Tuesday, November 6, 2012

Nurul mahu bapa diberi privacy untuk meliwat!


Rupanya si anak peliwat ini bukan saja membincangkan hak Melayu untuk murtad tapi hak bapa untukbebas meliwat secara privacy dan bebas dari tindakan undang-undang meliwat.

Katanya, pihak berkuasa tidak wajar untuk mengenakan tindakan terhadap mereka yang terlibat dalam gejala tersebut. Dia menyifatkan sebagai tindakan tidak menghormati privasi seseorang.


Oh ... dia mahu semua orang beri privacy kepada bapanya meliwat rupanya.

Dengar video berikut dari 1:40 berikut:


Tolong jangan salahkan Utusan Malaysia atau UMNO ye sayang. Ini video Antara Pos orang PAS yang dibuang.

Laporan Utusan pun berdasarkan Malaysiakini.

Heee .... buanglah tudung tu, Nurul. Buat malu Islam saje...

6 comments:

  • Anak Lenggong says:
    November 6, 2012 at 5:06:00 PM GMT+8

    kalau camtu dia pun boleh bagi bontot dia kat bapak nya untyuk diliwat sebab atas dasar privacy..tarak boleh ganggu punya.

  • malayoo mudah lupa says:
    November 6, 2012 at 5:21:00 PM GMT+8

    PAS kata UMNO tak Islam....ni aku nak tanya yg PKR buat ni Islam ke......ishhhh lebih baek aku jadi kuli hidup susah pun tkpa asal kan aku tk gadai kan agama demi kuasa dan kekayaan

  • Anonymous says:
    November 6, 2012 at 7:53:00 PM GMT+8

    kah kah sama rata semua rasa kah kah kah mana ada dalam dooonia ni hubungan intim samada suami isteri yang sah disisi agama atau pun yang haram skalipun samada sesama jantan,sesama betina atau laki dan bentina yang tak ada ikatan nak buat secara terbuka di Dataran Merdeka ke Dataran Shah Alam atau dalam Stadium Bukit Jalil...akai ada ka??

  • Anonymous says:
    November 6, 2012 at 7:54:00 PM GMT+8

    kah kah sama rata semua rasa kah kah kah mana ada dalam dooonia ni hubungan intim samada suami isteri yang sah disisi agama atau pun yang haram skalipun samada sesama jantan,sesama betina atau laki dan bentina yang tak ada ikatan nak buat secara terbuka di Dataran Merdeka ke Dataran Shah Alam atau dalam Stadium Bukit Jalil...akai ada ka??

  • Right2Differ says:
    November 7, 2012 at 8:09:00 AM GMT+8

    Salam.

    1. Kenyataan2 ini adalah satu kenyataan yang amat merbahaya kepada umat Islam.

    2. Ia membawa mesej kepada golongan muda khususnya bahawa murtad itu halal, LGBT itu halal.

    3. Ia juga satu penghinaan, pengkhianatan, fitnah besar kepada agama Islam itu sendiri, kepada Al-Quraan. Ia memperkatakan apa yang tidak diperkatakan Allah, menghalalkan yang haram.

    4. Saya meminta semua pihak membuat laporan polis supaya pihak polis boleh menyiasat perkara ini.

    Wassalam.

  • Anonymous says:
    November 7, 2012 at 6:25:00 PM GMT+8

    kebebasan sebab itu mak dia diam sebab mak dia da beri kebebasan laki dia meliwat, bini sana sini, anak dia tu da punhisap kote papa dia..kita ingat jubur dia pun papa da test drive sebab itu dia pernah kata " PAPA HEBAT"

fda

Link2Me WeLinkBk (254)