Saturday, November 24, 2012

Malaysia qunut untuk Gaza, Imam PAS doa tabur kebencian


Ketika satu Malaysia membuat Qunut Nazilah bagi mendoakan rakyat Palestin yang terus dizalimi dan dianiaya oleh rejim Israel, lain pula yang dilakukan oleh rejim PAS.

Sudahlah rejim PAS Kelantan tidak mengadakan Qunut tersebut, mereka pula ikut telunjuk ejen Zionis Malaysia iaitu DAP dan PKR untuk terus menanamkan perpecahan sesama Islam disamping menguatkan rasa benci dikalangan penyokong PAS.

Jumaat semalam di Masjid Al Falah Ulu Yam Baru Kuala Kubu Baru, berlaku kejadian Imam membaca di penghujung khutbah jumaat yang memohon kehancuran kerajaan BN yang dituduhnya berlaku zalim.


Khutbah yang dibacakan oleh Imam II Mohd Azmi Bin Hasan membuat seorang Jemaah telah bangun mempersoalkan Imam tersebut. Berlaku pertengkaran mulut antara mereka. Insiden ini akhirnya dileraikan oleh jemaah yang hadir.

Jemaah tersebut membuat laporan polis. Difahamkan beberapa laporan polis turut dibuat oleh JKKKP. Doa yang dibaca tidak terkandung dalam teks khutbah sebenar.

Terfikirkah Imam itu bahawa jika demikian tingkah laku yang dibuat oleh mereka berimej sepertinya yang serupa orang tabligh, akhirnya merosakkan kumpulan tabligh yang ikhlas sebagaimana PAS sudah rosakkan imej ulamak sebenar.

4 comments:

  • Anonymous says:
    November 24, 2012 at 9:05:00 AM GMT+8

    tu la, sekarang doa dia dah kene balik. senang je tuhan balas, report polis je. nasib la kau. jgn lupa mintak pertolongan pukimak nik aziz.

  • Anonymous says:
    November 24, 2012 at 10:48:00 AM GMT+8

    Sepatut pi lempang je sedas dua. Baru ada akai.

  • Anonymous says:
    November 24, 2012 at 10:53:00 AM GMT+8

    Bagus lah ada yang buat laporan Polis. Polis perlu siasat. Jabatan Agama Islam Selangor, JAIS, pun perlu ambil tindakan. Lucutkan jawatan Imam tuh.

    Jika JAIS tak ambik tindakan, harap ada sesiapa komplen kapada MAIS. Jika perlu, terus sembahkan kapada DYMM Sultan Selangor. Dia Ketua Agama Islam di negeri Selangor.

    Biar Tuanku arahkan kapada MAIS dan JAIS suruh Imam itu cari makan mengais. Sebab dia jahat laknatullah. Menyundalkan mesjid untuk kepentingan politik dia. Haramjadah punya maanusia.

  • Anonymous says:
    November 24, 2012 at 12:02:00 PM GMT+8

    Semenjak dua menjak PAS bersetongkol dalam Fuckaton haramjadah, perangai dan gelagat mereka menjadi musibat. Rakyat semua tahu ketua umum Fuckaton haramjadah adalah agen Yahudi zionist Neocons, pejuang keselamatan Israel, peliwat terkutok, kuat melakukan zina, suka melanggani pelacur tak kira jantan2, mak nyah atau Cina Doll, Siam Doll atau Keling Doll. Bapa Korupsi, Bapa Tak Bermoral, Bapa Jubor. Itu sebab permikiran mereka pun jadilah, pemikiran Yahudi Zionist Neocons, penyokong LBGT yg direjam, dan tidak menjadi pengikut Rasulullah S.A.W.
    Kita tahu Islam dan Rasulullah tidak mengajar kebencian, dendam kesumat, terhadap orang2 yg seagama dan sebngsa. Islam dan Rasullullah tidak mengajar doa kehancuran, doa pecah perut, doa KO, doa celako x3, dan azab dan bala menimpa seagama dan sebangsa. Tidak ada dalam Islam dan ajaran Raulullah. Tetapi doa2 yg begitu, Doa pecah perut, Doa KO, doa azab dan bala, kepada seagama dan sebangsa, Doa2 yg jijik2 itu semua hanya ada dalam doa2 Yahudi zionist terhadap negara2 Islam, yg sekarang diamalkan oleh puak2 berhati busok, dendam kesumat puak2 PAS. Kiblat PAS sekarang sudah bertukar kepada Tel Aviv, itu sebab perangai dan gelagat orang PAS sudah menjadi sperti Yahudi zionist, yang meggilakan darah, menzalimi dan pembersihan etnik rakyat Palestina, kerana terlalu kebencian, sakitnya hati mereka terhadap UMNO dan BN, sampai begitu sekali meluap luap, sampe waktu berdoa harus terjerit jerit macam kena rasuk, naik sawan giler vavi.
    Harap ahlul2 yg sedar, insaf dan bertaubatlah, hendaklah dgn segera bermufarakah, takut2 malaikat maut datang didepan mata, sudah terlambat, dan jauhi dari bersetongkol dan menyokong PAS, kerana sudah terang mereka sudah jauh menyimpang dari ajaran Islam, malah mengikut ajaran lahanat Yahudi zionist neocons dan mendewakan barua mereka iaitu Anwar Zionist.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)