Keadilan buat mangsa

Keadilan buat mangsa

Wednesday, November 28, 2012

Lawak Pagi: Khalid Samad kena sebijik


Khalid Samad ini satu-satu ahli Parlimen Pas yang tiada seni dan kering. Cara politik dia dalam berhadapan lawan, UMNO agak bulldozer dan crude. Tiada sentuhan halus dan menusuk jiwa.

Apa saja dia cepat sangat menyalahkan UMNO. Ramai orang dah tahu caranya yang tiada berseni langsung dalam berhadapan dengan lawan. 

Baru-baru ini berlaku di tweeter yang betul-betul mengenakannya sebijik.









8 comments:

  • Anonymous says:
    November 28, 2012 at 8:54:00 AM GMT+8

    Khalid Samad mana ada standard nak jadi pemimpin berwibawa. Sia-sia saja menyokong beliau. PuteraNS.

  • Anonymous says:
    November 28, 2012 at 10:30:00 AM GMT+8

    belajar beribu2batu tapi masih bodoh
    SOM MUM BOKMUM OMYOM FIKUN LAYAR JIUN

  • Gopal says:
    November 28, 2012 at 11:23:00 AM GMT+8

    khalid gereja bodoh macam abangnya jugak shahrir tiung

    kalau khalid asyik salahkan UMNO abang dia pulak asyik salahkan mahathir

    sama2 pandai bercakap tapi tak boleh buat kerja

  • Anonymous says:
    November 28, 2012 at 12:19:00 PM GMT+8

    UFB slamber gila. tak payah mengaji jauh-jauh, boleh sepak muka khalid ngan sliper jamban. kahkahkah.

    I.D.A

  • Anonymous says:
    November 28, 2012 at 2:29:00 PM GMT+8

    kena setepek!

  • Anonymous says:
    November 28, 2012 at 7:08:00 PM GMT+8

    anak didik penjajah british dan jepung lagik..kakahkakkahkah...

  • Anonymous says:
    November 28, 2012 at 8:27:00 PM GMT+8

    Naiwaitu dia tu sebenarnya nak tunjuk riak...aku pandai, belajar kat luar negeri... Tapi Allah maha kaya, orang riak spt tu memang patut dimalukan sedemikian rupa.....riak dan ujub akan menipiskan iman dan ketakwaan kita....renungx la Khalid...

  • Anonymous says:
    November 28, 2012 at 9:31:00 PM GMT+8

    Hahaha sama mcm aku pikirkan..

fda

Get your volunteer initiatve funded!

Link2Me WeLinkBk (254)