Saturday, November 17, 2012

Perjanjian sulit PAS hentikan tuntutan Negara Islam dan Hudud

Seorang bekas ahli seumur hidup PAS, Zainon Ismail atau lebih dikenali dengan nama pena sebagai CN Al-Afghani mendedahkan PAS telah menandatangani satu perjanjian sulit dengan DAP dan PKR untuk menggugurkan perjuangan hudud dan Negara Islam.
Menurutnya, perjanjian sulit itu ditandatangani pada 18 Disember 2009 di antara Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, Penasihat DAP, Lim Kit Siang dan Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
“Kita ini ditipu oleh pimpinan. Kalau baca dalam buku saya ini, ada saya sebut, persefahaman pada 18 Disember 2009 telah disebut dan ditandatangani oleh tiga orang pemimpin.
“PAS oleh Tuan Guru Haji Hadi, PKR oleh penasihat dia, dan DAP oleh Lim Kit Siang.
“Apa yang ditandatangani, di antara kandungannya, apabila PR berkuasa di Putrajaya, pemerintahan ini tidak akan menyentuh tentang hudud dan Negara Islam,”dedahnya dalam Wacana Mengembalikan Pas ke Landasan Asal, 11 November.
“UMNO memang jahat, tak mahu buat hudud, tapi UMNO tidak pernah janji untuk buat hudud. Dan dia (UMNO) tidak pernah tandatangan untuk menafikan hudud.
“Tetapi pimpinan kita menandatangani..tidak akan laksanakan hudud. Ini kita tidak tahu perkara ini. Ini kesilapan pemimpin-pemimpin kita, buat sesuatu tidak hebah kepada rakyat,”katanya lagi.
Semua pendedahan itu terkandung dalam buku terbarunya yang akan berada di pasaran tidak lama lagi.
C.N Al-Afghani sebelum ini pernah menulis buku kontoversi bertajuk ” Mohd Sabu Air Mata di Bumi Memali,” mendedahkan wujudnya penyelewengan dan penipuan berjuta-juta ringgit milik berpuluh-puluh anak yatim, 14 balu dan 200 mangsa Memali oleh pihak kepimpinan PAS.
Akibatnya, buku tersebut dilarang dijual ketika berlangsungnya Majlis Memperingati 25 Tahun Memali pada November 2010, namun difahamkan saudara mara dan anak-anak mangsa Memali berusaha gigih menjual buku tersebut agar penyelewengan itu terdedah kepada umum.

9 comments:

  • Anonymous says:
    November 18, 2012 at 1:48:00 AM GMT+8

    Tanya mat sabu pasal hukum sedut

  • Anonymous says:
    November 18, 2012 at 5:47:00 AM GMT+8

    Pasal Memali ... nanti UMNO juga dipersalahkan ... tengoklah.

  • Anonymous says:
    November 18, 2012 at 8:18:00 AM GMT+8

    Mat Sabun adalah spesis yg pengotor bolor, adakah air burit dgn Kak Mah, dibiarkan di janggut dn misai beliau berhari hari, tak dicuci, kerana membuat dia berhari hari stim kodok. Inilah dia pemimpin yg pengotor, siapalah ahli2 yg bersalaman dgn dia, daptlah berkat air burit Kak Mah yehh. Ada pulak yg lebih dahsaht peluk cium dia lagi..ish ish ish ishh ish dapt berkat yg membawa bala bencana dari pemimpin yg pengotor bolor.
    Undilah PAS, Parti Ajaran Songsang, fuckaton yg takde berkat, fuckacton mendapat laknat.

  • Anonymous says:
    November 18, 2012 at 11:47:00 AM GMT+8

    Bukankah Rasulullah (saw) sendiri berpesan akan peri pentingnya memerangi golongan Khawarij murtad ini. Malah, baginda sendiri menegaskan dengan jelas akan kesediaan baginda dalam memerangi golongan seumpama ini serta berkat berbuat demikian

    Umat Islam Malaysia tidak perlu mengangkat pedang atau senapang membunuh golongan ini. Membunuh mereka secara politik sudah memadai buat ketika ini. Persoalannya adakah Umat Islam Malaysia berani berbuat demikian. Adakah mereka masih berpegang kepada secebis iman yang menisbatkan bahawa kesetiaan pada Allah dan Rasul merupakan asas iman itu.

    UMNO sememnagnya salah dalam tidak melaksanakan hudud seperti kata al-Afghani tetapi orang fasik masih terbuka pintu taubatnya selagi mengucap syahadah, tidak mengangkat Thagut serta tidak memurtadkan diri dengan menolak Hudud mentah2 seperti PAS atau berucap pelik menghalalkan kebebesan untuk bermurtad dan sewaktu dengannya.

    PAS menghalalkan perempuan dayus yang terpacul dari mulutnya akan kebebasan para Muslim untuk murtad walhal disana di firmankan dalam al-Quran bahwa 1. addeeen di sisi Allah adalah Islam 2. Manusia dan Jin dijadikan Allah untuk menyembah KeesaaanNya semata-mata 3. Bertasbih dilangit dan bumi segala kejadian Alam akan kebesaran Allah dan puluhan ayat lain.

    Dri itu jelas PAS adalah, Parti Angkatan Syaitan (iblis) kerana hanya Syaitan yang akan memperdayakan manusia agar mengikut kata-kata perempuan laknatullah.

    Cukup saya bermadah untuk anda renungkan bersama. Adakah begitu susah membunuh Parti Ajaran Syaitan melalui satu pangkah saja? Adakah iman kita begitu rapuh hingga kita tidak bermaya berbuat demikian? Adakah hubbun dunya terhadap Putrajaya begitu kuat hingga mengatasi hubbun akhirat Allah azza wa jalla? Tepuk dada tanya iman. Ingat juga adakah kita sedia bersekongkol dengan Syaitan agar kuasa politik kita terlepas kepada kapiak laknatullah. Pelik sekiranya begitu.

    Tetapi ingat PAS, sekalipun anda berjaya memperdaya umat Islam yang tinggal nama Islam sahaja, akan ada pejuang-pejuang Allah yang berdiri tahajud pada malam hari, yang berzikir pada siang hari yang akan bangkit mempertahankan kesucian agama Allah dan martabat Rasulnya. Kita tunggu dan lihat bilamana isyarat menghunus pedang Allah berkumandang, insyaAllah......

    Lihat isi hadis yang dimaksudkan:

    Sesungguhnya akan lahir dari keturunan lelaki ini golongan yang berumur muda dan berakal pendek, mereka bercakap dengan percakapan yang baik (pada zahirnya), baca'an quran, solat dan puasa kamu tidak setanding baca'an, solat dan puasa mereka, kamu akan rasa solat kamu lekeh berbanding solat mereka, mereka sangka quran yang mereka baca adalah hujah untuk mereka tetapi sebaliknya ia adalah hujah ke atas mereka, mereka membaca quran dengan lunak tetapi ia tidak melepasi halqum mereka, mereka memerangi orang Islam tetapi membiarkan saja para penyembah berhala, mereka terkeluar dari Islam sebagaimana anak panah menembusi sasarannya, dilihat pada mata panah, pengikat mata panah, kayu panah dan sirip panah tiada sebarang kesan darah dan bulunya, sekiranya aku sempat bertemu mereka nescaya aku akan perangi mereka seperti kaum Ad, sekiranya kamu bertemu mereka maka perangilah mereka kerana memerangi mereka menjanjikan ganjaran pahala yang besar di sisi Allah S.W.T. pada Hari Kiamat."


    Warrior 231

  • Pikachu says:
    November 18, 2012 at 1:05:00 PM GMT+8

    Kalau zaman sahabat Rassullulah..mmg dh kne pancung dah org murtad2 nie kalau msih x nk menerima islam....skrng persoalan die asl PAS snyp?

  • atuk ko says:
    November 18, 2012 at 5:19:00 PM GMT+8

    ngencing je la hang ni @ hang yg kena kencing.. awat la bengong2 puak2 umnongok ni..
    warrior 231 sembang deraih boleh la..
    kalau hampa orang ngaji, teguq la dulu pemimpin umnongok yg munafiq tu. ada berani? mana ada.. sebab hampa semua penjilat tegar.. tinggai 157 hari lagi umnongok dikuburkan.. punya la penakut pm hampa sampai nk buat pru pun tak berani.. nak kena tunggu parlimen bubar sendiri. tang tu pun hang tak nampak lagi? hampa semua memang karut..

  • Anonymous says:
    November 18, 2012 at 6:39:00 PM GMT+8

    Salam Atok Ko .. Kita adalah insan yg sama dicipta oleh Allah .. Jangan lah terlebih menhukum .. Insaflah kita sama Berak keluar T.HI ..

  • blogenstarz says:
    November 18, 2012 at 9:34:00 PM GMT+8

    Bangang dan terlalu bangang !

  • Sou Yuen says:
    November 19, 2012 at 9:03:00 AM GMT+8

    Typical PR mule like atuk ko haha, cannot discuss the issue (or does not have any idea what this all about),in the end attack personal huhu..in government side there is cleaning progress and olders being replaced by youngers. I don't see same progress in PR,same sh** still there,ain't it?.

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)