Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Sunday, November 4, 2012

Muka Anwar tunjuk jiwa tak tenteram


Muka Anwar menunjukkan muka seorang yang hatinya tidak tenteram kerana dia tahu dia telah mengengkari perintah tuhan dan rasulnya. Dia telah sanggup lakukan apa saja termasuk sesuatu yang merasakkan akidah demi kegilaan mahukan kuasa.


Anwar sudah menyekutu tuhan dan menyemar ajaran yang dibawa rasul dengan menyamakan Islam sama dengan ugama lain dan membolehkan perkara yang tidak boleh.


Wan Azizah pula berapa lama lagi mahu makan hati. Bukan dia tak tahu kecurangan suaminya. Bukan dia tak tahu suaminya melakukan kemungkaran dan membelot agama, bangsa dan negara demi kegilaan kuasa.

Anak angkat orang Korea yang tinggalkan anak di Singapura ini tidak boleh terus tutupkan kegelapan hatinya yang konon menjaga maruah keluarga tetapi mengetepikan Allah dan rasulnya.



6 comments:

  • Anonymous says:
    November 4, 2012 at 5:04:00 PM GMT+8

    kalo aku si jijah dah lama aku pancong kontol si anu tapi kalo dah giler kuasa nak jadi first puk* maruah pon sangup gadai.

  • Anonymous says:
    November 4, 2012 at 5:18:00 PM GMT+8

    Apa ko ni cerita pasal akidah orang, dosa pahla bukan manusia yang menentukan.

    Manusia hanya boleh mengatakan betul atau salah sahaja.

    Jadi kalau tak setuju Anwar jadi PM atau tidak layak sama sekali menjadi pemimpin, sila kemukakan apa yang tak betul dan salah lakunya si Nuar ni. Ko tak payah nak mengaibkan orang yang lain termasuk ahli keluarganya.

  • Anonymous says:
    November 4, 2012 at 8:00:00 PM GMT+8

    Lawaknye komen anon 5:18 pm nih.ko ni dtg dr zaman mana? Ko x penah tngok ke smua bukti yg dedahkan rendah moral si penjubo tu?peliknye aku......

  • malayoo mudah lupa says:
    November 4, 2012 at 9:25:00 PM GMT+8

    Masa dua mentei kewangan dia yg naje kan tax kreta dan harga paspot Msia....lagi nk percaya dhn hanji manis dia...huhh tk payah la enuf is enuf..

  • Anonymous says:
    November 6, 2012 at 3:38:00 PM GMT+8

    Anon November 4, 2012 5:18:00

    Masalahnya Anon oi Si Azizah tu siapa dalam PKR? Nurul Izzah tu sapa dalam PKR? Mestilah kena kaitkan. Azizah mestinya tahu mana hilanganya jam Omega Anwar. Azizah mesti tahu perut Anwar tu boroi ke idak bila buka seluar. Azizah mesti tau rupa bengkok atau tidak Anu si ANUWAR. Tidak ada siapa nak aibkan mereka. Hanya nak mencari penjelasan. Lainlah kita tuduh ANUWAR melakukan liwat atas Azizah tanpa syak dan bukti yang jelas. Ini baru mengaibkan dia atau Anuwar buat sumbang mahram dengan Izzah misalnya. Setakat ni tak ada aib apa-apa pun atas merekalah...

    Sepatutnya mereka bersyukurlah sebab ada juga orang nak cari kebenaran bukan macam orang PKR PAS yang hanya tau buat fitnah kosong. Video yang 99% asli lagi. Bukan macam PAS/PKR Siap tampal muka Altantuya lagi Photoshop failed lak tu.

  • Anonymous says:
    November 7, 2012 at 8:11:00 AM GMT+8

    Ini wajah2 syaitan, wajah2 iblis bros..

fda

Link2Me WeLinkBk (254)