Monday, November 12, 2012

Situo terkutuk lagi kuak nipu ngaku pejuang Isle



Hokkkk Aloohhh!



Nampak tak drama hebat dia? Fuhh Hebat orang tua ni bab buat drama... Yela 'Tok Guru' lah katakan... Kesian aku tengok orang tua ni, Taktahu cerita main bedal je...

Video ni apa ke benda nya orang tua oi?




Pandangan Nurul adalah supaya amalan ugama menurut kehendak sentimen rakyat semasa dan bukan ditekankan menurut perintah Allah dan ajaran Nabi Muhammad. Ajaran Allah mengikut the mind dan ditukar tafsir menurut kehendak semasa dan pandangan awam.

(Tambah pula Utusan dan Malaysiakini tulis ni ....




(Moleklah tu, usah cayo Malaysiakini Soroskini)


Tu lah makan lagi nasi dua bungkus...

Cubalah selidik dulu sebelum main cakap je Pok Nik oiii!

Ekkk! Janganlah marah aku, Aku tahu lah dia ni ibarat dewa bagi orang-orang PAS. Apa saja yang disuruh oleh Nik Aziz pasti pengikut tegar dia buat. Tak caya? Tanya Pok Nik. kahkahkah

Wahai penganut pas, Inilah bukti dia yang Korang diketuai oleh orang tua yang taktahu apa-apa pun.

Cili Padi

Kah kah kah kah kah .... Tok Guru ajaran sesat ngaku dirinya pejuang Islam. Kesesatan pandangan Nurul pun dia tak boleh faham. Memang bodoh punya guru sesat.

Alahai Tok Guru pejuang islam ... berapa orang dah kamu masukkan Isle? Berapa banyak masjid kamu dah bina? Berapa sekolah pondok kamu bangun dan uruskan?

Ada sekolah ugama pun pakai duit di seleweng dari kerajaan negeri untuk diri sendiri!

Nik Aziz penganut ugama Isle, bukan Islam.

10 comments:

  • Anonymous says:
    November 12, 2012 at 3:56:00 PM GMT+8

    Di luarnegara Presiden yg berugama bukan Islam terjebak dalam hubongan sulit, perzinaan, kerana maruah meletakkan jawatan. Bari ini Jeneral 5 bintang dan pengarah CIA meletakkan jawatan apabila tersebar cerita yg belaia ada hubongan dgn betina lain, kerana maruah dan bertaunggunjawab letak jawatan.
    Di Malaysia, negara yg ditudoh tidak ada hak asasi, tidak ada keadilan, negara kejam, Mahkamah yg ditudoh Kangaroo, sampe kes liwat bole ditangguh sampe 3tahun lama, tetapi Ketua Umom yg sudah terang lagi bersuloh terlibat dgn kancah terkutok dan jijik, iaitu menyondol lobang taik, lobang najis, lobang jubor, jantan2 dan boypren2 masih tidak meletakkan jawatan, malah bercita cita nak jadi PM, masih merasakan diri suci dalam tahi babi, bole masuk mesjid dan surau nak beri ceramah dan takzirah agama. Videoporn sudah konpom oleh 3 pakar video luarnegara, bahwa lelaki dalam video itu adalh Lelaki Y, yg airkote beliau di sahkan oleh pakar forensik berada dalam dubor Saiful. Muka terpampang dan bogel dalam videoporn, tunggang langaang, korner baring, walaupun sakit tukang belakang kronik, walaupun di suntik dgn HIV, kena racun arsenik. Masih lagi beriya iya, hendak jadi Ustaz, Imam, Pakar Ekonomoney, Punaisihat, Hero Tamil, Perdana Menteri, anukera tuhan, Imam Mahadi.
    Inilah spesis yg bernama BABI, agen Yahudi zionist, yg bacul, takde maruah, muka tak tahu malu, haramjadah, keparat, bngsat dan lahanat. Sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bnngsa dan negara.
    Sedarlah , insaflah wahai saudara2 ku yg masih belum sedar, janganlah merelakan dilhanat kerana bersetongkol dgn Fuckaton haramjadah, perosak agama, bngsa dan negara.

  • Anonymous says:
    November 12, 2012 at 4:12:00 PM GMT+8

    Dah nyanyuk orang tua ni, makin tua makin lambat mati makin PAS menuju kehancuran...tak caya tengoklah!

  • Anonymous says:
    November 12, 2012 at 5:24:00 PM GMT+8

    Pas sudah sampai ke persimpangan. Nak terus berjuang sendirian seperti dahulu, tak dapat undi. Format bersatu secara pura-pura dengan DAP boleh dapat lebih kerusi. Jadi semua pemuka-pemuka PAS dah lama tunggu nak jadi wakil rakyat. Nak juga jadi kaya raya. Jadi kerjasama dengan DAP pun tak apalah. Janji jadi wakil rakyat. Apabila berlaku konflik akidah, terpaksalah tepis dan jika boleh berdiam diri. Jika dipaksa mengatakan pendirian, kasi kilas habis habis dan kelirukan orang ramai. Letakkan perkara tersebut sebagai tak penting. Nak pakai nama Allah,.. boleh.. Nak keluar Islam, ... itu putar belit akhbar umno. Hudud dipermainkan dan diperdagankan. Beri sahaja apa pun alasan akan diterima. Intergritikan tahap tinggi,ulamak besarlah katakan! semua orang akan ikut.

    Itulah pemikiran kumpulan ini. Sekiranya ditakdirkan satu hukuman berlaku oleh pengundi dalam pilihan raya akan datang, mereka tanpa malu akan merubah arah. Apa pula arah mereka selepas itu.

    Sudah menjadi dasar kumpulan ini yang sentiasa terumbang-ambing. Tanpa arah. Itukah kumpulan yang harus kita percayai.

  • Anonymous says:
    November 12, 2012 at 5:54:00 PM GMT+8

    Apa pasal kau benci sangat dengan orang tua tue ha ? Dia dah kencing kau ke ? Sepatutnya kau patut marah pada pemimpin-pemimpin UMNO sebab merekalah manusia paling tak guna. Celik mata saja fikir bagaimana nak mengencing rakyat! Sedarlah...berapa banyak orang UMNO upah kau untuk tulis cerita fitnah dan kebencian ni ? Taubatlah....dan suruh juga pemimpin-pemimpin UMNO kau tue bertaubat dan pulangkan semua harta-harta yang mereka rompak di siang hari kepada rakyat semula !!

  • Anonymous says:
    November 12, 2012 at 6:24:00 PM GMT+8

    Anon 5:54. Tolong nyatakan nama-nama pemimpin UMNO yang kau katakan rompak disiang hari supaya pulangkan semua harta-harta itu. Jangan main tuduh pukul borong. Siapa-siapa pun boleh tuduh. Kalau tak tahu siapa curi apa, lebih baik diam saja. Memang perangai macam sial biloa buat tuduhan borong macam tu.

  • Anonymous says:
    November 12, 2012 at 6:29:00 PM GMT+8

    Anon, November 12, 2012 5:54:00 PM :

    Hahahaha...btul tue bro, gua pun nak tny 1 benda kt lu, apsal lu, "Apa pasal kau benci sangat dengan orang UMNO tue ha ? Dia dah kencing kau ke"

    Lu jgn lupa tny kat neek najiees, brapa banyak harta dia dah kelepet, lu tny tny kt setan2 dalam parti ajaran sesat, berapa banyak dirg dh teguk todi kt selangor dapat dr lonnie liuw.

    Lu tny kt setan dala parti ajaran sesat, berapa bnyk diorg bukak pusat urut kt selangor?

    Yang paling penting, lu tny kt setan parti ajaran setan tue, DAH BERAPA BANYAK BINI ORANG DIORG DAH TALA? BINI DARI ORANG DALAM PARTI AJARAN SETAN BERAPA BANYAK DIORG DAH KEKAH?

    bak kata lu, celik mata jer asik nk kencing penganut parti ajaran sesat sbb nak tala bini diorg.

    Bak kata lu jugak, taubatlah lah bro, nama pun parti ajaran setan, baik lu suruh jugak setan2 lain dalam parti ajaran setan tue taubat jugak supaya bini diorg semua x jadi mangsa.

    Soh penganut parti ajaran seatn taubat supaya pulangkan semua duit yg diorg sakau x kira siang dan malam...diorg senang lenang guna duit penganut parti ajaran sesat tue, yang bodohnya penganut parti ajaran sesat..asik kena kencing nak masok sorga neek najiees..

    Bak kata lu bro, baik lu soh neek najiees tu taubat, sbb gua x prnh jmpa org Islam yg kt Tuhan diorg samseng, tuhan diorg pun mencarut, Nabi mereka sama taraf mcm budak2 kampung..bnyk lagi lah..
    neek najiees jer yg boleh kuar fatwa bodoh dan songsang camtu..

    lu soh la org tua bodoh bangang neek najiies tue bertaubat, jgn buat men2 bab Islam kalau bodo bahalaol xder ilmu.

    Orait bro?

  • Anonymous says:
    November 12, 2012 at 8:34:00 PM GMT+8

    pemimpin dan ular-mak pas celik mata je pikir kat mana nak ceramah(baca:mengencing org kampung) harini.boleh dpt sakau duit orang.malam sebelum tido pekena ubat kuat kat kitab haramkah,sambil pikir camne nak tambah bini lagi.

  • cicak mengkarung says:
    November 13, 2012 at 11:40:00 AM GMT+8

    Anon 5.54 p.m.

    Jangan buat fitnah kalau tak ada asas atau bukti yang sahih. Tapi kalau benar ada, buatlah laporan rasmi supaya siasatan dan tindakan oleh pihak berwajib boleh diambil ke atas mereka2 yang kamu katakan.

    Kalau TIDAK baik diam dan tegor ahlul2 dalam kalangan kamu yang keliling memantat tapi tak mahu mengaku. Takkan tak ada yang menyalahguna kuasa atau menyeleweng?

    Ingatlah ... PAS mengkafirkan ahli UMNO hanya kerana UMNO bekerjasama dengan kafir. UMNO tak pernah kata PAS kafir.

    Sekarang PAS telah mengkafirkan diri mereka sendiri kerana mereka telah berkawan dengan kafir.

    Allahu Akbar.

  • Anonymous says:
    November 14, 2012 at 1:48:00 AM GMT+8

    Sedih dengan komen2 yang ditulis..apa2 pun hanya Allah maha berkuasa.amin

  • Anonymous says:
    November 14, 2012 at 9:32:00 AM GMT+8

    Anon, November 12, 2012 6:29:00

    terbaik..

fda

Link2Me WeLinkBk (254)