadi MB Perak ..dah lebih 10ribu hektar tanah tergadai...sok kalo Hadi nak jadi PM Malaysia mau negara, bangsa dan agama di gadai oleh PAS....

    Penganut PAS masih xmau berfikirkah lagi?????

  • Anonymous says:
    December 27, 2012 at 4:30:00 PM GMT+8

    kalau betul2 pengarah sprm perak dan kelantan tu puak pas, lebih baik mereka letak jwtn jadilah keldai pas dan sekutunya..jngn dah pencen baru nak kutuk bn..semua habuan dlm kerajaan bn depa sapu..ini kufur nikmat tak bersyukur tandanya mcm org munafik..jngn pandai cakap je..ada kuasa salah guna kuasa..dah pencen baru melalak salahkn bn mcm bekas2 penjawat awam yg jd sampah dlm pembangkang tu..jika ada hg diri letak jawatan, pengundi tak marah..ini baru masuk parti dah nak jd calon..nampak sangat pentingkan diri dan brdendam dgn bn.masa dlm kerajaan lu buat apa oii..mcm ydp pas lenggong,bekas pengarah jpn, bekas pengetua sekolah sains teluk intan, bekas pegawai kanan felda, bekas pengarah jsjk dll tu, mcm bekas menteri penerangan yg rumah mcm istana di kedah tu...udah le..rakyat dah tahu kotornya tangan anda semua..

  • Anonymous says:
    December 27, 2012 at 5:34:00 PM GMT+8

    Sebenor nyeeee.... Ustaz Ahmad Awang tu yang kite kene tenyeh muka dia ketemboook.... die yang ngalang kerjesame UMNO/PAS nak tubuh Kerajaan di Perak 2008.

    Aku tak nok le sangat meghohkan Ngeh n Nga niii... deme tu caubanis. Ade je peluang deme sapu jeeee... kawan-kawan tak dapat same itu deme punya fasal lah. Bior nye bele dighi deme kate kengkawang Ngeh n Nga nih...

    Sebelum mengkome belasah Ngeh n Nga niiii... korang caghi tuuuu... menatang Hji Mat Pesuruhjaye PAS Perak tu... Pegi tangkap lempor je dalam Tasik Ghaban kat jalan Lenggong, yooor nye makan dek ikan toman di situ. Menatang punya tok aji Mat niiihhh....

  • Anonymous says:
    December 27, 2012 at 5:35:00 PM GMT+8

    Sebenor nyeeee.... Ustaz Ahmad Awang tu yang kite kene tenyeh muka dia ketemboook.... die yang ngalang kerjesame UMNO/PAS nak tubuh Kerajaan di Perak 2008.

    Aku tak nok le sangat meghohkan Ngeh n Nga niii... deme tu caubanis. Ade je peluang deme sapu jeeee... kawan-kawan tak dapat same itu deme punya fasal lah. Bior nye bele dighi deme kate kengkawang Ngeh n Nga nih...

    Sebelum mengkome belasah Ngeh n Nga niiii... korang caghi tuuuu... menatang Hji Mat Pesuruhjaye PAS Perak tu... Pegi tangkap lempor je dalam Tasik Ghaban kat jalan Lenggong, yooor nye makan dek ikan toman di situ. Menatang punya tok aji Mat niiihhh....

  • Anonymous says:
    December 28, 2012 at 6:51:00 PM GMT+8

    Malas dah nak repot SPRM... asal BN laju je masuk paper bukak kertas siasatan, klu pembangkang dah kena maki hamun baru kluar statement ' siasatan rahsia, xleh dedah kepada umu'...
    Lepas ni SPRM jadi mcm Suhakam, rakyat cop smua geng pembangkang, xda sapa nak caya keucali org taksub pembangkang...
    Klu geng sana pun, at least biar adil la... klu adil dua2 belah pun kena sama rata, rakyat sokong mana pun akan anggap SPRM tu ada integriti...
    Bab Ngeh Nga ni, klu semua perasan, tiap2 kali pas buat solat hajat/doa musnahkan BN & mcm2 doa lain, semua balik kat dia... kifarah tu, klu x sedar diri jugak xtau la nak kata apa lagi, dalam kubur jawab la masing2... Ngeh/Nga tu kafir harbi, dia peduli apa benda halal ke aharam, asal duit dia sapu jela... yg Islam tu, klu malu ngaku Melayu pun, jgn la join tumpang skaki - memberi rasuah tu sama teruk ngan menerima -TITIK-

  • Sou Yuen says:
    December 28, 2012 at 7:37:00 PM GMT+8

    Anon December 28, 2012 6:51:00 PM GMT+08:00

    True!

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)