Greetings

Monday, November 19, 2012

Nik Aziz mulut puaka ngaku Melayu dan hukumkan UMNO murtad?


Sebelum Muktamar PAS ke 58, satu kain rentang telah dipasang di Simpang Kota Jembal - Bachok yang bertulis "Melayu wajib sokong PAS."

Wajib? Maknanya tak buat dapat dosa. Berdosa ke tidak undi parti yang banyak berbohong, putarbelit dan membodohkan minda rakyat marhaen demi kuasa politik.

Kalau mereka menjaga kebajikan rakyat, mentadbir negeri dengan tidak menyeleweng duit air RM1.3 billion, dan bawa kemajuan, tak apa nak ngaku dan mohon undi. Kalaulah parti lawan dituduh perasuah, menyeleweng dan salahguna kuasa, tapi apa pula Ustaz Husam Musa yang hanya tak habis2 dengan projek gagal demi projek gagal.

Dahlah itu, projek gagal bukan sebab-sebab yang tak boleh dielakkan tapi sebab yang sepatutnya dielakkan. Kegagalan adalah sebab Husam jadi ular dalam semak yang dok sebat dna seweng wang.

Hairannya, Nik Aziz juga yang kata apa ada pada Melayu. Dia kata Assobiyah dan kita patut hanya fikir sebagai Muslim. Dia tak mahu terima bahawa Melayu itu Islam dan Islam itu Melayu di bumi malaysia.

Jangan sebut nak jaga kepentingan Melayu, Nik Aziz tak akan peduli dan layan. Assobiyah! Assobiyah! Assobiyah!

Tuhan akui kaum, kabilah dan bangsa tapi Nik Aziz tak akui kata-kata tuhan. Si bongok ni tak tahu Assobiyah itu berlaku bila kita diskriminasi kaum lain dan menafikan hak mereka serta berlaku kezaliman. Tuhan ada kata yang berkasud kalau bansga kamu tak bela, siapa lagi nak bela.

Mana tidak, Nik Aziz tak cakap Melayu, dia cakap Urdu. Nik Aziz tak guna duit Ringgit, dia guna duit Riyal. Dia tak  makan makanan Melayu tapi makan makanan Kelantan. Entahlah dia ingat Kelantan bukan Melayu tapi bangsa Arya turun dari langit ingat Nik Aziz?

Dahlah ugama pun tak faham dan ajar orang ugama sesat, kini Nik Aziz nak murtadkan orang UMNO. Baguslah Nurul pertahan hak orang Melayu supaya murtad dan dia pula nak murtadkan UMNO.

Jawablah pasal isu Nurul dan jangan kata Utusan dan UMNO putarbelit dan gembar gemburkan. Video dah tersebr satu dunia. Jawab la dan jangan mengelak!

Hasan Shukri pun mengelak kata kenyataan Nurukl perkara kecil.    

14 comments:

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 5:53:00 PM GMT+8

    idung kemek .... pas tu bantott lak tuu.....

    ada hati nak ngaku arabbb daa... hahaha...

    bollo punya nik aziz...

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 6:58:00 PM GMT+8

    Pas is dead..thats all i know..haha

  • bayan says:
    November 19, 2012 at 7:09:00 PM GMT+8

    Dah kecut berangan muda,imam apa ni pakai botok,Pok Nik !!!!!

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 7:43:00 PM GMT+8

    UMNO tu manusia ke atau pertubuhan?Bila TGNA mendoa kn kehancuran UMNO,melompat selagi ada ulamak2 UMNOFaham ke apa yg di doa kn dn kpd siapa di tuju kn?.

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 8:37:00 PM GMT+8

    SAYA AHLI UMNO AKAR UMBI DAN SAYA TERMASUK DIGELAR MURTAD OLEH NIK AZIZ. ITU SATU DOSA MACAM MANA NIK AZIZ NAK MINTA MAAF PADA SAYA DAN 3 - 4 JUTA AHLI-AHLI UMNO YANG LAIN? SAYA TAK RELA DIGELAR MURTAD. ALLAH PELIHARA KAN KAMI AHLI-AHLI UMNO.

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 9:07:00 PM GMT+8

    Mu ajag org tua ganyut tu makan petai lagi bagus supaya mulut dia bertambah busuk..sekarangpun da bau longkang

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 9:09:00 PM GMT+8

    Anonymous 7:43... Bodoh PiaNG. Pertubuhan boleh digelar Murtad ko ? Engko masa kecik tak mau belajo... dah beso yang engko tau nak kapir/murtadkan org jo. Taksub benor pada pak lebai kambing engko tuh. Mampuh lai baik.

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 10:39:00 PM GMT+8

    Anon 7:43 ahli PAS yang bodoh patut kena tipu dengan pemimpin mereka. Syukur suami saya penyokong PAS kini sokong BN. Dia kata jangan menang sorak kampong tergadai.

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 11:03:00 PM GMT+8

    Selama ini kita menuduh Tok Guru Nik Ajis dengan pelbagai andaian dan gelaran yang menjengkelkan dan jijik..tetapi sebenar kita tak tahu yang sebenar nyer beliau adalah pejuang islam yang sejati.
    Kebanyakan ulasan beliau kebelakangan ini adalah jika di baca seaolah menampakan semacan kurang kewarasan dan agak pelik.
    Kenapa beliau mengeluarkan perkataan2 sedemikian..kalau kita teliti dan amati betul ada hikmah nyer tersendiri yang kita semua terlepas pandang.
    Kerana beliau ingin agar umat islam bersatu padu di bawah pimpinan UMNO kerana bagi beliau PAS itu sendiri sudah rosak dik pengaruh ANWARISM dari dlm parti.
    dimana beliau sendiri tidak berupaya membendung kemenularan pengaruh tersebut.
    Jadi satu jalan yang dilakukan oleh beliau adalah mengeluarkan fatwa2 yang songsang dan bodoh bagi menyelamatkan maruah bangsa melayu..
    Harapan beliau adalah agar org melayu membenci dan meninggalkan PAS kerana bagi beliau PAS sudah tak releven dan mengarut.
    Jadi disitu kita nampak TGNA ini adalah umpama lilin yang membakar diri demi islam dan bangsa melayu.

  • Anonymous says:
    November 19, 2012 at 11:05:00 PM GMT+8

    Anonymous said...
    Selama ini kita menuduh Tok Guru Nik Ajis dengan pelbagai andaian dan gelaran yang menjengkelkan dan jijik..tetapi sebenar kita tak tahu yang sebenar nyer beliau adalah pejuang islam yang sejati.
    Kebanyakan ulasan beliau kebelakangan ini adalah jika di baca seaolah menampakan semacan kurang kewarasan dan agak pelik.
    Kenapa beliau mengeluarkan perkataan2 sedemikian..kalau kita teliti dan amati betul ada hikmah nyer tersendiri yang kita semua terlepas pandang.
    Kerana beliau ingin agar umat islam bersatu padu di bawah pimpinan UMNO kerana bagi beliau PAS itu sendiri sudah rosak dik pengaruh ANWARISM dari dlm parti.
    dimana beliau sendiri tidak berupaya membendung kemenularan pengaruh tersebut.
    Jadi satu jalan yang dilakukan oleh beliau adalah mengeluarkan fatwa2 yang songsang dan bodoh bagi menyelamatkan maruah bangsa melayu..
    Harapan beliau adalah agar org melayu membenci dan meninggalkan PAS kerana bagi beliau PAS sudah tak releven dan mengarut.
    Jadi disitu kita nampak TGNA ini adalah umpama lilin yang membakar diri demi islam dan bangsa melayu.


    November 19, 2012 11:04:04 PM GMT+08:00

  • Anonymous says:
    November 20, 2012 at 12:45:00 AM GMT+8

    UMNO,empat huruf, rengkasan nama.merupai pertubuhan ,satu entiti di cipta, berasas kan sijil pendaftaran dari ROS,pendaftar pertubuhan.
    Maka UMNO bukan manusia,tidak ada nyawa tidak ada roh dan hidup dan mati atas ihsan ROS, bersyarat hantar laporan tahunan dll.
    Maka mustahil pertubuhan bolih murtad, sebab pertubuhan tidak bolih beriman dan angkat syahadah.Serupa macam video klip ,youtube,internet,,mereka adalah lah besi maka tak bolih jadi saksi....
    arjuna waspada
    changkat lobak

  • Anonymous says:
    November 20, 2012 at 2:21:00 AM GMT+8

    Anon.7:43...jenis bodoh tunjuk pandai!!!... bak kata orang tua... kecik kecik dulu...tak nak mampus!!! ( sorey cakap kasar.... tapi suailah dengan kaldai cam lu...)

  • Anonymous says:
    November 20, 2012 at 9:40:00 AM GMT+8

    Aiiii, TGNA tu orang SIAM. Napa pulak Melayu nak sokong SIAM. Napa pulak SIAM nak minta sokongan orang Melayu. Piang tui le.

  • Anonymous says:
    November 21, 2012 at 5:53:00 PM GMT+8

    Aku nk tunggu anjing PAS gantung poster PRU yg ada gmbr Pok Nik Najis tu..aku nk ambik sekeping dua bersama bendera PAS utk dialaskan di tandas rumah aku.. supaya semua ahli keluarga aku boleh pergi tandas sambil memijak dan membiarkan najis2 dilapkan pd poster ini dgn niat inilah PROTES kami kepada perosak Islam (PAS).

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)