Thursday, November 22, 2012

PAS tak berani doa KO kalau UMNO zalim macam Firaun




Doa Pas yang meminta kehancuran Umno dan Barisan Nasional (BN) selepas solat Hajat sempena muktamar parti itu bermakna menghancurkan umat Islam di negara ini. Begitu pandangan Datuk Seri Noh Omar.

Lain dari UMNO yang tidak pernah meminta doa hancurkan Pas tetapi memperjuangkan dan menndoakan perpaduan dan kemajuan sesama Melayu dan Islam.

Doa yang dibaca oleh adik Tok Guru Sesat Nik Aziz, Nik Razi Nik Mat dah macam bala yang menimpanya.


Menurut kedahan69ers, beberapa jam selepas doa tersebut disebarkan menerusi blog, dan kemudian dipetik oleh stesen televisyen dan disiarkan secara lebih menyeluruh, para pemimpin utama PAS seperti Nik Abdul Aziz, Tuan Ibrahim Tuan Man, bahkan Presiden PAS, Abdul Hadi Awang terpaksa mencari helah membela Nik Razi.

Macam mana mereka boleh lagi nak helah-helah kalau UMNO zalim macam Firaun, Namrud dll. Mesti dah lama dipenggal kepala-kepala mereka dan ahli-ahli PAS di masuk oven untuk dibakar-bakar.


Kononnya doa Nik Rafi dipohon oleh orang yang teraniaya. Dalam doa disebut UMNO seperti Firaun, Namrud dll penzalim ummah dalm sejarah. Ada ke UMNO sezalim itu? Mana polisi atau urusan UMNO bertujuan menzalimkan seperti sezalim Firaun, Namrud dll?

Penganiayaan yang dimaksudkan dan kezaliman yang disebut hanya teka meneka dan dalam kesamaran.

Kalau berlaku kezaliman seperti Firaun, Namrud dll, bagaimana PAS boleh adakan muktamar dan solat hajat di padang sebuah stadium dengan begitu terbuka dan tiada halangan untuk gelar sesiapa zalim dan penganiaya?


6 comments:

  • Anonymous says:
    November 22, 2012 at 8:52:00 PM GMT+8

    Yg sebenarnya doa2 yg dibacakan oleh spesis2 mangkok Pak Lebai bacul PAS, sperti doa menghancurkan BN dan orang2 UMNO, doa pecah perut, doa KO, doa meranapkan BN dan UMNO dan doa2 yg musibat adalah doa2 Yahudi Zionist yg sekarang ini baru diamalkan oleh spesis2 keparat, bngsat dan lahanat PAS PIS PUS. Mereka pikir Allah menjadi khadam mereka, dgn setiap doa mereka Allah harus mengkabulkan. itu sebab mereka waktu berdoa harus terjerit jerit macam orang kena rasuk.
    Semoga doa2 Yahudi Zionist yg di buat oleh PAS akan terpalit kepada diri mereka semua.
    Sedarlah, insaflah dan bertaubatlah segera, lebih2 lagi mangkok yg berada dalam Stadium waktu doa Yahudi zionist diadakan, kerana Azab dan laknat Allah sungguh pedih dan dahsaht, bertaubatlah segera, takut2 malaikat maut didepan mata, tak sempat nak bertaubat, mati pun dikira mati katak, sperti korban2 Memali yg sekrang PAS mengaku didalam AlQuran tidak pun disebut kerajaan Islam dan dalam perlembagaan dan manifesto PAS tidak ada hukom hudud, kira mati sia2 lah. Kesian ahlul2 PAS di Memali di tipu hidup2, sampe mampos oleh PAS, memperdaya mereka2 yg berkorban di Memali, hinggakan tabng Memali dikebas sampe gondol, menzalimi waris mangsa Memali. harap ahli2 PAS sedar, insaf dan dapat berfikir dgn waras akan kezaliman Yahudi Zionist PAS.

  • warisan tmk says:
    November 22, 2012 at 8:58:00 PM GMT+8

    Unspinners,

    Aku bersetuju 1000% dengan pandangan kau. Abang dia dah jadi MB Kelantan lebih 20 tahun, dan dia sendiri dah dapat macam-macam tempias faedah sebagai adik MB, itu pun masih tuduh UMNO/BN zalim...

    Apa yang lebih mengejutkan kita semua ialah reaksi para pemimpin tertinggi PAS, termasuk Nik Aziz dan Hj Hadi, yang lebih ke arah MENEGAK BENANG BASAH, demi mempertahankan rakan separti mereka.

    Sikap taksub kepada kumpulan seperti inilah sebenarnya ASOBIYYAH of the highest order!!!

  • Anonymous says:
    November 22, 2012 at 9:06:00 PM GMT+8

    memalukan agama dan akhlak umat islam.. semakin nampak siapa pas ni.. islam dari segi luaran tapi hitam didalam.. rosakkk.. hancorr dah pas sekarang...

  • Anonymous says:
    November 22, 2012 at 10:03:00 PM GMT+8

    Wahai sedar2 semua..bayangkan lah kalau UMNO tu zalim macam Firaun...nama Pas pun tak sempat 'nak bernafas' nama Pas tak sempat nak di daftarkan..kalau zalim..dah lama Pok Nik dan ahli Pas 'diselamat'kan..tak de dah kat muka bumi ini..Kalau UMNO zalim..tak kan Pok Nik berdendang sayang atas takhta sebagai MB di Kelantan berkurun lamanya...sampai malaikat pun agaknya macam was-was nak panggil 'balik'jumpa Tuhan.

  • Anonymous says:
    November 22, 2012 at 10:14:00 PM GMT+8

    PAS dipimpin oleh orang munafik seperti yang diterangkan dalam surah An-Nisa ayat 138 dan 139. Pengikut pengikut PAS adalah jahil kerana mereka enggan menggunakan pancaindera yang dikurniakan Al'lah.
    Perbuatan dosa ini akan menimpa diri mereka sendiri seperti yang diterangkan dalam surah An-Nisa ayat 111 dan surah As-Syura ayat 30. Bukalah mata , berapa banyak pemimpin pemimpin mereka yang mengalami janji Al'lah ini.

  • Anonymous says:
    November 23, 2012 at 2:09:00 AM GMT+8

    Yang saya kesal Dr harun Din. Mana pendirian dia? Saya kira da tak ada bezanya dengan pemimpin pemimpin Pas yang lain.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)