Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Friday, November 16, 2012

Pemuda PAS ngaku Harakah dan Nik Aziz haramjadah

Haramkah menjadi isu dalam Muktamar Dewan Pemuda PAS. Wakil DPP Putrajaya, Sharuddin Zaini bersetuju dengan DPP Pas Petaling Jaya untuk mendesak PAS Pusat merubah struktur dan jika perlu di pecat orang tertentu dalam Haramkah.

Wakil DPP Mersing, Yani Abd Rahman menolak usul tetapi rata-rata hampir semua perwakilan menyokong agar Haramkah distruktursemula.

Firdaus jaafar mengusulkan undang undang dengan digubal supaya sistem AES yang melibatkan sistem pemasangan kamera sebanyak 831 tempat tetap dan 3,842 kamera diletak bawah PDRM.

Mereka membantah lokasi pemasangan atas sebab kawasan bahaya dan mendesak AES ditangguh dan satu sistem baru dilaksanakan.


Dalam hal usul ugama, Khairul Faizi, Setiausaha DPP Pas Pusat mengusulkan isu penghinaan agama terhadap komponen BN seperti isu hudud oleh Datuk Chua Soi Lek, isu Heng Sai Kee berkaitan Tok Guru dan tiada pula bantahan dikalangan pemimpin UMNO.

DPP mendesak agar Datuk Soi lek meminta maaf dan menyeru rakyat menolak UMNO kerana mempermainkan agama.

Tak mahukah Khairul desak bantah Karpal Singh dan bantah Tok Guru kerana kenyataannya yang bodoh dan merosakkan pemahaman kaum bukan Islam terhadap amalan Islam seperti menyatakan pakaian menjolok mata penyebab berlaku rogol.

Kenapa tak tanya kenapa pemimpin PAS tak sokong Nasharuddin yang menyokong Hudud dan negara Islam terhadap kenyataan anti Islam Karpal Singh?

Dengan Pemuda PAS cuba nak main politik dengan cuba menimbulkan kemarahan orang Melayu terhadap Chua Soi Lek seperti yang distrategikan oleh Tamrin, mereka membantu mendedahkan betapa bodoh dan haramjadah Nik Aziz dan mulutnya. Maknanya Pemuda PAS ngaku Nik Aziz haramjadah.

Nak buat macam mana bila ada Perwakilan PAs telah mengkritik ucpaan Ketua Pemuda sebagai tidak membina. pemuda PAs seharusnya menjadi ejen pendesak dan penegur.

3 comments:

  • Anak Lenggong says:
    November 16, 2012 at 5:07:00 PM GMT+8

    bodoh dan hpokrit punya lobai PAS bila MCA bising berkenaan hudud dia punya salak lebih kuat daripada anjing sehingga berlonggok ditepi jalan tetapi pabila karpal singh yang bising menikus cam syaitan bisu dengan alasan benggali tu kapir tak mengenali islam..

  • Anonymous says:
    November 16, 2012 at 6:12:00 PM GMT+8

    Adakah spesis yg sudah bergelumang dalam kancah terkutok iaitu menliwat, berzina, korupsi dan kronisma itu mulia sifatnya? Sperti pengakuan adik terangkat beliau mereka berdua sudah menjalin cinta pandang pertama dan hidup sbegai merpati dua secoli sejak dari tahun 75/76 lagi. Berhari hari, berminggu mingu, berbulan bulan, bertahun tahun, di dalam bilek sebumbung dgn Kak Wan Jijik dan anak beranak, merpati dua secoli, berasmara dana, dibwah lampu listrik, di atas katil buat projek, menjuboh, aku gosok engkau lipat. Walau pun didalam bulan puasa Papa Hebat, Hero Tamil akan pergi bermain 'Tennis' di atas katil Tivoli Villa, katil, tilam dan bantal menjadi saksi, bekas air kote beliau bertompok tompok, berdas das bercampur dgn air lendir, berbagai bagai campuran dari jantan2, isteri YB jamban, isteri2 orang, pelacur2 dalam dan luar negara. Apakah ini spesis nak disnjung sebagai Anukera tuhan? Apakah spesis macam gini dikatakan Imam Mahadi? Apa punya giler vavi? Insaflah dan bertaubatlah, janganlah bersetongkol dan menyokong spesis2 dan Fuckaton haramjadah, dosa yg terlalu besar, janganlah merelakan diri dilahanat dunia dan akhirat. YB Jamban pemimpin PgayR, yg gaji sebagai setiausaha peribadi bergaji RM2500 bole mampu beli katil Itali berharga pulohan ribu. Adik beradik dan ibu kandung sendiri, Si Tanggang bangsat sanggup buang dan sisih hanya kerana untuk Boss. Bukan itu saja isteri sendiri sanggup diberikan buat santapan Boss Di Tivoli Villa. Air Lendir isteri tidak berharga buat YB Jamban, tetapi kereta Ferrari yg diutamakan. Inilah perangai dan gelagat keparat, bngsat dan lahanat pemimpin2 PgayR.

    Undi PAS = Undi DAP,
    Undi PgayR = Undi DAP,
    Undi Anwar Zionist = UnDi Lim Kit Cheebai dan Lim Guan Lanchow
    Yg Undi PAS dan sokong Anwar Zionist apa punya bodoh ? Anda sebenarnya mengundi dan menyokong Bapak Komunis rasis giler dan parti rasis, anti Melayu dan anti Islam. Ingatlah jikalau itu yg terjadi anda dikira bersubahat dan sudah tentu mendapat saham atas keranapan dn kehancuran Bumi Tanah Melayu, Islam dan bngsa anda. Jawaplah dalam kubor nanti. Bengap nak mampos, kecik2 taknak mampos, dah tuak menyusahkan diri, anak isteri, mak bapak dan adik beradik. hidup pun sia2 saja meghabiskan oxygen, berlagak samseng konon, tetapi bacul macam idola kamu Hero Tamil pare pundek je.
    Yg sedar, insaflah dan bertaubatlah, bermufarakah demi nasib anak2, agama, bngsa dan negara, janganlah sesekali jad bengap macam pencacai2 najis BABI dn penjilat2 juboq blendir pemimpin2 Fuckaton haramjadah.

  • ARAM says:
    March 1, 2013 at 5:06:00 PM GMT+8

    Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tipa hari

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)