Greetings

Friday, November 30, 2012

Rafizi tukang lulus, Zuraidah tukang kebas

Kereta mewah yang diguna Zuraida pada 25.11.2012 yang disediakan Automated Contactless Systems Sdn Bhd

Dalam pertemuan itu mereka menceritakan kepada kami tentang sikap buruk Zuraida yang melobi projek di sana sini atas nama wanita PKR. Kononnya komisyen yang akan beliau dapat akan digunakan untuk menggerakkan wanita PKR. Bukan sahaja di Selangor malah hingga ke Pulau Pinang.

Kebanyakkan projek-projek yang Zuraida bawa akan diluluskan kerana menggunakan nama wanita PKR. Zaman kemewahan Zuraida ketika Rafizi berada di Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor.

Prosedur di Selangor menetapkan setiap projek yang hendak dikemukakan kepada kerajaan negeri perlu dihantar kepada Pejabat Penasihat Ekonomi Selangor untuk dinilai dan dicadang supaya diluluskan. Di sana Rafizi yang banyak memainkan peranan untuk melobi Anwar bagi meluluskan sesuatu projek.

Masalah ‘terlebih makan’ telah membuatkan Rafizi bermasalah dengan Pejabat MB Selangor terutamanya dengan Faekah Hussin, yang akhirnya menyaksikan Rafizi telah meletak jawatan.

Setiap komisyen yang Zuraida dapat hasil dari kecekapan beliau melobi projek atas nama wanita PKR tidak disalurkan kepada wanita dengan sepatutnya. Lebih kepada untuk kepentingan beliau. Apabila wanita PKR minta peruntukkan untuk melaksanakan sesuatu program, beliau akan menjawab tiada peruntukkan dan meminta mereka berusaha sendiri.

Menurut seorang wanita PKR apa yang terjadi kepada Zuraida sekarang adalah bala hasil dari beliau memakan wang yang sepatutnya menjadi milik parti. Menurut mereka lagi sebab itu sehingga ke hari ini tidak ada seorang pun pemimpin wanita PKR yang tampil mempertahankan beliau apabila kemampuan luar biasanya terdedah.

Baca kisah sepenuh Zuraidah dan Rafizi sini

3 comments:

  • taipingcentral_harapan melayu says:
    November 30, 2012 at 9:35:00 AM GMT+8

    Mohon di linkkan blog teman ni ye bro..

    http://taipingcentral.blogspot.com/

    Latest article :

    http://taipingcentral.blogspot.com/2012/11/china-doll-verse-2-mcm-sama-plak-ni.html

  • Anonymous says:
    November 30, 2012 at 6:27:00 PM GMT+8

    Rakyat tidak bodoh, rakyat tidak pekak, rakyat bole menilai mana yg permata dan yg mana musibat. Rakyat melihat perangai dan gelagat pemimpin2 Fuckaton Haramjadah memang haramjadah. Dari soo Cocky, Arrogant bastard, Tokong, anak beranak, agen Yahudi zionist Neocons, Parti Ajaran Syaitan nirrajim dan pemimpin2 terencat akal sekor2 ini, memang haramjadah. Tengok saja yg apa yg terpatul dari mulut bau najis vavi pemimpin2 fuckaton haramjadah, penipuan, pembohongan, fitnah, rekayasa, janji2 bulan bintang dan cakrawala yg indah, hinggakan ada yg tergadai budi, hinggakan ada yg tergadai maruah, kampong, sperti orang2 di kampong buahpala, hinggakan ada pendudok kampong ingin bunoh diri dgn menuang minyak tanah, akibat dizalimi oleh Hero Tamil dan Lim Guan Lanchow. Rakyat janganlah sesekali ditipu, dikencingkan oleh pemimpin2 fuckaton haramjadah yg memang haramjadah.
    Ketua Umom, yg tak reti2 nak bertaubat, kena suntikan HIV, kena rasun arsenik, sakit tulang belakang kronik, masih tetap melangani pelacur, masih menjubor, masih lagi peliwat, masih dgn aktiviti terkutok, pejuang keselamatan Israel, tetap keparat, bngsat dan lahanat kepada agama, bngsa dan negara.
    Kekasih awal dan akhir beliau, YB Jamban hanya menjual aiskrim dan lendir isteri dapat hidup dalam kemewahan, rumah besau, kereta Ferrari, katil Itali, jamban besau, wang harami dalam dan luar negara.
    Mak Lampir hanya jual buah bole mampu, tiap2 tahun beli kereta baru, sekarang dah ada kereta Merc pulak, walaupun badan bau hamprak busok.
    Osetat Badigol hanya buat kaunseling jam 3pagi je, bole mampu kawin 2-3bini. Siang hari pukol bantai depan anak2, sampe lebam2 tanpa rasa segan dan malu, perangai membuli natang. Malam hari adahati dgn isteri yg lebam, d pukol dgn nafsu vavi dalam bilek atas katil. Celako3 Osetat giler vavi.
    Isteri Kak Wan Jijik hanya jual airmata mengemis merayu di khayalak ramai,pelakon murahan, hanya kerana hendak menipu dan membohong rakyat, membela kote bengkok Sang Suami untuk terus terusan menjubor anak2 bngsa yg tak berdosa, untuk terus terusan pelacuran dgn Cina Doll, Siam Doll, mak Nyah Doll dan boypren2 Doll, hanya kerana dikipas oleh Hero Tamil, diberikan impian nak jadi 1st Lady, hidup dgn kemewahan, pakaian2 yg mahal2, kerata besau2, rumah besau, jamban besau, katil besau, wang harami dalam dan luar negara.
    Inilah haramjadahnya Fuckaton haramjadah, spesis2 yg takde maruah, tak bermoral, keparat, bngsat dan lahanat.
    janganlah merelakan diri anda dilahanat kerana menyokong dan bersetongkol dgn Fuckaton haramjadah yg hnnya akan menghuruharakan, meranapkan, agama, bngsa dan negara.

  • Anonymous says:
    December 1, 2012 at 12:05:00 AM GMT+8

    Minta siasat berapa ratus ribu RM ada dalam akaun laki Mak Lampir ni. Dorang laki bini ni dok kelepet duit rakyat kat Selangor terutama Ampang.. duit tebatan banjir RM2.5juta Ampang Tasik tak tau pergi mana sejak 2010, penduduk dah berapa kali hanyut, tenggelam sampai bumbung.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)