Seminar Antarabangsa Autisme 2014

Friday, November 9, 2012

Isu Nurul: Ulamak PAS jadi ular dalam semak



"Ulamak-ulamak" PAS lari dari pemberita kerana takut nak kasi kenyataan dalma hal Nurul

Tak payahlah nak hantar Pemuda PAS buat bantahan di pejabat PKR lepas sebahyang Jumaat. Ini semua berlakun saja.

Mana dia kenyataan "ulamak-ulamak" PAS?

MIM menulis:

Setelah pelbagai pihak tampil memberikan pandangan dan ulasan mereka, dikira agak janggal dan pelik bilamana mereka yang digelar ulama dalam PAS melalui Majlis Syura diam membisu seribu bahasa ?

Apakah mereka masih bermesyuarat bagi menentukan apakah langkah yang terbaik bagi menangani masalah ini supaya Pakatan Haprak tidak dianggap lemah ?

Atau mereka tidak mampu untuk bersuara kerana adanya seorang pemimpin seperti Nik Aziz yang sudahpun memberikan kata dua supaya jangan sesekali memberikan sebarang komen mahupun pandangan ?

Inilah sikap PAS yang semakin menjadi-jadi kerana sanggup menggadaikan prinsip sebagai seorang alim ulama demi mengejar dunia politik dan kuasa.

Baca sepenuhnya sini.


Memang pemimpin PAS jadi syaitan bisu, seperti kata Dr MIM sini. Dah sama-sama sesat.

Tak langsung dengar suara Mujahid Yusof Rawa yang badan berbulu macam gorilla.

Baca Utusan malaysia sini


Yang hanya bercakap adalah Father Khalid Stammer berkata JAIS akan siasat. Apa nak siasat-siasat lagi?

Lepas siasat kasi laporan pada dia dan dia letak atas kerusi untuk lapik bontot dia. Orang tanya dia kata sedang kaji laporan dan akan umumkan dua tiga bukan lagi. 

Trick basi ....


Memanglah yang pertama sokong Nurul Izzah adalah Khalid Samad. 

Sementara itu, Dr Dzulkifli nak jumpa mengadap Sultan untuk jelaskan perkara sebenar. Baca Agendadaily sini

Setakat parasit-parasit ini baik tak payahlah ....  

Alahi ... ingat Tuanku Sultan tak baca blog dan buka You Tube, ke?

7 comments:

  • Anonymous says:
    November 9, 2012 at 3:55:00 PM GMT+8

    MAJLIS SYURA TU ULAMAK ULAMAK KE ?
    AI YA WHAT A JOKE. HANYA PANDAI CACI MENCACI SAJA, BAB AKIDAH...........SENYAP MACAM TIKUS, KERANA. R E S P E C T. ABANG BESAR AL JUBURRI.
    TAKUT SALAH CAKAP, NANTI TAK DAPAT JAWATAN MENTERI. !

  • Anak Lenggong says:
    November 9, 2012 at 3:56:00 PM GMT+8

    Melayu PAS cuma bertopengkan cara berjubah..berketayap dan berjanggut disepanjang masa untuk terus menerus menipu penyokong nya bahawa meraka berjuang untuk islam..tetapi hakikat sebenarnya mereka ni pun manusia biasa tidak dapat lari daripada sikap tamak..dengki..inginkan kekayaan dan kaki betina..tengok je apa jadi dengan Kedah pabila mereka dapat memerintah..bukan berlandaskan islam tetapi lebih teruk daripada pemerintah terdahulu..Kelantan tak payah cakap laa..MB nya yang umpama musang berjanggut cuma tau mengutuk dan menyalahkan orang lain tanpa nak melihatkan kepada diri sendiri yang dah terlondeh kain nya asyik dik diliwat oleh nuar brahi dan kit siang anak beranak sahaja.

  • Anonymous says:
    November 9, 2012 at 5:08:00 PM GMT+8

    yaaa laaa sahabat, ulamak dalam pas nie ulamak RM & Kuasa jaaa, kalau bantah, tentu pru nanti tak lekat, mcm nasharuddin, lepastu pulak fulus akan disekat lah, mcm mat sabu lah, penang bagi rm belas2 ribu laa weiii tiap2 bulan, jadi tak boleh bantah daaa, yaaa atau tutp mulut...

    satu lagi, ulamak dalam pas nie ulamak syiah lahh der, mana ada depa baca quran dengan hadis, dok kira quran depa dengan ayatollah depa jaaa, mana ada nabi muhammad saw lagi dah, sooo tanya mat sabu, kan dia nak jadi ayatollah pendang, markas terbesar syiah di malaysia...

    pru nie, syaih + kristian evegelis(pakatan) lawan sunni(kerajaan).. boleh mati kita ahli sunnah wal jamaah, mcmana yang terjadi disyiria,sunni dibunuh syiah,rujuk u tube yeee, apa yang catat dalam al quran tu, pasti terjadi, orang beriman akan diangkat dari muka bumi ini sebelum kiamat,tinggal lah golongan mcm ulamak dalam pas pis pus...... ulamak dalam pas kenapa sudah jadi bisu, alquran sudah terangkan, jadi percayalah sahaba sekelian, benda tu dah dok terjadi sekarang....

  • dol.mat says:
    November 9, 2012 at 5:52:00 PM GMT+8

    saitan pun ada baik sikit. bukan ular dalam semak pas parti meyemak adalah lalang dan dalang..

  • Anonymous says:
    November 9, 2012 at 6:02:00 PM GMT+8

    hahaha....
    bila masa plak lah ada golonag Ulama dalam parti ajaran sesat?

    kalo ada golongan Ulama yang beragama ISLAM, diorg x jadi setan bisu lagi pekak bila neek najiees dok kata Allah pun mencarut.

    Kalo ada Ulama yang beragama Islam, diorg x jadi setan bisu yang bahalol bila neek najiees selamba jer kata Nabi kita sama jer dgn mat2 kampung lain..

    kalau neek najiees tue dah bodo bahalol x boleh diajar, penganut lain yang beragama Islam ketuk lah sikit kepala org tua bodoh kutuk tue..

    Sedarkan sikit org tua bahalol tue jgn suka2 jer kuarkan statement bahalol dia psl Islam.

    Gua nak tanya, penganut parti ajaran sesat tue agama Islam ker agama isle? neek najiees tue maksum sgt ker bg diorg?

    hahaha...patut ar nama parti pun parti ajaran sesat...hahaha..

  • Anonymous says:
    November 9, 2012 at 8:32:00 PM GMT+8

    Mereka orang politik yang menggunakan isle sebagai topeng tu aje, suka sangat jadi ulama bisu,mereka ini la mencari dunia.

  • PokNik Soh says:
    November 10, 2012 at 5:11:00 AM GMT+8

    Pada khutbah Jumaat hari ini, telah melata pencarut-pencarut PR (sebahagian besar katib cari makan PAS yang lain pencarut tegar) memanjat mimbar mimbar masjid memberikan khutbah mempertahankan Nurul..semua khutbah diselaraskan dengan membawa mesej bahawa segala apa yang ditulis, dikabarkan melalui media, Utusan Melayu dan blog adalah fitnah yang nyata, fitnah semata-mata oleh orang-orang fasik ( UMNO ler tu) . Sebahagian dari khutbah itu menyebut ayat Al-Quran tentang apabila datang orang fasik membawa kabar, maka hendaklah kamu siasat dan janganlah mempercayai sebulat-bulatnya, apatah lagi orang fasik tersebut (Utusan Melayu telah dihukum sebagai pembawa fitnah).
    PAS amat jaguh didalam mengalih perhatian terhadap isu-isu yang sebenar dan teramat mudah menyelesaikan masaalah hanya dengan membaca sepotong ayat dan melemparkan celaan kepada UMNO. Bagi PAS segala permasaalahannya adalah disebabkan oleh UMNO.
    Analoginya adalah teramat mudah. Bukan UMNO yang meletakkan Anuwar, Izzah,Karpal, LKS dan LGE disitu untuk dijadikan bahan fitnah UMNO.Hakikatnya adalah telah tertulis bahawa Janganlah kamu menyangka bahawa kamu telah beriman dengan sebenar-benar keimanan sehingga kamu diuji*** Sedarkah Ulamak-ulamak PAS bahawa ini adalah ujian diatas perjuangan dan keIslaman kamu?? Jika selama ini(55 tahun) kamu merasakan bahawa UMNO adalah musuh politik kamu,adakah 8 tahun kebelakangan ini kamu amat yakin kamu telah bertemu sahabat seperjuangan dalam agama kamu? Kamu tidak lihat mereka ini juga adalah ujian bagi kamu.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)