Sunday, November 4, 2012

Jambu Anwar hilang wibawa, Cakap Rafizi tak dipercayai


Pasal banyak sangat ditangkap menipu hingga kena beberapa saman dalam kes NFC,  lobi untuk syarikat pro PKR Ingress dalam tuduhan kroni dalam projek LRT Ampang terhadap George Kent, dll, orang sudah mula hilang kepercayaan kepada Rafizi.

Kewibawaan Pengarah Strategik PKR terang-terang dipersoalkan. Percubaan untuk spin gagal gila.

Menurut RBF sini7 video yang ditayang untuk menunjuk kenderaan Hummer yang dikatakan diguna anak Nazri tiada satu pun menunjukkan gambar ahli keluarga Nazri atau Nazri Aziz sendiri.

Perkara sama disebut oleh Antarapos 
Malah, tidak terdapat langsung kelibat Nedim atau keluarganya di dalam ketujuh-tujuh video yang ditayangkan itu.

Rakaman video tersebut hanya memaparkan kenderaan itu di perkarangan Clearwater Residence yang dikatakan tempat kediaman keluarga Nedim.

Selain itu, terdapat paparan seorang pembantu rumah turun dari Clearwater Residence dan memindahkan barang dari kenderaan tersebut yang 'disyaki' Rafizi sebagai pembantu rumah kepada Nedim.

 Salah satu video menunjukkan sebuah kereta yang didakwa Rafizi kepunyaan Nedim berjenama Audi yang berwarna hijau walaupun ramai wartawan yang beranggapan imejnya agak kabur.
Para wartawan yang hadir naik marah kerana rasa tertipu. Apabila diasak berkali-kali oleh wartawan, Rafizi trumpet terus menamatkan sidang medianya.

Berikut pula adalah video kejadian itu.....



Hahaha ... trick murah Rafizi dah tak menjadi. Banyak sangat pendedahan tak menjadi. Banyak kali ditangkap menipu. 

Orang dah tak percaya. 

Try again, Rafizi, if people still bother to hear you out!

6 comments:

  • Anonymous says:
    November 4, 2012 at 8:02:00 PM GMT+8

    Muka si munafik ni patut diludah je.hak tuih

  • Anonymous says:
    November 4, 2012 at 8:15:00 PM GMT+8

    sbb reporter ada brain la dia tnya. ternyata rafizi yg tak da brain

  • malayoo mudah lupa says:
    November 4, 2012 at 9:18:00 PM GMT+8

    Klu camni punya pendedahan...so childish

  • Anonymous says:
    November 4, 2012 at 11:17:00 PM GMT+8

    DAH DASAR HISAP KONEK ORG KAT JAMBAN, MAU NYA TAK BANGANG MCM NI.... DIALAH LEMBU PALING LEMBU SEKALI ANTARA BYK2 LEMBU DAN BABI DALM PR...

  • Jijan Mali says:
    November 5, 2012 at 7:54:00 PM GMT+8

    Awat bangang nya mamat ni. Bagi tunjuk video tapi the main culprit (OKT) tak nampak pulak. Semua main serkap jarang lepas tu suroh reporter pi buat confirmation. Bila reporter tanya benda besi dan plastik ni boleh ke buat barang bukti, dia suroh pi tanya Hj Hadi. Mamat ni pun dok letak otak kat kepala lutut macam gang dalam PAs-pis-pus....2x5, 5x2...

  • Anonymous says:
    November 5, 2012 at 10:04:00 PM GMT+8

    Dia orang ni semua adalah para para syaitan yg dilantik oleh Anwar dan dijanjikan akan dijadikan menteri jika Anwar menjadi PM. Itulah sebabnya diaorang sanggup buat apa saja.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)