Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Friday, November 16, 2012

Mat Sabu lebih hina dari jilat tak cuci muka


Menurut suatu khabaran bahawa Mat Sabu menerima setiap bulan sumbangan sebanyak RM15,000 tunai di Pulau Pinang. Biasanya Mat Sabu akan ke Pulau Pinang di awal bulan untuk kutip wang tersebut.

Seorang petugas dikatakan akan menyerah 150 keping wang tunai bernilai RM100 dalam sampul yang mana Mat Sabu terimanya tanpa mengira samada ianya cukup atau tidak.

Dikatakan juga bahawa petugas ini telah diamanahkan oleh majikannya untuk “jaga” keperluan Mat Sabu.

Petugas ini turut maklum bahawa ada lagi beberapa rakannya yang ditugaskan untuk menyalurkan dana kepada pemimpin PAS yang lain namun beliau tidak tahu siapa yang “jaga” siapa.

Strategi mereka ialah seorang “jaga” seorang pemimpin PAS – supaya maklumat tidak bocor.

Petikan dari Ibrahim Baba Blog

Isy isy isy ... itu serupa sebulan sekali jilat Theresa Kok yang tukar seluar dalam seminggu sekali. Kotor kan?

Takpa dulu Lim Kit Siang yang kerjakan.

Hai ... sanggup terima duit dari penghancur Islam dan perosak bangsa sendiri!

6 comments:

  • Anonymous says:
    November 16, 2012 at 10:02:00 PM GMT+8

    memang blogger haram jadah,,blog penuh dengan fitnah

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 1:45:00 AM GMT+8

    I've never seen Mat Sabu in person but if his pics is to be believed, he is one ugly looking man!If the article is true, then he is equally ugly inside too.

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 6:54:00 AM GMT+8

    Kalau betul, orang lain dah pegang telor dia
    bukan perjuangan lagi...

  • Anonymous says:
    November 17, 2012 at 1:15:00 PM GMT+8

    10:02:00 PM,

    Kau geram ye? Tak dapat nafikan apa yang blog ni pos?

    Kau takda hujah ke? Tak sanggup nafikan atau beri penerangan sebab takda fakta atau hujah?

    Kesian kau.

  • anaklanang hasan says:
    November 18, 2012 at 6:40:00 AM GMT+8

    Aku percaya 100% pada cerita ni. Tengok muka Mat Sapu pun dah. Kalau bini kawan pun dia lipat dalam rumah kawan ini kan pula duit rm 15,000.00. Tak payah rribu lah rm 15.00 pun dia tibai! Kalau hj hadi atau nik aziz mungkin dia tak buat setakat rm 15 rribu kalau rm 150,000! Lu fikir la sendiri! Kuang , kuang , kuangggggggggg!!!

  • cicak mengkarung says:
    November 19, 2012 at 2:00:00 PM GMT+8

    Anon 10:02 PM ...

    Kalau blog ini penuh dengan fitnah, kamu bagi komen dengan alasan dan bukti, bukan buat kenyataan yang kosong.

    Amat senang kata orang lain tak buat kerja, tidak amanah, suka fitnah, dan bermacam-macam lagi perkara negatif tapi KAMU tu sendiri HAMPEHHHHH ...

    PAS ni hanya pandai kata orang lain tak pandai tapi sebenarnya dia sendiri yang bongok. No substance.

    Dan jangan kata orang lain haramjadah kalau kenyataan kamu itu tidak benar.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)